Gisteravond cytotec,vanmorgen alles weg?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bumbaaa, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Wat je schreef over spastische darmen dat heb ik ook, gezellig he zo'n aanvallen????
    Of ik moet rennen naar de plee of ik zit me kunsten uit te halen op de plee om maar enigszins een keuteltje eruit te persen met als gevolg.......aambeien
    Ik weet niet of jij roosvicee Ferro drinkt maar ik drink iedere dag 1 groot glas daarvan. De vk vond dat ik er nu maar eens mee moest stoppen ;)

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegschaal,wow dat doe je goed met je ijzergehalte hihi Super! Mijn ijzer is ook altijd goed.Tijdens en na de miskraam verloor ik zoveel bloed.In het ziekenhuis gingen ze prikken en ze zeiden dat het niet vaak voorkwam dat iemand zo`n ijzergehalte had bij zoveel bloedverlies.
    Aan de hand daarvan (en m`n rode wangen) hadden ze iig niet verwacht dat een curretage nog nodig zou zijn.
    En goed uitrusten als dat lukt,het is ook allemaal nogal wat geweest.

Mamabri,ik slik floradix.Echt een aanrader! En je krijgt er tenminste geen verstopping van :D Daarmee zal je ijzergehalte echt sneller omhoog gaan :)
    Hoe is je ovutest nu? Nog aan de knutsel geweest met je meisje?

Hier lekker aan het genieten van het mooie weer en van m`n lieve kindjes :D Ik bof maar met zoveel rijkdom om me heen!
    M`n ongi is vandaag weer over...ben benieuwd of het zo blijft.Ik hoop het zo,vooral hoop ik dat het gewoon oke is allemaal en ik deze ronde een goede eisprong krijg.
    Nog even geduld :D

3. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Psssssst dames....we hebben "geklust":) was helemaal de bedoeling niet maar het gebeurde gewoon spontaan.
    Nou ja, ik ga me er niet om druk maken, we zie het wel.....of niet natuurlijk;)

Maar ff wat anders:p, heeft iemand van jullie al eens heks,n kaas gegeten????? Mijn schoonmoder was gisteren hier en vertelde dat dat zo lekker was. vandaag zag ik het staan bij AH en heb het meegenomen maar dat is écht lekker, een echte aanrader voor als je een feestje hebt of zo voor op toastjes etc etc.....:D

Heb gisterenmiddag en vandaag nog lekker geshopped en de kids weer een nieuwe garderobe gekocht en zo meteen ga ik mijn kleuter van school halen en ik maak vanavond iets gemakkelijks. Broodje braadworst met gebakken uien want vriendlief gaat vanavond even weg.

Nu ff mijn jongste voorzien van een luier en gaan met die banaan:D
    Tot latersssssss

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh spannend weegschaal!!! Ik wil oohoookkk :p Ben benieuwd ,spannend!

Ja die kaas heb ik wel eens gehad haha.Super lekker :D Lekker om bugels in te dippen ;)

Heerlijk al die vrolijke berichten!! Dik verdiend dacht ik zo :)

5. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Bumbaaa ja maar aan dit geklus zit een nadeel aan.....straks weet ik helemaal niet meer wanneer ik mijn NOD moet krijgen, integendeel tot jij nu. Jij bent nu ongesteld (geweest) en hebt al een teller, ik nog niet;) en natuurlijk ga jij ook snel klussen hahahahaha. Hoor mij, ik geloof dat ik deze week nog het hardste riep dat ik niet meer wou voorlopig:):):)

Ja lekker he die positieve berichtjes, mag ook wel na hetgeen we achter ons hebben, hebben we verdiend:)

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mijn ongi is er weer..arghhh :x Nou ja,we zien wel hoe het verder gaat.
    Jij kan toch gewoon over 2 weken een test doen ;) En dan 1 of 2x per week testen tot hij positief is of je ongi bent.
    Dat komt vast wel goed hihi

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, spastische darmen, praat me er niet van..... Wat doet dat pijn he? Ik doe nog liever een bevalling van een vierling, echt!!

En natuurlijk heb ik wel eens heks'nkaas gegeten, is een overijssels product ;) En hier op iedere straathoek verkrijgbaar, erg lekker spul ;)

Floradix: ga ik deze week halen!

