Heel erg veel sterkte Meid! Oh wat is dit een klap zeg. Hebben jij een je man steun aan elkaar? dikke knuffel meis. Er is niets anders wat ik kan zeggen of doen. Voel me er een beetje rot bij dat ik alleen maar een berichtje hier kan neerzetten. Hopelijk kun je toch kracht putten uit de reacties hier van andere leden.
Wat je schrijft is heel erg herkenbaar!! Zo'n gat waar je in terecht komt! Wij kregen 3 week geleden dit nieuws, en 2 weken geleden is de miskraam op gang gebracht met Cytotec. Wil je heel veel sterkte wensen, ook bij wat er nu nog voor je ligt waar je waarschijnlijk ook erg tegenop ziet! Hoop dat je veel steun aan je man hebt en aan je omgeving! Lfs
Wat een klote nieuws! Je kunt je daar nooit op voor bereiden. Bij mij is het al heel snel mis gegaan en dat is al verschrikkelijk, dus ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Heel, heel veel sterkte!! Wij kregen op 1 november het slechte nieuws. 6/7 november miskraam gehad met behulp van Cytotec. Heel verdrietig allemaal. Mensen zeiden tegen mij ook: 'neem de tijd hiervoor'. Ik dacht 'ja ja, maar daar heb ik geen tijd voor'. Maar ik merk echt dat het belangrijk is dat je de tijd neemt om dit te verwerken. Als je me wilt pb'en mag dat. Nogmaals, heel veel sterkte de aankomende tijd!!
Hoi allemaal, bedankt voor alle steun en lieve reacties! Ja ik heb gelukkig veel steun aan mijn vriend, daar ben ik wel blij om. Toch is het wel anders voor hem. Hij beleeft het toch minder intens dan ik, dat zegt hij ook. Maar toen ik die nacht na de echo voor de zoveelste keer een intense huilbui had, schoof hij naar mij toen en pakte hij mij troostend vast. Dat is heel fijn. Hij zegt dat iedereen het ook op een andere manier verwerkt. Ik neem er ook mijn tijd voor, maar probeer er niet teveel in te blijven hangen. En we hopen uiteraard allebei dat het de volgende keer wel goed blijft gaan. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! En voor hen die dit ook meemaken of meegemaakt hebben recent: heel veel sterkte ook!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Mijn vriend en ik hebben laatst ook een miskraam gehad met 8 weken. Hadden het hartje ook al zien kloppen. Het is een zware tijd en inderdaad iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Mannen doen het anders dan vrouwen. Ik wil er veel over praten en lezen en huilen. Mijn man trekt zich terug in zijn kamer met muziek en wil er juist niet over praten. Soms is dat moeilijk, maar als je elkaar zo nu en dan heerlijk vast kunt pakken geeft dat ook al kracht. Een arm van je liefste geeft een fijn gevoel. Ik wens jeheel veel sterkte de komende tijd. Is het inmiddels al op gang gekomen of ben je nog aan het wachten?