Starry,wat lief dat je op mijn berichtje reageert! Balen dat het er bij jou ook aan lijkt te komen Ik heb die angst ook ,zo`n onbestemd gevoel dat het wel eens heel lang zou kunnen duren of dat ik niet meer zwanger zal worden. Ik ga mee hopen met jou,zwanger het nieuwe jaar uit gaan.Dat vind ik een mooie gedachte voor ons allemaal
Daar sluit ik me bij aan! En ook ik heb die angst, ook al weet ik dat het eigenlijk nergens op slaat in mijn geval. Maar we gaan er gewoon allemaal voor! Verder: Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
Ik ga er ook vanuit dat ik niet als enige zwanger het nieuwe jaar in ga! Hier vandaag weer een betere dag. Gisteren zat ik er echt even helemaal door heen. Nu nog minimaal bruinverlies. Doe het heel rustig aan. Hoop dat er snel rust in de tent komt wat betreft deze zwangerschap. Tot nu toe is het een behoorlijke rollercoaster..
Hier gaat het wel goed.Ben wel mega ongi nu en dat vreet enorm veel energie.Het is echt niet grappig meer,ben er gewoon slap van. Ik hou me dan ook maar wat rustiger en hoop dat het gauw wat minder wordt. Super Baukje,dat je vandaag een wat betere dag had.Dat jij maar relaxed zwanger dit jaar uit gaat
Fijn dat het vandaag wat beter gaat, en het is echt niet gek dat je er even doorheen zat, ik vind het logisch dat je je ongerust maakt. :Ik hoop dat het vloeien gauw over is en je weer heerlijk zwanger kan zijn!
Jeetje, verlies je nu zoveel bloed weer? Ik ook wel, maar ik bloed altijd erg veel, in elk geval niet dat ik er slap van wordt. Hopelijk wordt bij jou het vloeien minder en knap je weer gauw wat op, sterkte ermee, meid!
Ik zit nu op dag 3 en het is echt heel heftig..is bij mij wel normaal.Meestal is het vanaf dag 4 wat beter te hebben.Ik kijk er naar uit Ben me een beetje in het verdiepen in de mogelijkheden om het bloedverlies te minderen.Dat is pas voor als er nog een 4e kindje zal komen,voor daarna Maar vind het toch fijn om vast te weten wat er mogelijk is.
Hallo meiden, Daar ben ik weer even......Baukje ik hoop dat je je nu weer beter voelt wat betreft die onzekerheid, ik zou er ook knettergek van worden. Zo kun je toch niet optimaal genieten van het wondertje in je buik, heb respect voor je Mamabri en Bumbaaa ik denk dat die onzekerheid over het niet meer zwanger worden voortkomt als gevolg van die miskraam. We zijn er met ons allen zo op gefocust, en bang om iedere keer weer opnieuw teleurgesteld te worden. Ik heb daar zelf ook last van.... Hier iets gehad wat ik nooit gehad heb maar ik denk zelf dat het misschien toch nog met de mk te maken heeft, misschien dat jullie dit herkennen??? Wij waren intiem geweest en daarna heb ik wat bruin bloed verloren....normaal nooit last van, nog niet eens in een zwangerschap.....herkenbaar???? Donderdag krijgen we de diagnose van ons manneke en vrijdag gaan vriendlief en ik een weekendje met ons tweetjes weg, even de accu opladen na alles wat er zich de laatste tijd heeft afgespeeld, even weer tot elkaar komen. De kindjes gaan naar mijn schoonvader en zijn vriendin toe. Ik heb er echt zin in......het is wel de eerste keer dat we zonder kids gaan maar dit móet gewoon even, we komen amper aan onszelf toe. Zo meteen kleuterzoon naar school brengen en dan huisje cleanen, het zonnetje schijnt gelukkig weer na die vreselijke storm van gisteren.....krijgt een mens meteen betere zin van
Goedemorgen Hier geen zonnetje weegschaal...en zover zitten we niet van elkaar vandaan toch Wat een goed plan,samen er even tussenuit.Lijkt me heel verstandig en gezond.En ook spannend,voor de eerste keer zonder kindjes. Ik herken het niet,bruinverlies na intiem zijn.Heb het wel ooit gehad na een inwendige echo.En hoor het wel vaker dat het kan. Ik zit inmiddels op dag 5,m`n bloedvrije dag.Dat is toch ook bizar,had het vorige keer ook al eens.Dan gaat het na een dagje gewoon weer verder.We zullen zien.
