Ohhhhhhhh wat jammer mamabri, balen !!!! Hier is inmiddels de menstruatie dus wel een feit en hóe!!! Kijk scheel van de hoofdpijn en verga van de krampen!!! dadelijk maar met een kruikje op de bank maar eerst nog ff een boodschap doen.
oh wat akelig, koop wat lekkers en ga met een kruik op de bank, lekker tv kijken of zo, knap je misschien iets van op Ik baal zo, echt, en ik begrijp het ook niet, ik heb van kv testen nog nooit indroogstreepjes of wat dan ook gehad wanneer ik niet zwanger was, ze bleven altijd wit dan. En nu op 2 testen een streepje, bah! :x edit: echt ik ga gillen, test was iets geel, dus water opgedaan, want ik blijf vaag iets zien, niet echt een streep of zo, maar toch "iets", komt er toch weer een streepje :x Het zijn rottesten geworden, vroeger waren ze stukken beter.
Mamabri,wat een gedoe zo he Je bent ook nog vroeg he...duimen dat je over een paar dagen niet meer om het 2e streepje heen kan ! Mss testen met de zwanger en kids? Niet duur en altijd goed Weegschaal,pff wat een ellende.Hier was de eerste ongi ook zo verrot.Duurde ook heel lang.Rustig aan hoor,knuf! Gisteravond was m`n testje wit,had ik dat al verteld? Vanmorgen niet kunnen testen,denk dat die donkerdere van gister gewoon een lh schommeling was.Denk echt wel dat mijn ei is geweest. Doe er morgenvroeg wel weer 1 en als die wit is stop ik ermee. Hier wel strontverkouden,snothoofd en blehh.Bah!
ik weet het niet, ik geloof er niet meer in eigenlijk Ik ga mijn menstruatie maar afwachten. Zou ik nu wel morgen ongesteld moeten worden? of toch met 31 dagen, aangezien mijn ei iets later was, met 17 en 18 dagen positieve ovulatietest, weten jullie dat? Niet ziek worden hoor, zo vervelend! Hier vandaag precies 2 mnd, om 15.10 gaat het kaarsje weer aan op Laurie's grafje.
owwwww Bumbaaa hier heeft het verkoudheidsvirus ook toegeslagen, vooral onze jongste spruit heeft het flink te pakken. Onze kleuterzoon snottert ook maar lang niet zo heftig als de jongste. Maar jij mag nu niet ziek worden, mama's mogen nu eenmaal niet ziek zijn Mamabri zeker weten doe ik het niet maar als je ei dag 18 was, tel daar dan maar 2 weken bij op (dacht ik) Hier is mijn huisje helemaal spik en span, die poetsdrift heeft zijn vruchten afgeworpen, ben alleen benieuwd voor hoelang maar nu kan ik wel lekker "rustig" ongesteld zijn zonder dat ik denk, o jee de strijk, of oh jee, de ramen moeten gedaan worden......kleine dingetjes gaan gewoon door maar dan houd ik wel wat meer tijd over voor me, myself and i hihihihi
Mamabri..knuf voor jou vandaag! Hier ook het gevoel dat het al langer geleden is.Het is nu anders,was het vorige maand nog zo heftig allemaal.Nu is het "gewoon" een stukje van mijn leven.Een hele verdrietige ervaring die denk ik toch wel een plekje heeft gekregen. En daar ben ik blij om. Volgens mij tel jij niet helemaal goed?Met 17-18 dagen een positieve ovutest wil zeggen dat je ei 1 a 2 dagen daarna nog was.Stel je gaat uit van de de test van dag 17,dan was je ei mss pas 2 dagen daarna op dag 19.Dan 14 dagen erbij en zit je op een cyclus van 33 dagen. Ga je van dag 18 uit,plus 2 dagen zit je al op dag 34. Zeg ik goed toch? Dit tenminste als de fase na je eisprong meestal 14 dagen is. Weegschaal,bij jullie ook al.Hier de jongste ook,hij had vanavond niet eens zin om te eten (dat betekent echt niet fit ). Bij mij gaat het nu wel gelukkig. Whaha,heerlijk zo`n schoon huisje! Hoe gaat het met je ongi? Beetje te hebben?En met jezelf? Ik vond het best moeilijk,al dat bloed en de herinnering aan de miskraam.Bah.. Ik heb straks weer getest...weer wat donkerder.Zeker niet knal hoor,maar gisteravond was hij zo goed als wit.Wazig!
