bah ik maak net mijn nieuw gekochte pak suiker open.... en bah wat komt daar een vieze geur af... Nu vertrouw ik het niet... Zou ik het nog kunnen gebruiken??? Ik heb het nodig voor rolletjes deeg, dat ik morgenavond wil gebruiken. Of zal ik toch maar een nieuw pak halen morgen?
Ik zou het niet doen. Suiker hoort niet te stinken volgens mij. Ik zou terug gaan naar de winkel met bonnetje, dan krijg je denk ik wel een nieuw pak mee.
volgens mij ruikt suiker noooit zo geweldig. zal es even ruiken hier wacht....................... nah ik ruik er hier nu niks aan maar wet wel wat je bedoelt. ruik dat ook weleens met suiker.
De suiker is wel goed hoor, dat bederft niet. Ik vind suiker ook stinken, zeker als je zo'n zak haalt van een kilo.
ja is idd een kilozak. Ik gebruik bijna nooit suiker, dus weet niet hoe het normaal ruikt... Man komt net thuis en zegt dat hij die geur wel vaker heeft geroken als hij de suikerpot opent. Hij gebruikt wel suiker in koffie. Ik gok het er wel op. Koop morgen voor de zekerheid nog een pak extra. Smaken de rolletjes niet, maak ik wel nieuw deeg.
Suiker stinkt gewoon!! Ooit eens in de stad Groningen geweest tijdens de bietencampagne? Zo erg stinkt suiker dus *blegh*
hehe ik heb gewerkt in groningen bij de oude gamma aan de protonstraat.... kon er soms niet wezen van de stank...... ik schrok er gewoon van toen ik het pak openmaakte
Oh idd dat hoekje (Prenatal, oude Gamma) stinkt dan ook echt erg! Stonk je pak suiker daar dan ook echt naar? Het is op dit moment nog campagne! Word zo misselijk van die lucht. Maar soms moet ik toch echt even naar de "babyboulevard". Trouwens niet alleen de stad. Mijn ouders wonen zo'n 20 km van de stad en als de wind verkeerd stond meurde mijn slaapkamer zelfs naar die lucht. Ik woon nu, gelukkig, buiten windbereik van de suikerfabriek
Ik denk dat als het pak er gewoon goed uitziet en er geen vieze vlekken op de verpakking zitten, dat er dan niks aan de hand is. Volgens mij zit er idd een luchtje aan suiker als je het net openmaakt. Maar als er wel een vieze vlek aan de verpakking zit, dan weet je niet of dat in de suiker getrokken is... Dus dan misschien wel teruggaan.