@ Weegschaal fijn dat jullie er samen even tussen uit gaan dat heb je als stel echt wel eens nodig want we zijn immers meer dan alleen maar mamma en pappa geniet er lekker van meid! Wat betreft dat bruin verlies kan inderdaad nog te maken hebben met je mk maar misschien is het al een naderende menstruatie, ik heb namelijk zelf altijd last van bruinverlies een paar dagen voordat mijn menstruatie doorbreekt. Zijn jullie er meteen weer voor gegaan? of gebruiken jullie nu voorbehoedsmiddelen? @ Bumbaaa ik zit nu zelf op dag 5 en vandaag en gisteren enorm ongesteld bah! Ik zie dat we redelijk gelijk lopen ik hoop dat we deze ronde gewoon zwanger raken..
Ik zit ook op dag 5 Starry En onze nod is gelijk...alleen verwacht ik mijn ei pas op dag 17.Ik hoop dat het rond die tijd is iig. Vandaag nog geen bloed gezien,echt apart.Hiervoor wel 4 dagen extreem,dus ik ben wel blij. Yeah,hier ook het zonnetje nu
Hai die Starry, Leuk je weer te spreken onder andere omstandigheden.....hmmmm een naderende menstruatie lijkt me niet, zit n op dag 16 en het is vrijdag geweest dat ik bruin bloed verloor, nee denk eerder dat et met (sorry voor de details) met het standje had te maken, dat ie er op dat moment dieper erin zat *bloos* en ehhhhh NEE we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, dus we lopen idd wel risico. Hmmmmm Bumbaaaa misschien ben je er wel weer vanaf.....zo toch ideaal zijn, toch? XxX
Het is in alle hevigheid weer terug,bah bah Mss was het wel je eisprong weegschaal Dan zit je goed qua timing haha
He bah Bumbaaa dit had je vorige maand ook meen ik me te herinneren......hoop dat je er snel vanaf bent. Zou het????? ik heb nu pas de krampen van een eisprong (menstruatie achtig) weet alleen niet van mezelf of ik die krampen ervoor of erna krijg, voel die krampen wel iedere maand, dat dan weer wel.....pffff blijft toch altijd erop of eronder, we shall see.....
Stom toch he.Ongeveer 17 uur niks geen bloed gehad.Ook niet een beetje,geen roze,niets. Maar ja..dag 5 nu...met een beetje geluk hierna nog max 4 dagen te gaan en dan op naar m`n ei Merk je verder niets weegschaal? Hoger libido? Rekbaar slijm? Ik heb het sinds de miskraam wel,roze verlies voor m`n ei. Idd erop of eronder.Laten we met z`n alleen weer geduld kweken Oh klein ventje is wakker
Het zou zomaar je eisprong kunnen zijn weegschaal! Of idd door het standje lekker genieten zeg, het weekendje weg? Is alles weer tot bedaren gekomen thuis? Heb je nog aangifte gedaan? Bah bumbaaa dat het weer terug is. Heb je altijd zulke heftige menstruaties? Of is dat echt sinds de miskraam Hier nog steeds bruinverlies. Wel steeds minder en eigenlijk alleen met de afscheiding komt het mee. Hou me nog steeds rustig en wacht rustig de echo af volgende week donderdag. Tenzij er iets heel geks gebeurd..
