hcg na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door annie1979, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik was woensdag 6,2 weken zwanger toen ik bloed verloor. Dit heeft slechts 1 dag geduurd en nu heb ik nergens meer last van.
    Maandag kan ik waarschijnlijk terecht bij de gynaecoloog, maar omdat ik nu in de onzekerheid leef dacht ik...laat ik eens een test doen.
    Ik hoorde altijd dat je hcg een paar weken na een miskraam aantoonbaar blijft in je urine.
    Ik had net toch echt een negatieve test. Dinsdag was deze nog positief en gaf de digitale van CB zelfs zwanger aan.
    Nu ben ik er dus echt zeker van dat ik een vroege miskraam heb gehad. De verhalen dat het nog wel goed zou kunnen zijn maakten het voor mij alleen maar ingewikkelder.

Vinden jullie het niet vreemd dat hij nu al negatief is? Wie heeft hier ervaring mee?

2. 4days

4days Niet meer actief

Hoi, ja dat kan best dattie nu al weer negatief is hoor. Omdat je maar zo kort zwanger was. Dan is het hcg gehalte nooit hoog geweest, en ook snel weer uit je bloed gegaan. Sterkte nog met je miskraam overigens. :(

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heej meis.. toch getest lees ik.. ikhad het vorige maand ook hoor.. 2 dgn na het begin van het vloeien had ik ook een nega test....en een week later ook....voor mij was het toen ook duidelijk...

ik ga denk ik ook morgen testen.. heb nog zoveel kwalen dat ook ik me gek zit te maken...ga niet wachten tot 2 wk.. als het nog positief is kan ikaltijd over 1,5 wk nog s testen. als het nega is kan ik het misschien afsluiten...

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja heb het toch maar gedaan, Bruisje. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij was dat hij negatief was. Had hij positief geweest, dan had ik me nog meer gespannen gevoeld en eigenlijk wist ik al zeker dat het over was.
    Ik hoop dat de vk me morgenochtend vroeg belt. Dan zijn we daar maar vanaf. Hopelijk ben ik al helemaal schoon.
    Ben jij vorige keer nog geholpen?
    Laat je wel even weten wat de test zei?

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nee ik ben niet geholpen ..heb ook geen echo meer gehad.. ze heeft me toen wel gebeld na halve week over heo het ging enzo en mocht uiteraard zelf bellen als ik me zorgen maakte.. ook de ha wist ervan...als ik na ongeveer een week stopte met vloeien en geen pijn had dan kon ik er van uit gaan dat het goed was...

daar hou ik me nu ook maar aan....

en tuurlijk laat ik je weten wat de uitslag is morgen.. zal net als die van jou negatief zijn.. daar gaik wel van uit...

knuffff

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Net iets verloren tijdens het plassen. Wat het was? Geen idee! Dacht eerst zal het een vruchtzakje zijn..., maar denk het niet.
    Misschien vies verhalen, maar het was een propje met allemaal draadjes eraan.

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    kan heel goed hoor... ik heb vorige maand een foto gemaakt van het vruchtje... en het naar de vk gemaild.. ze heeft t bevestigd.... maar t ziet er heel verschillend uit.. ze vond t wel bijzonder duidelijk toen... maakte ze niet vaak mee zo...

8. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    ehy dames,
    ik praat hier nou steeds over met mijn man.. wanneer kunnen we weer testen wanneer de HCG uit mijn lichaam was/is
    ik heb helaas ook een miskraam gehad 23 dec. 8wk zwanger :(
    2e kerstdag hebben wij ook ons vruchtje/kindje 'gezien' kwam er ook uit tijdens het plassen best al groot ook met allemaal adertjes en iets dat leek op een navelstreng :S
    erg raar allemaal..
    ik hoop maar voor een ieder dat ze weer snel zwanger mogen raken en een hele gelukkige 9 maanden mogen beleven
    liefs

Deel Deze Pagina