Hallo Met googlen word je ook niet wijzer had al topic over me testten zie link http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/431734-ei-gesprongen-niet.html Vanmorgen test gedaan 2e urine (klein beetje maar heb 3 bakken koffie op) gaf nog positief aan 1,5 uur erna negatief en zo steeds minder.... Om 16.00 uur CB digitaal er tegenaan gegooid geen SMILEY testten zijn negatief nu maar sinds gister tussen 12 en half 4 positief!! De cb geef je 2 dagen aan en na 1e smiley duurt het 24-36 uur voordat je ei springt staat in bijsluiter nou was me test gister dus positief en vanmiddag om 16:00 uur geen smiley Is me EI gesprongen??? heb trouwens geen cervix slijm enzo meer en steken. vannacht wel met klussen nog.
Een ovu test geeft de piek aan ... Dit betekend dat je ei meestal binnen 24 tot 36 uur springt .... Aan ovu testen kun je niet zien of je ei gesprongen is ! Wel betekend het dus dat je je piek gehad hebt Ik had op 31 Januari een positieve ovu test maar doordat ik ook tempte wist ik dat ik mij ei gehad heb op 2 februari dus 2 dagen na mijn positieve test
ik tempratuur niet dus daar kan ik niks over zeggen vorige maanden was me eisprong binnen 36 uur dat merkte ik aan hevige steken en kramp en cervixslijm was weg je leest nl ook vaak dat de kenmerken zijm van ei die gesprongen is dat het niet meer rommelt van binnen en steken en of kramp weg zijn of hoofdpijn en cervixslijm en als je ovutesten negatief zijn... dus vanaf me 1e positieve test dus gister rond half 1 en dan binnen 24-36 uur.. gaan tellen
dan heb ik dus vanaf gister 12 uur tot vanmorgen 10 uur dus nog geen 24 uur oftewel een dag positieve ovulatie test gehad nu lees je dus bij mensen met 2 of meer dgn eem positieve test dus langer erover doen dat t eitje springt dus max 3 dgn is het dan zo als je maar kort een positieve test heb zoals ik geen 2.dgn je ei ook eerder springt overigens weer getest met dipstick en nog lichter als om 16.00