Ja erg he..klinkt bijna stom om iedere keer te zeggen dat ik het herken.Maar ik kan er niets anders van maken Nou echt..niks van te maken dat lijf van ons.We kunnen niets anders doen dan afwachten en soms mss een testje er tegenaan gooien Mss gaat de apotheker assistente er nog wel over denken.Soms zeggen mensen gewoon iets zonder verder na te denken. Al is dat met zo`n beroep niet erg handig natuurlijk.
och hou op, ik heb er gisteren nog eens een zwangerschapstest tegenaan gegooid, maar helaas, negatief (hoe geobsedeerd kun je bezig zijn???) Het liefst doe ik er 4 op een dag om maar weer een streep te zien, wat ik uiteraard niet doe, maar pfff ik merk wel dat ik daar moeite mee heb, met de wetenschap niet meer zwanger te zijn. ik tel nog steeds weken, ik zal wat dat betreft blij zijn om straks voorbij 18 februari te zijn (uitgerekende datum) en ik wordt dan dus boos op mezelf, omdat ik weet (met mijn verstand) dat ik niet moet tellen, niet moet testen, maar van binnen zit er een stemmetje die constant wat anders zegt.
Niet zo streng zijn mamabri..het is toch logisch dat je aan niets anders kan denken dan 2 streepjes op je test.. Dat gaat een keer minder worden,het is allemaal nog maar zo kort geleden..en je wil zo graag. Ik hoop dat je 18 Februari weer een wondertje in je buik hebt.Niet om Laurie te vervangen,maar gewoon omdat het zo enorm welkom is ! Het zal het verdriet ook wel iets verzachten denk ik,maar verdwijnen zal het nooit. Knuf voor jou!
Je hebt misschien ook wel gelijk, maar ik merk gewoon dat ik het niet helemaal goed kan accepteren nog. Wel met mijn hoofd natuurlijk, ik weet dat er geen 2 streepjes staan, dus waarom testen. Het voelt zo "dom" Maar ja ook ik hoop voor 18 februari zwanger te zijn, en dat dit kindje wel levend ter wereld komt, dan is dat tenminste een reden dat Laurie niet mocht komen, omdat er een ander kindje moest komen....snap je me nog? Niet dat er een reden moet zijn, maar voor mijn gevoel. Ach ja, heb weer even een verdrietige bui Morgen gaat het vast weer beter. Het komt en het gaat
Goedemorgen, Heb je goed geslapen mamabri? Beetje minder verdrietig nu? Ik hoop het voor je! Mss je testen opbergen? Ik heb met mezelf afgesproken wanneer ik op zijn vroegst ga testen.Heb nog 2 testen liggen en daarmee wil ik het doen tot volgende week zondag iig.Heb dit weekend ook zw-test gedaan trouwens Hier weer dezelfde nacht..wat inmiddels betekent dat m`n wallen zowat op m`n knieen hangen. En vanmorgen stond ik weer op met buikpijn...ook net weer roze afscheiding.Mijn ongi begint nooit met roze en toch heb ik erg het gevoel dat m`n ongi eraan komt. Hoe dan ook,het lijkt erop dat m`n lijf aardig van de wap aan het zijn is
hoi, ja ik heb redelijk geslapen, ook weer wat minder verdrietig vandaag. mmmm testen opbergen? moeilijk hahaha, het scheelt, ik heb die van de action, die kosten niet veel ik doe ze niet elke dag hoor, maar zo nu en dan. Waardeloos dat jij zo slecht heb geslapen zeg, en ook buikpijn hebt en rozeverlies, kan heel goed dat je richting een menstruatie gaat. Het is ook wel logisch dat onze lijven compleet van de rit zijn. Vandaag ga ik de bovenverdieping schoonmaken, opruimen, het is er een zooitje (en ik heb geen zin :x) maar ik ga wel zo beginnen..... Hopelijk is het er vanavond weer aan kant,altijd fijn, maar er ligt nu zoveel.....pffff vreselijk, maar goed, zo moed verzamelen!
Haha...dat is ook moeilijk..hoeveel testen heb je nog liggen? Anders gebruik je ze vandaag allemaal en koop je geen nieuwe Scheelt idd dat je goedkope testen hebt hihi Succes met poetsen! Lukt dat jou altijd goed met de kindjes erbij? Die kleine van ons is zo hangerig op het moment...kom er niet echt aan toe om het huishouden grondig te doen. Komt wel weer,deze fase zal heus niet eeuwig duren (sprak mezelf ff moed in ).. Hmm,in het test topic las ik iemand met vergelijkbaar verhaal als ik..en zeiden ze dat het mss innesteling zou zijn. Lijkt mij erg vroeg..maar nieuwsgierig als ik ben toch even gaan berekenen en het zou idd kunnen. Laten we het heel hard hopen..we wachten maar weer af,meer keuze is er helaas niet.