Hmmmmm hoger libido, had ik gisteren last van dussssssss........ Rekbaar slijm???? Niet op gelet eerlijk gezegd, ik ben daar nooit zo mee bezig geweest. Maar we hebben vrijdagavond en gisterenmiddag geklust, je moet maar gewoon nét de juiste timing vinden, vandaag dag 16 van mij, en bij de vorige zwangerschap bleek ik ook pas rond dag 16 mijn ei gehad te hebben volgens de telling, echo etc etc, terwijl ik van dag 14 ben uitgegaan, mijn cyclus is al iets aan het verschuiven, ach pfffff we kunnen toch niet meer doen dan (geduldig) afwachten
Baukje,je moet wel flink geduld hebben he.Maar bruinverlies is toch altijd oud bloed? Ik heb altijd al vrij heftige menstruaties gehad.Sinds m`n eerste bevalling zijn ze nog heftiger geworden.Dus niet heftiger sinds de miskraam. Maar vind het niet echt om te hebben eigenlijk.Er kan alleen nog niets aan gedaan worden.Eerst hoop ik nog zwanger te worden Hihi,aan je timing zal het niet liggen volgens mij weegschaal Rekbaar slijm merk ik zelf altijd wel,daar hoef ik geen rare fratsen voor uit te halen haha
Goedemorgen meiden, Pffffffff ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit al vanaf 4 uur vanmorgen beneden. Voel mijn lijf niet meer Auwwwww Hoog tijd dat onze matras eens gaat vervangen worden, dit is niet leuk meer en onze jongste spruit was al om half 4 bezig en niet meer stil te krijgen, ge-wel-dig!!!! Baukje sorry meid, had gisteren over je stukje heen gelezen.. Ik hoop in ieder geval voor jullie dat het bloedverlies minimaal blijft en ik kijk mee uit naar de echo van volgende week donderdag, nog een week te gaan, doe rustig aan!!! Vandaag hoeft kleuterzoon niet naar school, de leraren hebben studiedag en morgen dan D Day voor ons wat betreft de diagnose.....pffff ondanks ik wel mijn vermoedens heb, ben ik hartstikke nerveus en ook heel bang.... Niet bang voor de uitslag, wel zo van.....oké en nu??? Wij moeten ook geleerd krijgen hóe om te gaan met hem en iets wat je al jaren op de ene manier doet lijkt me ook moeilijk om er een andere draai aan te geven.....weet niet hoe jullie dat ervaren hebben bij de eerste die een vorm van autisme had Zo nu ff bijkomen met een bakje koffie, even een beetje mens worden..... tot latersssss
Goedemorgen weegschaal Wat dacht jij,een mooie tijd om te kletsen haha.Ik vond mezelf al vroeg,was om 6.00 al aan het poetsen Vreselijk die nachten he,hoop dat dat gauw beter gaat! Spannend morgen! Blijf vertrouwen hebben,dan komt het echt goed.Soms is het kei moeilijk,maar onthoud dan goed dat hoe moeilijk het ook is dat je ventje er ook niets aan kan doen.En jullie ook niet.Het is zoals het is,door dat te accepteren kom je al een heel eind. Je bent moeder,dus sterk Over je vraag,dat vind ik lastig.Eigenlijk deden we veel dingen al anders op gevoel voor we de diagnose kregen.Heel veel veranderingen waren er eigenlijk niet,meer de puntjes op de i zetten zeg maar. Als ik in een paar woorden onze opvoeding omschrijf kom ik op: duidelijk (afspraak is afspraak,daar wijken we niet vanaf),consequent,geen poespas (we houden het simpel,geen ingewikkelde vragen of opdrachten),alles stap voor stap. Daarbij een flinke dosis liefde en dan heb je ongeveer een beeld hoe het hier gaat Sinds vanmorgen weer geen bloed.Mijn menstruatie is al net zo wispelturig als m`n ovutestjes