Een deel zwangerschaps-en ovulatietesten te koop wegens groot overschot

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Liefoe, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Mijn man en ik hebben besloten om mijn overschot aan zwangerschaps -en ovulatietesten door te verkopen het heeft geen nu om er zoveel in huis te hebben (had er echt veel gekocht).
    We proberen nog 1 ronde met hetgene ik nog ga gebruiken en dan enkel met temperaturen om mezelf er niet zo op te laten focuseren...

Dit heb ik nog liggen indien men het allemaal wil hebben doe ik de verzending er gratis bij (ben uit BE).
    Pben kan altijd voor info.

One step pregnancy urine test (de blauwe hendel)
    LOT: 20121201
    EXP: 2014 12 06
    25 stuks
    Wondfo pregnancy urine test strip (met roze hcgtjes op de hendel)
    LOT : WOO120694-3
    EXP: 06/2014
    35 stuks
    One step ovulation urine test strip (met roze hendel maar hier bekend als met groene)
    LOT: 20121207
    EXP: 2014 12 06
    56 stuks

Liefs x

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nimme je had een voorraadje genoeg zo te zien.

heb zelf pas gekocht helaas.

wellicht kan je een ander er blij mee maken

hoop dat je in je volgende ronde zowel tempraturen als die test niet meer nodig heb
    dat gun ik je (net als de rest)

en p.s vond je streep heel duidelijk hoor jammer dat het niet zo heeft mogen zijn meis

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je! De testen zijn zeker goed en niets aan maar na keer op keer misgaan moet je ergens een lijn trekken als koppel tesamen :)

Ze staan ook op Mp maar ik die ze hier voor minder weg omdat ik weet hoe belangrijk het voor iemand kan zijn om een extra test te doen zonder buitensporig veel geld weg te smijten.

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    dat is waar ze kostten veel geld!

Hoop echt voor je dat je zonder het gefocust en een beetje rust aan je hoofd heel snel zwanger mag en zult zijn!;)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb een gelukkige eigenares gevonden , dank je Brenda!

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Jeetje Nimme, je had wel een hele voorraad haha! Ik dacht dat ik al veel testen had (8).

Ik heb trouwens ook nog 2 CB digitale ovulatietesten over, die je kunt gebruiken ter bevestiging van een posi dipstick of midstream? Gratis en voor niets. Dus als iemand ze wil hebben?

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

De mijne zijn ook weg ;)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hoop dat ik ze straks ook niet meer nodig heb want heb hier ook dan nog wat liggen :)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

haha ja we gaan erop vertrouwen met de testen die ik nog had en temperaturen ,symptomen we zien wel ik wens iedereen succes toe ,Bella met een wolk van een baby en smiley een mooie zwangerschap.

Bella ben blij dat je je testen ook kwijt bent was lief van je!

10. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Heb je nog wondfo testen? Zo ja wil ik er wel 10 van je overnemen... Ik stuur ook nog wel een pbtje;)

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Alle testen zijn wel degelijk voor Brenda dus hier kan een slotje op :)

Share This Page