Pfffff als ik jullie hoor praten over die ovutesten dan voel ik me cht een leek, ik snap daar werkelijk de ballen van, ik zou als ik me daarmee bezig hield gefrustreerd raken, stresskip dat ik ben hihihi wordt het voor jou geen obsessie Bumbaaa, voor mij zou dat niets zijn, omo wit dan weer knal, dan weer wit dan weer roze, pffff nee dank je, daar ben ik geen type voor Ik lig weer samen met mijn vriendje de fleecedeken op de bank spelletje ruzzle te spelen op mijn gsm. vriendlief is beunen en kindjes liggen in bed. Zielig he als kindjes beroerd zijn, onze jongste is ook heel erg huilerig en licht geraakt sinds 2 dagen, niets is goed etc etc en alleen omdat hij zich zo belabberd voelt maar gelukkig eet hij wel al is het niet wat ik van hem gewend ben.
Nee ,daar heb ik geen last van Al vind ik het nu echt wel erg irritant Kan me gewoon niet voorstellen dat m`n ei alsnog komt,heb echt het gevoel dat hij geweest is.Maar wat het dan wel is,geen idee Je hebt groot gelijk met je dekentje hihi.Ik ga zo een pot thee zetten,heerlijk Ja echt sneu voor de ukkies!
Goedemorgen dames, hier alweer vanaf 5 uur beneden met de kids. Straks met kleuterzoon naar de dokter, hij klaagt van pijn aan zijn pielie. Het voorhuidje van hem zit te strak en het lijkt steeds strakker te gaan zitten dus toch maar even laten nakijken. Verder is de sfeer hier om te harden.....schoonmoeder is hard bezig om vriend en mij tegen elkaar uit te spelen op een vieze achterbakse manier. verteld halve verhalen aan mijn vriend maar zwijgt vooral over haar eigen uitspraken naar mij toe.....bleghhhh wat heb ik het momenteel gehad met alles....sorry voor mijn gezeur hier, maar ik vraag me soms werkelijk af wat mijn plaats hier is.....heb het gevoel dat we mijlenver van elkaar afstaan momenteel.....en dat maakt me super onzeker maar bovenal doodongelukkig...kon wel janken
Wat verrot weegschaal En wat een heks van een schoonmoeder heb jij Waar haalt ze het lef vandaan zeg :x Ze krijgt je vriend dus ook nog zover dat hij zich daar iets van aantrekt? Mss bedenken wat je kan doen om weer dichter bij elkaar te komen? Weekendje weg ofzo? Sterkte! Succes bij de dok met je mannetje! Hier nog steeds snot en een dikke keel,heb het iedere keer in de ochtend.Kleine mannetje is blijer,zijn snot stroomt eruit.Goor,maar erg nodig. Vandaag een druk dagje,zo nog wel ff een ovutestje doen.Ben benieuwd
He, jullie schrijven zoveel, dat kan ik niet bijhouden Wat een heks van een schoonmoeder zeg! En wat akelig van dat de voorhuid zeer doet, misschien krijgt hij een circumcisie? Testen vind ik ook niet erg, vind het zelfs wel prettig om gericht bezig te zijn, anders ben je zo aan het gokken en daar ben ik niet zo'n kei in Maar ik heb hem wel "normaal" zeg maar, niet zoals Bumba, wit, kleur en dan weer wit. Ja, misschien heb ik toch een beetje te vroeg getest en moet ik geduld hebben (not :x) Maar als ik te vroeg aan het testen ben, is het misschien wel een goed teken dat ik wat zie en zijn ze toch niet compleet negatief. (NIET TE BLIJ WORDEN, MAMABRI) Belt toevallig net de ass huisarts, ivm een vraag die ik had over mijn zoontje, met haar overlegd en ook zij denkt dat ik nu te vroeg ben, een streepje is een streepje vooral op meerdere testen......Worden jullie niet moe van mij? Ik wel van mezelf nl
Nee hoor mamabri,ik wordt niet moe van je Vind het alleen maar fijn dat we dit kunnen delen. En ik duim kei en kei hard voor je dat je binnenkort een knal test hebt Mijn test vanmorgen was weer donkerder dan gister.Conclusie: of m`n ei komt er nu pas aan,of ik heb een 2e eisprong (lijkt me sterk,weet niet eens of dat kan),of m`n ovu testjes reageren op een zwangerschap (dat doen ovu testjes soms nl,heb dat eerder gehad maar wel toen ik 4 weken zwanger was). Heb er daarom maar wat bijbesteld Niet een idee voor jou mamabri? Mss heb je nu ook wel een goede ovu test Weegschaal,hoe is het? Hoe ging het bij de dok?
Ik hoop het ook, maar stel me er niet op in. Ik hoor het wel vaker van de ovu's maar ik geloof er nooit zo in 2x een eisprong kan niet, maar het gaat wel op en neer bij jou, irritant hoor, bah! Weegschaal: ik ben ook benieuwd. Morgen gaan we een weekendje naar de camping, opruimen en even wat anders doen, altijd leuk!
