gister had ik een tuurstreep, getest met die van de kruidvat. ik voelde mij gister echt zwanger. vanochtend getest, hagel wit. ik heb wel een zeurend gevoel onderin mijn buik en mijn lies. ik heb ook andere verschijnselen. komt melk uit mijn borst en heb grote zachte tepels en zijn donker. ik zit op dag 27. iemand idee? ik heb slijm verlies (rekbaar).. geen nadere ongi dus. iemand een idee?
Aders over de borsten hoeft niet perse een symptoom te zijn, ik heb dat de hele cyclus door. Ben je er zeker van dat gister je NOD was? (Temperatuur curve, ovulatie testen?)
nee weet ik niet zeker.. ik werd vorige maand op dag 25 ongesteld, dag ervoor ook licht positief getest. maar ik heb vannacht om 12 uur snachts geplast. drie glazen water gedronken. en om vier uur moest ik weer vet nodig!
het enige wat je nu kunt doen is weer opnieuw testen en is die negatief dan ben ik bang dat je een late ei heb gehad ik heb ook veel symptonen gehad tijdens of na ei terwijl ik niet zwanger was succes
Ik vond je test van gisteren niet echt "licht positief". Denk eerder dat het een indroger was zoals ik ook dagennnnn had....heel vervelend
Heb je inderdaad een foto? Ik heb die blijkbaar gemist gister. Maar als je vorige maand ook zo'n streepje had ben ik er bang voor. Kwam die streep binnen de afleestijd? Maar blauwe aders krijg ik standaard elke maand net voor ik ongi wordt. Dus helaas kan je lijf echt rare dingen doen meis.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/457759-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-22-a-181.html ja het is een tuur foto. in het echt issie duidelijker.. ik las hem binnen de vijf minuten af. mijn man en beste vriendin zagen het ook
Denk dat het voor de foto niet veel uit maakt meid. Ik wil niet negatief doen maar wat er niet is kan je niet zien. Ik denk dat je te graag wilt. Ik zie ook niks (op een 22 inch scherm) zou ik even wachten tot je op je nod zit. En rekbaarslijm heb je rond je ei sprong dus mss moet je een ovulatietest doen ipv een zwangerschaps test?
ik snap dat je niet heel negatief wilt zijn. maar mijn man en vriendin zagen wel wat. ik lees net dat op internet staat voor een overdag test dat je vier uur niks moet drinken en vier uur niet naar de wc moet. ik heb savonds om 12 uur feplast daarna drie glazen water gedronken en om kwart voor vier moest ik plassen.. sorry misschien hoop.ik teveel
Meid je moet gewoon morgen ochtend met ochtend urine testen. Je maakt jezelf gek zo. Maar met hopen is niks mis hoor! Het is iets heel bijzonders daar moet je ook op hopen! Ik duim voor een mooie test morgen ochtend!