Waar laten jullie je kleine als je gaat douchen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie81, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    De vraag zegt het al:

Ik ben benieuwd waar jullie je kleine laten als je gaat douchen of even iets anders moet doen.
    Ik ga eigenlijk altijd douchen als jelle in bed ligt, slapend of niet..
    Maar ik dacht misschien wil hij over een poosje niet meer zo makkelijk wakker in bed liggen en waar laat ik hem dan als ik ga douchen, aankleden en opmaken..
    Wanneer het zover is komt er vast wel een oplossing, maar ik ben alvast benieuwd hoe jullie dit doen.

groetjes juffie ;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik deed m dan even in de box. Of in de maxicosi mee de badkamer in.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier dan gewoon mee de badkamer in in de relax en nu gewoon in d'r eetstoel met een boekje mee. Maar ik probeer meestal te douchen als hubbie thuis is.

4. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    Ik douche altijd als hij sliep/slaapt. Toen hij kleiner was gebruikte ik het wippertje.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn Jelle :) zat altijd in het wipstoeltje... Machtig interessant vond hij dat, zo'n blote mama... :)

Nu stiefelt hij een beetje rond in de badkamer en de berging.. (mijn badkamer is beneden) Hij kan nergens bij wat kwaad kan en hij komt zichzelf af en toe even melden (lees: slaat als een gek op de douchedeur) :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik douche altijd als de kleine slaapt en sta daar soms heel voreg voor op (6 uur, half 7). soms gaat ze meedouchen is net zo makkelijk

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zet Louise op haar kamer met speelgoed. We hebben een traphekje voor haar deur gemaakt en vanaf daar kan ze de badkamer inkijken en staat ze tegen me te kletsen terwijl ik douche. Maar meestal probeer ik het te doen als ze slaapt.

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik douche als mijn man thuis is of anders neem ik haar mee onder de douche.
    Heb 2 douches,heel handig.
    Ik onder de ene en de kleine onder de andere.
    Toen ze nog heel klein was ging ik onder de douche als ze sliep.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Meestal als hij slaapt en anders eventjes in de box.

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    In de Maxi-cosi, in de deuropening. En ik weet niet waarom, maar ze moet altijd lachen als ze d'r moeder in d'r blootje ziet :rolleyes: .

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik douche meestal s`avonds of ik zet de kinderstoel in de badkamer. Maar heb dan niet echt de rust om te douchen. Dus neem ik s`avonds heerlijk de tijd. Als man lief lekker op let.

12. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Sam slaapt altijd nog als ik douche (die wordt pas om 9.00 wakker) en Fien zit beneden voor de tv. Ze is dan ook al 2 geweest en erg zelfstandig..

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik douche meestal als Elena slaapt of als papa thuis is. Mocht ze wakker zijn en we zijn alleen, dan doe ik haar in haar bed met een boekje of speeltjes, laat ik de deuren open en praat ik vanuit de douche tegen haar. Zo doe ik ht vanaf het begin eigenlijk al.

Opmaken, haar doen en dat soort dingen doe ik gewoon terwijl zij om me heen drentelt. We hebben traphekjes geplaatst en ik moet zeggen dat dat al heel wat vrijheid geeft, hoef niet voortdurend op haar te letten of ze naar de trap kruipt ofzo.

14. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik was eerst Sophie en kleed haar aan,zet haar in haar bedje met wat speelgoed en ik kan zelf lekker douchen...heb ik van het begin af aan al zo gedaan.

15. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik douche savonds als ze slaapt en anders als mijn ventje thuis is,
    en als ik me smorgens op maak of mijn haar doe dan struint ze ook rond in de badkamer

16. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik zet haar dan in haar kamer in haar bedje met wat speelgoed tot nu toe gaat dat goed!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    - douchen als papa thuis is

- in het begin stond die in de maxi op de wasmachine

- samen douchen, meneertje gewoon in zijn babybadje op de grond naast mij

- of douchen als de kleine 's avonds slaapt.

Groetje sAnita

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    voorheen gewoon in haar bed nu douche ik s'avonds ipv s'morgens. noa gaat 19.30uur naar bed dan spring ik onder de douche.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik douche altijd voordat mijn vriend naar z'n werk vertrekt. En vaak ligt Milan dan sowieso nog in z'n bedje.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik douche me altijd als Joris ligt te slapen of als Sven thuis is, dus hier geen problemen eigenlijk ermee!

Deel Deze Pagina