Hallo Hier een hele rij van me testten ben op dag 11 (1april) begonnen want verwachtte me ei 5 of 6 april Tot verbazing gistermiddag positieve test savonds ook en vanmorgen ook! Nu half 1 de test zie (2e foto) is hij lichter! Houd dat in dat hij gesprongen is? Zal tegen 4 uur weer een test doen en vanavond! Heb gisteravond dus laat (00:30) geklust dus maar 1x is dat genoeg? oeps sorry 1e foto is gedraaid:x Bekijk bijlage 316566 Bekijk bijlage 316567
effe op foto 2 de datum en de tijden van boven naar beneden 3 april : 12.45 (bijna positief) 3 april: 15.30 (positief) 3 april: 18:00 uur (positief) 3 april: 21:00 (positief) 4 april: 10 uur (positief) 4 april: 12:30 (zoals de test aangeeft negatief)? foto 1 begint vanaf 1 april
Het beste is te klussen voor het springen van het eitje. Als je ziet dat je ovulatie testen elke dag ietsjes donkerder worden zou ik beginnen met klussen. Ik lees vaak, om de dag klussen. Als je ovulatie test, de tweede streep heel donker en dik is gaat het eitje bijna springen en moet je zeker klussen. Als je een hele dikke en donkere tweede streep hebt gehad en de dag erna weer een test doet zal de tweede streep weer iets lichter zijn geworden, voor de zekerheid ook nog even klussen. Als de dag erna de tweede streep weer wat lichter is geworden is het eitje zeker gesprongen. Zijn de testen weer heel licht worden hoef je niet meer te klussen. Een eitje leeft maar heel kort, 24 uur 48 uur... Dus als de tweede streep 2 dagen na knalposi test weer lichter gaat worden is het eitje al gesprongen en ben je niet meer vruchtbaar. Het eitje is vergaan. Dit schreef een forummer hier.
vreemde is na vanochtend een positieve test is die dus 2,5 uur later gelijk minder positief .. wel 00:30 geklust vannacht dat zal wel te weinig zijn denk ik rare is gister wel positief dan is me LH piek dus heel kort geweest... houd dat dan in dat je ei ook eerder springt? of heb vannacht me LH piek gehad en vanmorgen ook effe en nu niet meer... dan zit ik dus net aan de 24-26 uur ...wel kort trouwens dan.. denk toch als me smiley binnen is die er tegen aan gooien en vandaag verder testten
Volgens mij klopt dat laatste niet. Een positieve test duidt er op dat het eitje snel gaat springen (kan dus ook pas een paar uur later springen). Het eitje van TS kan dus best vandaag gesprongen zijn (maar ook gister) en kan wellicht nog wel 48u leven. Een eitje leeft nog 24 / 48 uur NA het springen. Dus ik zou als ik TS was vandaag en morgen nog klussen Maargoed, dit is wat ik ervan weet...
Overigens is het uiteraard ook goed om te klussen voor / tijdens de eisprong. Maar ook na de eisprong kan dus nog succes opleveren.
heb dus 1x geklust en dat was vannacht 00:30 uur me eisprong is ook eerder als verwacht nl 2 dgn. als je kort LH piek heb springt je ei dan ook eerder en zou 1x klussen genoeg zijn? als me ei idd gesprongen is test vandaag verder kijken of hij idd lichter word
p.s ik wil ditmaal dus dichtbij of op de dag van eisprong klussen dus denk vanavond voor zekerheid klussen en als me test negatief is is me ei dan gesprongen?
Ja als je test negatief is (na positieve testen) dan is je ei gesprongen. Het kan dus zeker zijn dat je ei nog leeft zeg maar de komende 24 uur, dus ik zou inderdaad vanavond klussen. Maar dat je gisteravond hebt geklust is ook zeker niet voor niets geweest! Sperma leeft namelijk ook twee / drie dagen. Tja en hoeveel klussen is genoeg? Vaker dan 1x per dag heeft niet echt zin in ieder geval. En al klus je netjes iedere dag / om de twee dagen de hele maand door (en dus voor, na en tijdens de eisprong) dan is het nog niet zeker dat het raak is. Soms lukt de bevruchting gewoon niet.
net getest (moest nodig naar toilet) en streep T is nog lichter als van half 1 straks ... kan ik ervan uitgaan dat ei gesprongen is? Idd sommige doen het elke dag sommige om de dag en het is raak of niet raak toch? negatieve test is toch als de T streep lichter is als C streep neem ik aan zal zo foto plaatsen is aan opdrogen!
Uh dan word het laat....ruim 12 uur na springen van ei Hoop eerder natuurlijk...zal foto van nu effe plaatsen
Laatste is van nu Zit bijna 2 uur tussen met de vorige Zou me ei idd vroeg gesprongen zijn Heb net me cb digital binnen gekregen zou ik die nodig hebben (anders stuur ik het terug scheelt ook natuurlijk geld) Bekijk bijlage 316587
ze worden nu weer lichter zie ik. Denk dat als je cb gister of vanochtend had gedaan die een smiley had gegeven. Of je doet er nu toch 1 voor de grap en als je ze volgende ronde niet nodig hebt weer verkopen
ja denk dat ik gister en vanmorgen smiley had ! Denk dat ik er straks wel 1 doe...ach wie weet heb ik ze volgende ronde wel nodig
Heey Smiley3! Een ei spring ongeveer 24-48 NA een posi ovulatietest. Uitzonderingen daargelaten. Dus géén paniek en vanavond gewoon weer een keer aan de bak
gister in de vroege middag tussen 1 en half 4 had ik positieve test tot vanmorgen nu worden ze minder...dus of ei is gesprongen of springt vandaag als de CB smiley niks aangeeft is die dan gesprongen?
Vandaag om 10u vind ik de duidelijkste test (als dit niet met ochtendurine gedaan is). Dit betekent dat je vandaag de top van je LH piek bereikt hebt, aangezien je testen daarna terug lichter worden. Binnen de 24-36 uur zal je eitje springen (is het gemiddelde). Het kan dus goed zijn dat je eitje vanavond/vannacht/morgenvroeg of in de loop van de dag springt. Goed dat je gisteren 'geklust' hebt, vanavond zeker nog es en morgen ook zou ik zeggen. Ik heb altijd gehoord dat je eitje na het springen slechts enkele uurtjes vruchtbaar is. Het leeft in principe 24 uur maar na enkele uren neem de kans op bevruchting drastisch af.
djw voor je reactie ga zeker nog in de loop vd verder testen tot morgen. en straks een cb smiley er tegen aan gooien. de test van vanmorgen is een uur na me ochtendurine en 3 bakken koffie was overigens niet veel urine. als de cb geen smiley aangeeft is me piek voorbij en is het eitje in aanloop om te springen? ze zeggen juist na 1e positieve test springt je ei tussen 24-48 uur in cb smiley staat zelfs na je 1e smiley springt het tussen 24-36 uur
EFFE UPDATE Net een CB DIGITAAL SMILEY gedaan en GEEN smiley! met zelfde urine een ovulatietest gedaan zie foto! Op pagina 1 duidelijke lijst van alle testten En me test is ook weer stuk lichter.. Is me EI nu gesprongen?????? Hieronder de test van 16:00 uur En tussen 12 en half 4 gisteren de 1e positieve test!!! vanmorgen ook (of het komt door me 2e kleine beetje urine en 3 koppen koffie weet ik niet) na de test van 10.00 uur werden ze alweer lichter Bekijk bijlage 316619 Bekijk bijlage 316620