De vk zei dat het geen restant meer kon zijn van de vorige zwangerschap. Wat het dus wel is, is een raadsel.. Nu nog 2 kleinere stolseltjes verloren en nog steeds bloedverlies niet echt buikpijn, meer zeurend gevoel onder in m'n buik... Hoop zo dat kleine uk blijft zitten...
pffff ben net wakker en ben meteen even hier komen kijken.....ik zou net zoals Bumbaaa willen dat ik iets voor je doen kan en ik hoop heel hard dat het bloeden nu is gestopt. Wanneer krijg je weer een echo baukje? XxX
Het is nog niet helemaal gestopt maar wel een heel stuk minder. Het bloed is ook donkerder van kleur, dus oud (sorry voor de details). Geen krampen o.i.d dus ik ga ervan uit dat kleine uk er nog zit. Heb over 2 weken mijn termijnecho, tenzij ik natuurlijk wel krampen of meer bloedverlies heb. Dan mag ik weer eerder komen. Kan me daar wel in berusten, je kan toch niet meer dan afwachten.
fijn om te horen dat het bloedverlies heeft afgenomen en dat je geen kramen o.d meer hebt. ik vind dat je het goed kan relativeren meid, chapeau !!!! 2 weken zou ik nog behoorlijk lang vinden. Ik zou geloof ik "gek" worden van de stress als ik niet wist waar ik aan toe was maar ik ben van nature al een zenuwpees Hier de boodschappen al in huis voor mijn verjaardag vandaag. ben zelf eea aan het maken voor vanavond, zoals zelfgemaakte tonijnsalade, eiersalade zalmsalade en ben een gehaktbrood in de oven aan het bakken....Mmmmmmm. Stokbrood en toastjes erbij en klaar is weegschaal.
Blij te horen Baukje!Hoop dat het nu snel stopt en de komende 2 weken snel voorbij gaan Weegschaal,van harte gefeliciteerd!!!!!! Heb je een fijne dag??? Ik ben de hele dag weg geweest,nu lekker op de bank met een bakkie thee
Hier geen bloedverlies meer gelukkig! Hoop idd dat deze 2 weken snel voorbij zijn... weegschaal, gefeliciteerd met je verjaardag!
Super Baukje! Weegschaal,hoe was je verjaardag? En mamabri,fijn weekend gehad? Of nog lekker aan het genieten? Hier is het alweer de laatste dag van de herfstvakantie,is echt omgevlogen.We houden een rustig dagje,heerlijk
Lekker een rustig dagje Bumbaaa, geniet ervan! Hier beetje een terugslag na vrijdag. Merk dat ik nu pas de impact echt voel. Het vertrouwen is echt minimaal, iedere keer bang dat het bloedverlies terug komt. Kreeg het advies om het rustig aan te doen, niet te tillen etc. Durf nu bijna niks te doen. Morgen maar even met de vk bellen of het nu weer 'vertrouwd' is om weer wat te gaan ondernemen... Pfff wat zijn deze weken killing. En nu al helemaal Sorry voor m'n geklaag meiden, maar moest het even kwijt...
Geen sorry zeggen Baukje,ik vind het heel normaal dat je je ei kwijt wil en dat het een enorme impact op je heeft. Doe maar rustig aan als je dat advies hebt gekregen! Ik ga m`n banner maar verwijderen,m`n ovutestjes blijven schommelen.Denk dat m`n cyclus nog van de leg is ofzo We klussen wel gewoon door,je weet maar nooit
Hallo meiden, hier een hele gezellige dag gehad met veel lieve mensen om me heen, behalve mijn schoonmoeder die heb ik "netjes" verzocht om thuis te blijven. Vandaag een hangdagje en zo meteen komen mijn schoonvader en diens vriendin nog ff langs om de rest van de vlaai met ons op te eten. Baukje meid ik kan me voorstellen dat het besef nu ineens heel hard binnen komt bij je zou ik ook hebben. Kan de vk niet nog eens een echo maken om te kijken hoe het er nu voor staat zal meteen ook een hoop druk en onzekerheid bij jou wegnemen. een dikke knuf. Bumbaaa het wat vervelend dat die testen zo blijven schommelen zeg...maar van de andere kant is klussen ook heel gezellig hahahaha. Morgen beginnen ook hier weer de scholen. kleuterzoon ligt lekker zijn middagdutje te doen, het was voor hem gisteren heeeeel laat geworden en onze dreumes is lief aan het spelen.