Ben ik weer terwijl ik bezig moet zijn even een kop thee. Nee ik ga ze niet tegelijk gebruiken hahaha, ik ga er wanneer ik weer bij action ben weer bijhalen Ach ja, elke gek heeft een gebrek, dit is de mijne Nee, ik kan niet boven poetsen met de kleintjes erbij, die zijn nu bij mijn schoonouders, anders lukt het echt niet. Vandaag eten we ook daar, zodat ik hier bezig kan zijn. Ik ga zo dus ook weer netjes verder, zucht.... Probleem is, dat ik overal wat heb liggen en het bed heb afgehaald, heb het in de droger zitten nu, daarna krijg ik weer iets meer ruimte om overal bij te kunnen. Nou ja, en wat niet klaar is, jammer dan, ik wil wel, maar er is bijna geen beginnen aan voor mijn gevoel, ik heb teveel spullen en te weinig ruimte, je kent het wel. Ook al gooi ik makkelijk weg (dat ga ik dus ook zeker wel weer doen) er blijft veel staan Innesteling????? oh spannend, zou ik dat ook kunnen hebben dan? zit nu op dag 34 geloof ik, eergisteren en de dag ervoor buikpijn, dus dag 31 en 32....... je weet maar nooit, al geloof ik er nog niet in, want had geen streepje van de week......
Is het gelukt met poetsen? Oh wel lekker dat de kindjes dan ff niet thuis zijn.Kan je iig ff doorgaan (als je niet gaat zp`en ) ... Nee,ontspanning hoort er toch ook bij Tijd om een keer grondig te ruimen? Hier ook teveel spullen voor de ruimte die we hebben.En dan loopt het huis wel eens over voor m`n gevoel Ik weet het niet..heb de hele dag al wat roze afscheiding en wat zeurpijn.Als m`n ei idd de 15e gesprongen is zou ik het me goed voor kunnen stellen.En anders zou ik denken dat m`n ei er nu pas aan komt..maar gister een super lichte ovu test.En nu geen ovutestjes meer in huis. Wat voor je streepje had je van de week niet?? Kan goed dat het dat ook is bij jou,maar kan ook goed een cyclus zijn die van de wap is.Dat hou ik maar de hele tijd in m`n achterhoofd,dat die kans groter is dan weer zwanger worden. Maar duimen is nooit verkeerd...ik gun het ons alletwee echt
het is boven een stuk opgeruimder en schoner, vanmorgen het hele huis al gezogen en gedweild.... Nog niet helemaal klaar, ga van het weekend boven even wat kasten uitzoeken en kleertjes die te klein zijn in dozen doen. Maar YES, YES, YEEEEEEEEESSSSSS!!! Ben volgens mij vanmorgen ongesteld geworden! Okee, niet ongesteld was beter geweest, maar hoop dat het doorzet, was met afvegen bruinig, dus denk het wel! Hoe is het met de kindjes? Beter? En heb je zelf nu kunnen slapen vannacht?
Goedemorgen, Jij ook al hier.Gezellig Ik heb goed geslapen,mannetje was wel wakker geweest.Maar ging beter als de afgelopen week Ahhh fijn dat je ongesteld aan het worden bent ! Dan weet je iig waar je aan toe bent en weet je dat alles het weer doet.Ben blij voor je Je bent wel lekker op dreef met je opruimen en poetsen hihi Altijd fijn toch! Ik heb even snel gepoetst,ik doe morgen wel uitgebreid als husband thuis is.Kan hij lekker chillen met de kindjes en ik ff erdoor racen
Het verklaard ook ineens mijn poetsdrang....Als ik ongesteld ben ga ik poetsen hahaha, heel handig zo een keer in de maand. Het is echt aan het doorzetten, ben ik zo blij om! Fijn dat je goed hebt kunnen slapen, kom je ook weer wat bij he? Deze week hebben de 2 kleintjes ieder een mijlpaal behaald. De jongste kan sinds 4 dagen loslopen en mijn middelste van 3 is het vandaag gelukt om op het potje te plassen, ze probeert het de hele week al, maar elke keer ging het mis, ze was zo trots toen het was gelukt Leuk he, al die ontwikkelingen bij die kleintjes!