Knutselen: wil ik, maar ik wil een krans maken met mijn dochter en zij wil een ketting maken. Probleem is dat ik niet weet hoe ik gaatjes kan maken zonder de schelp te breken, weten jullie dat toevallig? Een krans wil mevrouw niet :D (logisch, want wees eerlijk, daar vind een 3-jarige niks aan)
    Maar dan moet de jongste er niet bij zijn, want die trekt altijd alles overhoop :( Het is een schatje, maar geef hem 3 minuten alleen en alles ligt compleet door de kamer, dat deden mijn andere 2 niet zo erg ;) Hij speelt niet met wat hij pakt, hij gooit er alleen maar mee :(

enne: Weegschaal, wij zeiden het toch al? Het is zo raar dat je weer zo snel wilt en durft. Dat durfde ik ook de eerste 2/3 weken niet en ineens ging de knop om. Dat betekend dat je dingen toch al wel wat verwerkt hebt, en is dus positief. En natuurlijk is het geen vervanging van...., maar het is wel fijn dat je weer een stapje verder bent en weer open staat er voor.

Bumba: wat akelig dat je nu weer ongesteld bent, dat lijkt me niks hoor, zo af en aan, weet je totaal niet waar je rekening mee moet houden.

Ovutest is nog steeds negatief, iets roze, maar niet om over naar huis te schrijven....Zit vandaag op dag 14! Zou toch morgen of overmorgen knal moeten worden denk ik (hoop ik)

8. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ik voel me dan hondsberoerd als ik zo,n aanval krijg, het zweet breekt me dan uit, maagpijn wat ineens naar beneden zakt en ik moet rennen om de plee te halen en als ik denk dat de eerste lading eruit is van onderen en ik denk dat het klaar is kan ik weer naar de plee rennen voor de volgende lading en last but not least kan ik daarna de eerste tijd niet eens meer op mijn kont zitten want dan heb ik zulke aambeien die zo giga pijn doen.......
    Ik heb die darmaanvallen ook heel vaak tijdens de zwangerschappen gehad. Dat is echt geen pretje:(

Wat betreft die heks'nkaas, ik dacht al dat het uit jullie omgeving kwam, vind hem de zoetigheid van joppie saus hebben:)

Hier gisteren weer een dag gehad dat ik dood en doodmoe was.....pffff. Toen vriendlief om 16 uur thuis kwam van zijn werk heeft hij gekookt, ik werd gek van de hoofdpijn. Loop al dagen met een druk boven mijn ogen rond en mijn schouders en nek voelen aan alsof ik bergen heb beklommen, alles lijkt muurvast te zitten, denk dat daar die druk boven mijn ogen ook vandaan komt. één en al spanning wat ik vasthoud.
    ik ben de bank opgekropen en mijn vriend heeft de kids naar bed gebracht. ik hield me niet meer recht en ben in slaap gevallen, heb mijn zoon van 4 niet eens naar bed zien gaan, ik lag al te slapen;).

Leuk mamabri dat je zo'n creatief mens bent, ik houd er ook van om te freubelen. Ik zou niet weten hoe je gaatjes in schelpen moet boren, volgens mij breken de schelpen dan door. Denk eerder dat je zoiets met een lijmpistool of dergelijks erop moet plakken.....
    weet het ook niet.

Bumbaaa wat vervelend dat je ongesteld blijft zeg, hoop dat je er snel vanaf bent.

Volgens mij heb ik mijn ei gehad of zit ertegenaan, want mijn borsten met name mijn tepels branden toch.....jeetje en gisteren had ik iets van menstruatie achtige krampen. Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, ik raakte vroeger vrij snel zwanger, vooral van de laatste 2 kids, binnen de 1e ronde raak vandaar dat ik die testen nooit gebruikt heb.....:)

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm..ik weet het ook niet mamabri.Misschien met een spijkertje erdoor timmeren,maar idd grote kans dat ze dan breken.
    Wat een verschil in spelen kan dat zijn he.Ik zie dat bij onze kindjes minder,maar nu wel het verschil met de jongste en m`n oppaskindje.Ons mannetje speelt echt met zijn speelgoed,m`n oppaskindje is ook meer van het gooi en smijt werk.

Vandaag weer niet ongesteld.Laat het zo maar blijven,ben het ook wel beu nu.En ik wil zo graag vertrouwen in m`n lichaam hebben.Maar voor nu heb ik dat nog niet..ik moet het nog zien gebeuren dat m`n ei volgende week gaat springen.
    Ik weet niet...maar we zullen zien.Duim heel hard voor een goed ei,ook voor jullie ;)
    Weegschaal,hier ook al een aantal keer snel zwanger geworden (4x binnen 1 of 2 maanden,1x na 1,5 jaar...).Dus laten we goede hoop houden :)

Is het niet een idee om je eens goed te laten masseren ofzo? Even goed voor je laten zorgen,die hoofdpijn is ook niet fijn.
    Ik heb het ook lang gehad,maar dacht dat bij mij de grootste oorzaak de narcose was.

