Op donderdagmiddag had ik al wat bloedverlies maar helemaal geen buikpijn. Heb toen wel de verloskundige gebeld en die zei dat we moesten afwachten wat er ging gebeuren. De andere dag werd ik helemaal gek van de onzekerheid en heb toen weer contact gehad met de verloskundige. Omdat ik toen nog steeds alleen maar bloedverlies had tijdens het plassen zei de verloskundige dat ik mn urine moest controleren op een blaasontsteking. Helaas dat was het niet,toen heb de verloskundige naar het ziekenhuis gebeld voor een echo. Daar kon ik gelijk komen. Daar werd gelijk duidelijk dat het hartje niet meer klopte. Dat was echt een klap in je gezicht. We hebben al wel een lieve meid van 3 jaar maar toch. Je mis toch wel iets. Toen ik vanochtend wakker werd,toen miste ik iets . Als ik nu moeders zie met een dikke buik of een moeder met een kinderwagen dan schiet ik helemaal vol en dan wil ik zo gauw mogelijk naar huis.
hoi waal 0655! ik begrijp je volkomen! ik had exact hetzelfde. het begon 3 weken geleden met wat bloedverlies en een halve week later kreeg ik een echo. toen bleek er geen hartactie meer te zijn..... ik was ruim 12weken alleen was het vruchtje met ruim8 weken gestopt. ook ik heb al een dochtertje van 3, veel overeenkomsten dus. ik heb ook best moeite met dikke buiken en baby's. ik heb net nog een potje zitten janken, omdat een collega belde. zij wilde mij as ma niet overvallen en wilde niet dat ik via via te horen zou krijgen dat ze zwanger is ,ruim 11 weken....we liepen dus aardig gelijk (ik had nu 14 wk geweest). is er bij jou al iets gebeurd; natuurlijke weg?of weet je al wat je wilt? ik heb ruim een week gewacht, maar daarna trok ik het niet meer uiteindelijk heb ik vorige wk za pillen genomen die alles op gang zouden brengen. het was ff doorbijten(leken net echte weeen) maar ik ben heel blij dat ik het zo bewust heb kunnen meemaken en afsluiten. we hebben het ook in onze tuin begraven, want ik vond doorspoelen of weggooien een heel naar en vreemd idee. het blijft pijnlijk, maar ik probeer me een beetje te troosten met het idee dat het niet gezond was.... heel veel sterket van een lotgenoot!
Hallo Lotgenootje Nee er is nog niks gebeurd maar ben nog wel aan het vloeien. Ik moet as donderdag weer naar het ziekenhuis en daar zeggen ze dan wat er gaat gebeuren Het ziet er nu ook uit als mn menstruatie. Heb wel hevige buikpijn. Wel toevallig zeg die overeenkomsten. Ik vind het ook moeilijk om me te uiten vooral als die kleine dan beneden is. Gister had ik ze op bed gelegd en toen heb ik echt een potje zitten janken. Ik wil niet huilen als zij bij er is. Groetjes Angela
nou mijn dochter heeft toch deze wk wel eea meegekregen....wilde het ook niet, maar ja ik lag 2 dagen op bed en voelde me zo beroerd. ik vloeide al bijna 2 weken en nu vanaf vorige wk za ook nog steeds. alhoewel het 2 dagen heftig was en de rest van de week meer een gewone ongesteldheid. ze gaven mij bij de gyn 3 keuzes; afwachten, maar dat wilde ik niet meer, curreteren, maar dat vond ik erg ingrijpend ook gezien de risico's en de volledige narcose of die pillen. zoals de gyn al zei is het kiezen tussen 3 kwaden, maar hier had ik zelf het beste gevoel bij. ik wens je succes en sterkte bij jouw beslissing! gr chantal
Vannacht om half 12 ben ik het vruchtje verloren. Dit was heel erg heftig,het lijkt wel of je opnieuw gaat bevallen. We hebben het nog kunnen zien want 1 keer persen en het was eruit. Heel raar was het om te zien maar ook wel mooi,heb nu eindelijk kunnen aanvaarden dat het niet goed was. Ik voel me zelf ook een stuk beter,geestelijk dan. We moesten ook effe naar het ziekenhuis,en gelukkig was alles er goed uitgekomen,alleen een klein stolsel,daarom moet ik donderdag wel terugkomen Heb nu nog veel last van mensrtuatiepijn en in mn rug. Groetjes Angela
Wat erg allemaal jeetje echt heftig. Ga je altijd bloeden als het 'mis' is? Of kan het ook 'misgaan' zonder bloeden? Heel veel sterkte allemaal!