Heerlijk mamabri, een weekendje erop uit, amuseer jullie, dat zal jullie goed doen en natuurlijk ook spannend voor jullie, wel of niet zwanger. Hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke knaller Bumbaaa bij jou blijven die testen ook op en neer gaan he? Hopelijk heb je je ei wel al gehad en mag je over 2 weken een knaltest in je handen houden Gisteren ben ik lekker met mijn vriendin en onze kids gaan shoppen in Heerlen. Heb mezelf mijn eigen verjaardagscadeautje gekocht, morgen ben ik jarig Ik heb me een paar zwarte laarzen gekocht en een mooi nachtjurkje. We hebben ergens nog een lekkere kop capuccino gedronken en daarna zijn we bij mijn vriendin blijven eten want vriendlief was beunen. Vandaag komt mijn vriendin onze kleuterzoon halen voor een middagje weg zodat ik lekker wat meer ruimte heb voor mezelf. Is ook wel eens lekker. Hier zijn de kids wel nog steeds aan de snotter. Mijn menstruatie is alweer bijna voorbij. was maar heel ff heftig maar ben erger gewend dus vond het behoorlijk meevallen eerlijk gezegd, ik had erger verwacht omdat de gyn me daarvoor gewaarschuwd had. Gistermorgen met kleuterzoon naar de dok geweest en voorlopig doen ze er nog niets mee, we moesten hem in bad de voorhuis voorzichtig proberen los te maken door het huidje langzaam naar achteren te trekken......stom, want het consultatiebureau heeft ons juist gezegd er niet aan te komen, dat heb ik dus tegen de dok verteld, waarop hij zei, het bureau stelt de regeltjes te vaak bij, die zeggen zoveel met alle gevolgen van dien dus doe het maar gewoon en trek je niets aan van hun wispelturigheid. Oké dan doe we het dus maar gewoon, niet geschoten is altijd mis.
Goedemorgen, Of beter nog slechte morgen Pfff,kleine mannetje kon echt niet slapen.Ik heb onderhand wallen tot op m`n knieen Mamabri,heerlijk er even uit.Het weer zit ook mee volgens mij,geniet ervan! Weegschaal,gezellig shoppen Ah wat lief van je vriendin zeg en supergoed dat je wat tijd voor jezelf maakt.Je gaat toch niet poetsen ofzo he? Nou dat is ook wat van het cb Hopen iig dat het helpt en het zo "vanzelf" beter gaat. Fijn dat je ongi meegevallen is! M`n ovutestjes schommelen niet meer nu,ze lopen keurig op De nieuwe testjes komen vandaag binnen,ben benieuwd. Het is even afwachten tot ze knallen (als dat gaat gebeuren) en of ze daarna weer lichter worden. Ik maak me zorgen om m`n beste vriendinnetje,het gaat niet goed met d`r en hoop zo dat er weer uit gaat komen.Dat ze de zon weer ziet gaan schijnen.
Hoi lieve meiden, ff een egoberichtje. Was vandaag aan het werk en plotseling voelde ik een golf bloed gelijk naar de vk voor een echo. Het vruchtje zit er nog steeds, op de juiste plek, goed gegroeid en een kloppend hartje. Bloedverlies is niet te verklaren. Het komt wel uit m'n bm. De kans op een mk is nog steeds aanwezig.. Verlies op dit moment nog steeds bloed en heb een zeurend ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Duimen jullie heel hard met me mee? Ben zo bang en gespannen nu
Lieve lieve Baukje, Wat schrik ik hiervan.Tjee zeg...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.Vind het echt heel rot voor je dat je dit nu mee moet maken. Vreselijk dat bloed,ik snap goed dat je heel gespannen bent. Natuurlijk duim ik super hard voor je dat het allemaal goed gaat,gelukkig liet de echo zien dat de baby het goed maakt.Dat is toch een goed teken!Maar snap je angst helemaal. Pff,wat een spannende tijd nu.Als je een luisterend oor nodig hebt,je mag hier altijd je verhaal kwijt.Of als je het fijn vind via fb of whatsapp dan gil maar,ik ben er voor je. Digi hug!
Dankje wel Bumbaaa, heel lief van je..! Ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, jullie begrijpen echt hoe het voelt deze onzekerheid.. Verloor net een vrij groot stolsel (was echt alleen bloed) met veel bloed erbij. Hopelijk moest dit nog weg en houdt het nu op met bloeden... M'n maandverband zat gelijk vol :S
Jeetje lieve meid ik schrik van je berichtje....... pfff ik hoop toch zoooooo dat alles toch goed blijft gaan schrijf het hier maar van je af, Bah was je net zo blij en ineens dit.....ik kan het niet bevatten alles leek toch zo goed te gaan. Ik wou dat ik iets voor je doen kon. een hele dikke virtuele knuf van mij XxX
Ik hoop ook dat het nu klaar is en het bloeden stopt.Zou het nog een stolsel van de vorige zwangerschap kunnen zijn? Of zei de vk daar niets over? M`n duimen draaien heel hard voor je,dit heb je gewoon niet verdient .