gister was de test ligt positief, vandaag hagel wit!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beertje13, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

sasya dankje wel meid.. maar vorige maand had ik het ook, dag erna brak mijn ongesteldheid door. dag ervoor tuurstreep. ik had gewoon zo mijn vragen. ik hoop het gewoon graag.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan ben je zwanger;)

Wij zien die streep ook wel als die er staat.

3. Beertje13

lov23 hahaha nee, zo bedoel ik het niet.. maarrrrrr ik.snap niet waarom hij hagelwit is nu. ik ben gewoon onzeker. gister was ik wel een beetje blij ook vanwege mijn kwaaltjes. ik vind het gewoon teleurstellend.. sorry dat ik eigenwijs ben! bedankt voor jullie reactie dat waardeer ik.!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou morgen eens niet testen....de dag erna wel. Is je test van vandaag licht positief zul je dan verschil moeten zien ;)

5. Beertje13

ja is goed ga ik doen! bedankt allemaal voor jullie advies.. sorry voor mijn eigenwijsheid ik heb gewoon last van klapperende eierstokken!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :D tenminste eerlijk..

7. Beertje13

hahaha ben ik ook.. maar ik wil een verklaring voor alles;)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Rekbaar slijm is bijna altijd een teken van vruchtbare periode dwz dat je eisprong er nu is.
    Dat zou ook de vaag posi test van gisteren verklaren en de nega van vandaag.

Als de test over 2 dagen nog niet posi is en je bent nog niet ongi dan zou ik er vanuit gaan dat je nu je ei pas hebt.

9. Beertje13

10 aug ben ik ongesteld geworden.ik heb 20 aug. rekbaar slijm gehad en 23 aug een hele grote klodder rekbaarslijm. 27 aug ben ik wat bloed verloren, 2 streepjes bloed op mijn papiertje. dag erna was dat ook. nu sinds een paar dagen verlies ik weer slijm. en heb ik zwangerschapsverschijnselen. dus ik dacht dat ik mijn ei tussen 20 aug en 24 aug is gesprongen. dus nu twee keer een periode van rekbaar slijm

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd je bent wel eerlijk :D

Lijkt mij ook wel dat je toen je ei had...vooral dat beetje bloed kan bij een eisprong.

Gewoon even afwachten en we duimen gewoon verder!

11. Beertje13

lief van je lov23!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben ook lief :D

13. Beertje13

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Weet je.. Ik ben kampioen streepjes plasser..
    Wat ik door de jaren heen ( uch.. De leeftijd..) heb geleerd is rustig ademhalen..

Als je effectief zwanger bent komt dat streepje wel..

De ellende is dat je het roze er wel in wil turen hè;)

Deel Deze Pagina