nog niet ongesteld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flowerlady, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerlady

flowerlady Nieuw lid

1 sep 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Zo 2 weken gelezen begon ik me anders te voelen had een raar zenuwachtig gevoel in me buik. 1 week geleden begon me buik te veranderen en erg kreeg erg veel last van me darmen moet wel zo 3a4 keer op een dag een groten boodschap doen.en vanaf vandaag ook erg misselijk gevoel. Me buik voelt gewoon zo raar aan. Dus ik dacht komt door dat ik ongesteld moet worden maar dat ben ik dus niet geworden ik zou het begin van de week moeten worden. Dus ik heb vrijdag een test gedaan maar was negatief. Ik slik de pil maar ben hem afgelopen tijd veel vergeten en niet 1 dag:). Alleen ik zou dus morgen weer moeten beginnen met de pil.

Nu is mijn vraag wanneer kan ik het besten weer testen?
    En of het verstandig is om nog niet me de pil te beginnen?

Alvast bedankt:D

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou morgen nog een keer testen.
    Is hij nog negatief dan ben je niet zwanger en kan je weer met de pil beginnen.

3. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Je kan dit gevoel ook hebben door het ontpillen, ik had dit ook net nadat ik was gestopt met de pil.

Groetjes

4. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Dit dus!
    Morgen testen en anders even je ha bellen.

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou nog even wachten met de pil vooral als je nog geen ongi hebt gehad en nog even door testen

6. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik heb precies hetzelfde, alleen al 3 maanden gestopt met pil en gelijk normale cyclus en nu al 3 dagen overtijd..

7. flowerlady

flowerlady Nieuw lid

1 sep 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nedjla dat dacht ik zelf ook

Ga morgen even naar de dokter een testje doen want nog steeds niet ongesteld.

@xxmichelle al een test gedaan?

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ja al twee keer en beide negatief.. hmmm

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben in februari dit jaar gestopt met de pil en ik had mijn menstruatie de drie keren daarna nog normaal op tijd. Daarna begon het gedonder, 4 dagen overtijd, een week overtijd, twee weken overtijd.

Ik zit nu nog steeds niet helemaal in een vast cyclus, dus zit ook elke maand met een negatieve test in mijn hand ;) Ik probeer dus mezelf te dwingen te wachten tot ik langer dan twee weken overtijd ben, maar dat is heel moeilijk omdat ik het te graag wil waarschijnlijk :p

Dus hou er rekening mee dat je echt nog aan het ontpillen bent, er zijn echt weinig gevallen die meteen na het stoppen zwanger raken.

Veel succes!!

10. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Je hebt echt helemaal gelijk! Ik ga ook nog maar even wachten met opnieuw testen. Nu twee testen gedaan en beide negatief. Je lichaam kan je zo in de maling nemen echt vervelend!

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Je lichaam kan even van slag zijn, en een naderende ongesteldheid kan even op zich laten wachten. Op dit moment zijn je testen negatief, en ben je dus niet zwanger. Ik heb ooit wel eens een ongesteldheid overgeslagen, zelfs toen ik aan de pil was.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om even naar de huisarts te gaan. Mocht je het niet vertrouwen, dan kun je eventueel een bloedtest doen. Dan weet je zeker of je niet zwanger bent.

12. flowerlady

flowerlady Nieuw lid

1 sep 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is zo maar ik ben niet gestopt met de pil
    Ben nu 6 dagen over tijd en voel me steeds raarder kan me broeken bijna niet meer aan Alleen test was dinsdag nog negatief maar voel aan me lijf dat er wat is en zit.
    Ik ga morgen mijn urine maar eens bij de dokter afgeven kijken wat daar uit komt het is zo vreemd.

Bedankt allemaal voor jullie reacties

13. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Flowerlady het kan ook een cyste zijn. Wil je niet ongerust maken maar die houden je ongi ook tegen en kunnen je buik flink laten groeien. Heb je ook pijn?

14. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Of het idee dat er wat knel zit?

15. flowerlady

flowerlady Nieuw lid

1 sep 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bambino15 ja kan misschien ook maar heb weinig pijn en heb meer een vol gevoel niet echt een gevoel dat er wat vast zit.
    Morgen naar de dokter laat wel even weten als ik wat meer weet :)

16. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ben benieuwd hoe het is gegaan bij de dokter! :)

Deel Deze Pagina