De laatste vakantiedag zit er op.Heerlijk rustig,beetje tv gekeken,spelletjes gedaan.I love it Wat fijn dat je zo`n leuke dag had weegschaal..hihi goed gedaan om je schoonheks niet uit te nodigen Wel lekker dat de scholen weer beginnen.De vakantie was heerlijk,maar vind het ook heerlijk als ze weer naar school gaan
Op zich ben ik niet echt bang dat de kleine er niet meer zit. Noem het intuïtie? Geen idee.. Hoop dat dat juist is.. Ben een beetje het vertrouwen in mijn lijf kwijt. Ben telkens bang dat het bloeden weer begint.. Vond dat zo'n nare ervaring en 'tot overmaat van ramp' heb ik vandaag last van allerlei 'pijntjes'. Een zeurend gevoel onder in mijn buik, waarvan ik niet weet waar het vandaan komt. Ook regelmatig steken aan de rechterkant van mijn vagina (sorry). Normaal zou ik zeggen: joh groeipijn. Maar ben nu gewoon erg onzeker en vertrouw het voor geen meter. Gelukkig heb ik een lieve vent waar ik dit allemaal tegen kan uitspreken zonder dat ie het 'gezeur' vind. Fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad weegschaal! Manlief was het met je eens dat schoonmoeder thuis moest blijven? mammabri, ben benieuwd naar je weekend weg maar vooral of je ook een knaller van een test hebt gehad!?
Wat lief van je mannetje dat hij je zo steunt. Mss is het niet zo`n slecht idee wat weegschaal zegt,om even een controle echo bij de vk te vragen. Dat je geen vertrouwen in je lijf hebt vind ik heel logisch,maar het geeft wel een hoop stress en dat is ook weer niet goed voor je baby.
Goedemorgen meiden, hier een brak nachtje achter de rug. Onze dreumes heeft me toch hoestbuien gehad waar ik van wakker schrok dacht in de eerste instantie dat hij aan het spugen was maar het was zon vieze nare blafhoest alsof er een zeehondje in de kamer naast ons lag. Hij heeft geen koorts en speelt gelukkig, geeft verder geen zieke indruk buiten het snotteren wat hij al een paar dagen doet. baukje ik heb schoonmoeder tijdens de woordenwisseling van deze week gewoon gezegd thuis te blijven. Ze had achter de rug om van mijn vriend het hondje van mijn vriend laten inslapen die mijn vriend bij haar heeft achter gelaten omdat hij het zo zielig vond voor zijn moeder omdat ze anders alleen achter bleef in huis toen wij gingen samenwonen en dit was dus wat ie als dank kreeg terwijl wij allemaal weten hoe verknocht mijn vriend was aan dat beestje. hij heeft hem 13 jaar gehad......ik belde haar toevallig en ze was in tranen omdat ze op het unt stond om naar de dierenarts te gaan met notabene een vreemde die met haar mee ging. Ik ben me dus uit mijn slof geschoten:x vieze achterbakse actie van d'r. En dat foongesprek heeft ze verdraaid terug verteld aan vriendlief met allemaal excuses wat de omstandigheden verzachtte en natuurlijk achtergehouden wat ze zelf heeft gezegd. o ja hij mocht wel meebetalen aan de kosten Baukje als ik jou was zou ik toch ff een afspraak maken, logisch toch dat je je vertrouwen kwijt bent en het zal waarschijnlijk wel goed zitten zoals je zelf intuitief voelt maar ik denk ook dat het toch wat meer druk wegneemt. een dikke knuf.