Goedemorgen! Hier weer een slechte nacht,balen.Mannetje is zo zielig soms,denk ook doordat z`n ontwikkeling zo hard gaat op het moment. Hier kan de jongste ook sinds vorige week los lopen.Ja echt prachtig om te zien,dat trotse koppie er dan ook bij. Kan daar echt van genieten,zo leuk.Bij jullie ook toppertjes dus,knap hoor! En heerlijk,op het potje hihi. Ze worden gauw groot he..ineens kunnen ze dan iets. Haha,poetswonder.Flink van profiteren haha.Fijn dat je nu echt ongesteld bent.Hoe lang is jou cyclus meestal ongeveer? Nu kun je gaan aftellen naar je ei Ik zou gaan poetsen,maar we gaan zo lekker fietsen Zie ik straks wel of het poetsen lukt,anders morgen maar haha Fijne dag
wat naar dat hij nu nog niet lekker is, hopelijk knapt hij wel gauw op, want het is zo zielig om te zien, en je hebt er altijd wat meer werk mee. Ja vandaag is al 2x op het potje gelukt, en maar 1 ongelukje, maar dat kan gebeuren, zolang ze het maar probeert (ze wil er vaak na 2 min af) dus als ze er een minuut of 10 op heeft gezeten en het lukt niet, dan niet. Komt het vanzelf wel weer. En wat goed dat de jouwe ook sinds vorige week losloopt, leuk om te zien he? op die kleine beentjes stappen Heb je lekker gefietst vandaag? Wij zijn even naar een veiling geweest, heb nog een antieke bronzen apothekers vijzel gekocht, je weet wel, zo'n pot met stamper waar vroeger kruiden etc mee gestampt werden, voor maar 13 euro Mijn cyclus duurt meestal 28-30 dagen, soms een dag eerder of later, maar meestal dag 28.
Hier weer een wat betere nacht...al is het verre van goed te noemen.Ziek is hij niet meer,gewoon zielig..en heel aanhankelijk.Wil alleen maar bij mij zijn.Lief,maar zo vermoeiend. Wat goed van je dochter zeg! Knap hoor,komt wel goed idd Het is ook niet niks,eerst gewoon poepen en plassen wanneer en waar je wil.En dan ineens op een potje. Gister heerlijk gefietst ja Echt heerlijk vind ik dat. Fijn dat je cyclus niet zo lang is Ga je ovu testjes gebruiken of toch maar niet? Baukje,hoe is het met jou?? Hoe voel je je?
hoi hoi, Ja ik heb ze net besteld Alle hulp is welkom Ik vind fietsen niets aan, ik heb nl nu 3 jaar mijn rijbewijs en dus altijd moeten fietsen. De boodschappen, kind wegbrengen, echt door weer en wind En als kind op zondag met mijn vader van 's mmorgens 9 tot 's middags 5 fietsen....... kan geen fiets meer zien zo onderhand Ben erg blij met mijn auto Gelukkig is je zoontje niet meer ziek !
Hahaha,ik moest wel lachen om je fietservaring Kan me goed voorstellen dat je er geen bal meer aan vind. Ik ben een echt een mooi-weer fietser,dan hou je de lol er wel in Gister een hoop gedaan,fijn als husband thuis is haha. En nu is het weekend alweer om,dat gaat toch ook echt veel te snel
Fijn is dat he? Als je lekker wat in huis kan doen zonder: mama, maaamaaa, maaaaamaaaaa :x Vandaag heb ik met mijn dochtertje gekookt, althans, ze mocht een beetje helpen. Mijn beste vriendin is vandaag naar Griekenland op vakantie voor een weekje, die hebben we uitgezwaaid, en mijn dochter zei: dat wil ik ook, heel ver weg naar Griekenland. Uitgelegd dat dat een beetje duur was en dat papa niet in het vliegtuig durft Maar dat we dan wel Grieks konden koken, nou dat vond ze wel wat. We hebben "samen" moussaka gemaakt, mmet rijst erbij, normaal houdt ze niet zo van rijst, maar ik had het in bouillion en met tomatenpuree gekookt, zo wordt de rijst rood, en dat ziet er erg lekker uit als je peuter bent.... Ze heeft dus supergoed gegeten Ook het potje gaat heel goed, vandaag 3 x gelukt, 1 x een ongelukje, maar dat was mijn schuld Ik was vergeten haar op het potje te zetten
Wat gezellig,samen koken! Haha,goed idee van je de rijst rood maken.Dan smaakt het ook wat zoeter he.Ik vind rijst bij de griek ook altijd wel lekkerder hihi Super knap dat het zo goed gaat op het potje Wat zal je trots zijn hihi Hier weer een mindere nacht.Hoewel ik best goed slaap als mannetje naast me ligt Baukje,hoe is het met jou???
Hier gaat het goed hoor! Blij als ik over 2 weken een kloppend hartje zie op de echo... Pff spannend hoor. Las al dat mamabri al ongesteld was geworden, fijn wat duidelijkheid... En jij bumbaaa, jij ook al wat duidelijkheid?