De vraag zegt het al: Ik ben benieuwd waar jullie je kleine laten als je gaat douchen of even iets anders moet doen. Ik ga eigenlijk altijd douchen als jelle in bed ligt, slapend of niet.. Maar ik dacht misschien wil hij over een poosje niet meer zo makkelijk wakker in bed liggen en waar laat ik hem dan als ik ga douchen, aankleden en opmaken.. Wanneer het zover is komt er vast wel een oplossing, maar ik ben alvast benieuwd hoe jullie dit doen. groetjes juffie
Hier dan gewoon mee de badkamer in in de relax en nu gewoon in d'r eetstoel met een boekje mee. Maar ik probeer meestal te douchen als hubbie thuis is.
Mijn Jelle zat altijd in het wipstoeltje... Machtig interessant vond hij dat, zo'n blote mama... Nu stiefelt hij een beetje rond in de badkamer en de berging.. (mijn badkamer is beneden) Hij kan nergens bij wat kwaad kan en hij komt zichzelf af en toe even melden (lees: slaat als een gek op de douchedeur)
ik douche altijd als de kleine slaapt en sta daar soms heel voreg voor op (6 uur, half 7). soms gaat ze meedouchen is net zo makkelijk
Ik zet Louise op haar kamer met speelgoed. We hebben een traphekje voor haar deur gemaakt en vanaf daar kan ze de badkamer inkijken en staat ze tegen me te kletsen terwijl ik douche. Maar meestal probeer ik het te doen als ze slaapt.
Ik douche als mijn man thuis is of anders neem ik haar mee onder de douche. Heb 2 douches,heel handig. Ik onder de ene en de kleine onder de andere. Toen ze nog heel klein was ging ik onder de douche als ze sliep.
In de Maxi-cosi, in de deuropening. En ik weet niet waarom, maar ze moet altijd lachen als ze d'r moeder in d'r blootje ziet .
Ik douche meestal s`avonds of ik zet de kinderstoel in de badkamer. Maar heb dan niet echt de rust om te douchen. Dus neem ik s`avonds heerlijk de tijd. Als man lief lekker op let.
Sam slaapt altijd nog als ik douche (die wordt pas om 9.00 wakker) en Fien zit beneden voor de tv. Ze is dan ook al 2 geweest en erg zelfstandig..
Ik douche meestal als Elena slaapt of als papa thuis is. Mocht ze wakker zijn en we zijn alleen, dan doe ik haar in haar bed met een boekje of speeltjes, laat ik de deuren open en praat ik vanuit de douche tegen haar. Zo doe ik ht vanaf het begin eigenlijk al. Opmaken, haar doen en dat soort dingen doe ik gewoon terwijl zij om me heen drentelt. We hebben traphekjes geplaatst en ik moet zeggen dat dat al heel wat vrijheid geeft, hoef niet voortdurend op haar te letten of ze naar de trap kruipt ofzo.
Ik was eerst Sophie en kleed haar aan,zet haar in haar bedje met wat speelgoed en ik kan zelf lekker douchen...heb ik van het begin af aan al zo gedaan.
ik douche savonds als ze slaapt en anders als mijn ventje thuis is, en als ik me smorgens op maak of mijn haar doe dan struint ze ook rond in de badkamer
- douchen als papa thuis is - in het begin stond die in de maxi op de wasmachine - samen douchen, meneertje gewoon in zijn babybadje op de grond naast mij - of douchen als de kleine 's avonds slaapt. Groetje sAnita
voorheen gewoon in haar bed nu douche ik s'avonds ipv s'morgens. noa gaat 19.30uur naar bed dan spring ik onder de douche.
Ik douche altijd voordat mijn vriend naar z'n werk vertrekt. En vaak ligt Milan dan sowieso nog in z'n bedje.
Ik douche me altijd als Joris ligt te slapen of als Sven thuis is, dus hier geen problemen eigenlijk ermee!