He bah weegschaal! Hier net zo'n brak nachtje achter de rug. Kleine vent is ook erg verkouden. Hou de blafhoest wel in de gaten... Wat belachelijk van je schoonmoeder! Mag toch wel hopen dat je man jouw kant van het verhaal geloofd! En dat ie dan ook nog eens mocht mee betalen..! Te zot voor woorden! Hier toch de vk gebeld. Ook vanwege de 'leefregels' die ik vrijdag meekreeg zoals niet tillen ed. Wilde weten hoelang ik me daar nog aan moest houden aangezien ik vandaag ook weer alleen ben met mn zoontje. Dit was een andere vk en vertelde haar dat ik na het bezoek nog behoorlijk bloed was verloren. Merkte aan haar dat ze daar best van schrok. Hierdoor werd ik na het ophangen eigenlijk alleen maar onzekerder. Dus toch maar weer gebeld met de vraag of ik vandaag toch nog een echo kon krijgen. Ze begreep heel goed dat ik dit wilde en ze belt me zodra ze weer op de praktijk is. Deze vk is iets begripvoller ten aanzien van je onzekerheid, gelukkig. Begon me al een zeur te voelen :S
Baukje,echt geen reden om je een zeur te voelen hoor.Je bent bezorgd en logisch ook.Fijn dat ze je vandaag nog gaat bellen,ik hoop dat je straks een stuk geruster bent na de echo! Weegschaal,tjee zeg...daar valt m`n bek van open.Wat een mens zeg,vreselijk! Zo`n mensen ben je liever kwijt dan rijk.Maar ja,dat is soms lastiger dan dat je zou willen. Idd goed in de gaten houden of het geen kroep is,dat is echt verrot. Ik heb zelf niet zoveel te melden.Alles is hier weer gewoon nu de kindjes weer naar school zijn,ook wel weer fijn Mamabri,ik ben zo benieuwd hoe het met jou en je testjes is
Enne Baukje weet je al iets meer? Hoop zo dat alles rustig is daar binnen. Mamabri, hoe was je weekendje geweest maar nog belangrijker....heb je al meer zekerheid wat betreft de test??????
Hoi meiden, daar ben ik weer Baukje: Dat is echt schrikken, hopelijk mag je eerder voor een echo! Wel fijn dat het bloeden is gestopt, maar ik begrijp dat je het vertrouwen in je lichaam even kwijt bent! Even een hart onder de riem: Bij mijn dochter verloor ik van week 9 tm week 28 een paar keer per week bloed, was een drama van een zwangerschap, ik moest met 16 weken de ziektewet in, en mocht bijna niets doen, niet tillen, niet veel lopen, geen seks. Bij 28 weken zei mijn gyn, als je weer bloed verliest, gaan we haar halen! Geen druppel meer verloren, mevrouw heeft tot 39.6 dagen gezeten, en de gyn snapt het nog niet, hij (en wij ook) dacht dat ze het niet zou halen. Ik ga duimen voor jou dat alles goed komt! Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden Ik snap het echt niet van die testen, moest er vanmorgen 1 doen voor mijn medicijnen die niet samengaan met een zwangerschap: spier en spierwit! Ik wil er ook niet aan denken of een eventuele innesteling fout is gegaan, want raar vind ik het wel. Eerst streepjes en nu wit Ik ga er maar niet teveel bij stil staan.
Goedemorgen dames, Baukje,hoe is het nu? Heb je nog een echo gehad? Ik leef met je mee,vind het zo rot voor je. Mamabri,he getsie wat een teleurstelling! Dat is ook wel het "gevaar" van vroeg testen.Ik had dat laatst ook,voelde me zo zwanger.Tuurtestje gehad,maar helaas toch bloedverlies (4 dagen voor m`n nod,terwijl ik geen korte lf heb). Ik denk dat je gevoel wel weet hoe het zit,dat zit er nooit naast namelijk.Maar dat maakt het er niet makkelijker op.Dikke knuf voor jou! Hoe was jullie weekend? Toch kunnen genieten?