Ik zou willen dat we een weekje verder waren ;)

10. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ja een massage zou een goed idee kunnen zijn maar dat moet je wel een beetje kunnen, ik bedoel je kunt er als je er geen verstand van hebt ook nog meer mee "kapot" maken dan losser:D

Hmmmmmm, mijn humeurtje is vandaag erg prikkelbaar, ik merk het aan mezelf maar ook als ik hier al sommige topics lees dan zit ik er al bijna bovenop. NEEEEEE niet dit topic hahahahaha, wij laten elkaar hier allemaal in onze eigenwaarde:D maar sommige vinden het leuk om anderen dusdanig naar beneden te trekken of het voor anderen in te vullen bla bla bla en daar kan ik vandaag dus nét ff niet goed tegen......hormonen??????

Kids zijn vandaag ook al lekker dwars, zit volgens mij storm aan te komen.....pffff hier vloog het speelgoed ook door de kamer, kreeg telkens een grote mond van zoonlief van 4 jaar terug en kleinste kereltje haalde alles uit wat er uit viel te halen. en het is nog maar pas 12.45 uur;) gaat lekker zo vandaag.....ben benieuwd wat de rest van de dag nog staat te gebeuren hahahahaha.

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha weegschaal,ik moet wel lachen om je berichtje :D Kan je van mij vast wel hebben :p

Je moet ook geen amateur masseur zoeken,gewoon een echte :D Is goed voor je! Of naar een spa of zoiets ;)

Soms moet je niet verder lezen dan dit topic,echt niet te geloven waar sommige dames hier het lef vandaan halen om te roepen wat ze roepen.Nee,daar ben ik ook niet zo van gediend ;)

Hou vol,het wordt weer een keer avond...en dan chillll.Als ik niet meer ongi ben vanavond ga ik ook eens goed voor mezelf zorgen en lekker lang in bad.Goed plan!

12. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hahahaha muts, van jullie kan ik alles hebben:p, daarvoor zijn we al teveel "eigen" denk ik:D

Strak plan wat je daar net schreef, dat heeeeeeeerlijk in bad gaan...denk dat ik je voorbeeld vanaaf ga volgen, bruisbal in bad, kaarsjes aan, muziekje op (moet alleen ff kijken waar vriendlief zijn werkradio heeft liggen)......wie weet wat daaruit gaat komen whahahahahahha:D:D:D
    Zul je net zien dat onze jongste in bed begint te gillen;)

Ja vandaag zijn er hier op het forum sommige erop uit om zeik te bouwen, ik kon het niet laten om mijn mening ook ff eruit te flappen.....héhe dat luchtte op....:p

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm,muziekje op..doe ik eigenlijk nooit.Zei laatst nog dat ik wel een tv zou willen op de badkamer :D Maar dan kom ik m`n badje helemaal niet meer uit haha
    Haha,gewoon de muziek hard zetten dan ,of wachten tot het grut snurkt :p

Ik ben vandaag nog niet veel verder geweest op zp dan dit topic en het test topic.Mss verstandig om het daar ook bij te laten haha
    Lekker je mening geven,als dat oplucht.Kan jou het schelen hihi

14. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Verstandig van je.....ik dacht voor de afwisseling eens, ga eens in de lounge bij de luchtige onderwerpen kijken, (ben sinds de ma alleen hier te vinden bij "miskraam" en af en toe eens bij onderzoeken en echo's)....maar toen ik daar ff wat ontspannende verhalen dacht te lezen had ik meteen al zoiets van....hier had ik beter kunnen wegblijven.

een tv op de badkamer????? ik haal een film op de bank nog niet eens, laat staan in bad hahahahaha:p

15. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poging in bad gaan stellen we even uit.Ben nog ongi....Ben het zo zat..Mag ik even gillen??

Gillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll,arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Zo,dat is eruit.Nu lekker bankhangen bij the voice en een kopke thee :D

Jij van je bad genoten weegschaal? Btw,hoe kom je aan die geniale nickname??:D

16. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Enne meid, luchtte het gillen een beetje op:p

die ongi moet je wel hebben he? plan jij je een lekker badavondje en het is alsof de duivel ermee speelt en hopppppaaaaa komt die menstruatie weer om de hoek, BAAAAAAAAAAALENNNNNNN:(

Ben je mal, mijn badavondje ging me gisterenavond langs de neus:x
    Vriendlief is nog ff naar de winkel geweest, om half 7 begon ik pas met koken, kwart over 7 pas klaar met eten, kids nog in bed en toen kwam goede tijden en ik lag al voor kapot op de bank.

Mijn nickname? Het heeft in ieder geval niets met lijnen en dieëten te maken:D:D:D
    Ik ben van oktober, dus een weegschaal, ben over 2 weekjes jarig:D
    Hoop alleen niet dat ik dan nét uitgerekend dán mijn menstruatie krijg......
    Waar komt jouw Bumbaaa naam vandaan, Ja ik snap dat het dat tv figuurtje is maar hoe kom je erop?

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gil gewoon nog ff door,mag dat? haha... Ik heb dat grmm gevoel wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden :) Beetje snel aangebrand...en dat ben ik echt nooit.

Jij ook een nieuw badavondje plannen :p Heerlijk toch,die drukte haha
    Nou weegschaal,ik hoop dat je helemaal geen menstruatie krijgt maar een prachtig verjaardagscadeau ;)

Bumbaaa...tja,waar dat vond komt.Van Bumba,maar die was al bezet haha Ik keek toen rond in de huiskamer en zag ergens iets van bumba.En was te lui om verder te zoeken toen hij bezet was,dus bumbaaa haha

M`n ongi is trouwens nu weer weg...graag houden zo...Moest denken aan dat liedje van regen regen ga toch weg.

Maar dan zing ik:
    ongi ongi ga toch weg
    kom nooit meer terug omdat ik dat zeg :D

Fijn weekend meiden!

18. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Wat een gekke menstruatie heb jij toch......overdag niets en ineens koekoek....komt het gezeiks weer, bleghhhh ben al benieuwd wat ik verwachten kan maar vooral wanneer!!!!!:(

Onze badplannen hahahaha:D.......euhhhhhh nou ik heb het voor vanavond op de planning staan, hopelijk is het me straks wel gegunt....

Owwww ja, mijn wasmachine heeft het begeven....hij maakte al een helskabaal met centrifugeren sinds kort maar dacht nu toch ff dat we de lucht in vlogen, wat een kabaal zeg......ook leuk met zoveel draaiende wasmachientjes is dit toch écht een must!!!
    Hij heeft het 8 jaar volgehouden mijn trouwe LG, R.I.P !!!!:p ik mis hem nú al:(

Vanmiddag wou ik de bovenverdieping eens grondig onder handen nemen, kleren van de boys uitsorteren, bedden verschonen en eens flink zuigen en afstoffen. Mijn vriend is beunen en mijn "geliefde" schoonmoeder komt tegen 13 uur zodat ik ff op mijn gemak naar boven kan. Pffff het leven van een huisvrouw he.......;););)

Mamabri, hoe is het daar? druk aan de freubel???:)

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook maar niks,die ongi van me.Maakt me best onzeker..ik wil volgende week zo graag een springend ei.En soms denk ik echt dat dat er niet meer gaat komen...nooit meer,zo`n voorgevoel waar ik niet blij van wordt.
    En ook dat is stom,want als er iemand optimistisch in het leven staat dan ben ik het wel.Ik zit niet gauw bij de pakken neer.
    Lekker verwarrend...valt dat ook nog onder kwaaltjes door op hol geslagen hormonen?

Oei,zonder wasmachine kom je niet ver met de was he.Pfff,wat dat er toch altijd doorheen gaat.Vraag me altijd af op dat op een ander ook zo is,of omdat wij zo`n viezeriken zijn waardoor onze kleding iedere dag in de was moet :p
    Snel op zoek naar een andere? Mij lijkt een 8 kg wel ideaal,daar kan tenminste wat in :D

Poetsze vanmiddag,bah bah.Ik ben een beetje aan de hobby,aan het schilderen enz.De jongste ligt nu in bed,dus dan kan het ook wel ff :cool:

20. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Kop op lieve meid, dat ei van jou gaat zeker springen, waarschijnlijk is je cyclus nog een beetje van slag maar je menstrueert wel alweer dus een ei zit er zeker aan te komen:)

Hier net beneden van het bedden verschonen en opruimen van de kleerkasten. Van de jongste heb ik een bigshopper tas vol met kleertjes die te klein zijn en van onze kleuter een wasmand vol:$
    allemaal nog maatjes 104 terwijl hij nu de 110/116 begint te dragen.
    Hij heeft echt een groeispurt gemaakt dit jaar maar heeft ook 2 jaar in 104 gezeten en was maar klein en tenger voor zijn leeftijd;)

Even een vraag tussendoor, zijn jullie kids momenteel ook zo druk en tegendraads? Maar onze zoon van 4 maakt een dorp gek en doet niets anders dan een grote mond terug geven, pffff wat een energie vreet dat. Ik kan ook poetsen wat ik wil, zo heb ik gezuigd en zo ligt de vloer weer vol met koekjeskruimels, plastieke rietjes van de drinkpakjes etc etc..... en ik maar als een politie agent erachteraan en vragen of hij het aub in de prullenbak wilt gooien. Word er een beetje moe van.. en wat hij van mij niet krijgt gaat hij aan vriendlief vragen, gelukkig is mijn vriend zo verstandig en vraagt eerst aan mij wat ik er eerder op heb gezegd.

Zo meteen ga ik spaghetti maken en dan de kids in bad en dan is het voor de kleinste alweer tijd om richting zijn bed te gaan....

Deel Deze Pagina