Huilen is zeker goed voor je,doe ik ook zo nu en dan Oh dat zou mij ook zo kunnen gebeuren,net de druppel..Pff..Ik had dat van de week met het feest.Trok ik een spijkerbroek aan van voor de zwangerschap die weer paste.Janken...arghhh.Ben altijd vrij koeltjes (zul je vast niet geloven haha)... Daar zeg je wel iets waar ik wat mee kan mamabri.Dat je zwanger wordt als je lijf daar weer klaar voor is.Merk dat het vertrouwen in m`n lichaam weer terug moet komen.Maar kan me daar absoluut in vinden! Baukje,nee daar moeten we niet aan denken he.Pff...laten we duimen dat het de volgende keer allemaal goed gaat! Ik heb 3 kindjes trouwens (9jaar,8 jaar,1 jaar) ... mamabri heeft er ook 3
Ik heb het trouwens ook als een minibevalling ervaren, niet zozeer vanwege de weeen, maar dat het "water brak" heb ik gevoeld, alleen kwam er heeeel veel bloed, ipv alleen vruchtwater, je moet toch persen, terwijl je geen persweeën hebt en er moet een navelstreng doorgeknipt worden. Ik vond het meer bevalling als dat ik verwacht had eigenlijk, daar hadden ze me best wat meer informatie over mogen geven eigenlijk, want dat was mij niet verteld en ik had daar eigenlijk ook geen rekening mee gehouden, dat ervaar ik toch als "naar". Ook was tegen mij gezegd dat de kans groot was dat L er niet heel uit zou komen, wat gelukkig wel zo was, maar ik heb de hele bevalling hierdoor als een heel eng iets ervaren, vertrouwd omdat het voor mij de 4e keer was, maar ik had niet verwacht dat het zo op een gewone bevalling zou lijken, heel raar Hoe hebben jullie dat gedeelte eigenlijk ervaren? Kregen jullie hier wel goede informatie over vooraf?
Oja dat geloof ik ook heel erg, dat je lichaam pas weer zwanger raakt als het daar klaar voor is! Daarom ontwijken wij deze ronde ook niet. Ik vertrouw erop dat wanneer mijn lichaam er nog niet klaar voor is, dat ik dan ook niet zwanger raak... Jij ook een vrij groot leeftijdsverschil tussen nummer 2 en 3 Bumbaaa. Bewust of de omstandigheden? Geldt ook voor jou hoor als het te persoonlijk is...
Oh ik ben daar vrij open in hoor de oudste is uit mijn eerste huwelijk, ik ben van zijn vader gescheiden toen hij 3 was. toen ik mijn huidige partner ontmoette (vorige week waren wij 10 jaar bij elkaar ) wilden wij vrij snel kinderen, helaas hebben we ruim 5 jaar op haar moeten wachten, mijn oudste was dus 13 toen zij werd geboren. Bovendien hebben wij behalve mijn 3 biologische kinderen ook nog een pleegdochter, zij wordt in sept 23, maar zij woont niet meer thuis, maar samen met haar vriend. Overigens ben ik 38
Bij mij werd er wel gezegd dat het op een mini bevalling kon lijken. Maar dacht zelf dat het niet zo'n vaart zou lopen omdat het 'alleen maar een leeg vruchtzakje' was.. Nou dat was heel naïef gedacht. Had echt 6 uren lang weeën die ik moest weg puffen. En net als bij mij bevalling onder de douche gezeten omdat ik daar de weeen het beste kon opvangen. Wat een heftig verhaal van jouw Mamabri. Kan me vlagen herinneren van je verhaal elders op dit forum. Jij was al wat verder toch? Hebben jullie hem/haar een mooi plekje kunnen geven?
Shit..heel m`n tekst ineens weg:x Maar hier ook zeker ervaren als een minibevalling.De gyn vertelde dat het kort maar krachtig kon zijn. Tja,daar had ik geen weeenstorm van 6,5 uur bij bedacht... Ben wel blij dat ik eerst in alle rust het vruchtzakje verloor,daarna begon de ellende echt pas. Die weeen...pff,in m`n rug,kont en benen...het puffen,het continue voelen dat je stukken zwangerschap verliest.Dat vond ik toch wel het meest heftige. Ik vind niet dat wij goed geinformeerd waren vooraf.Ben blij dat ik toen op maandag `s avonds met de verloskamers had gesproken.Daar kreeg ik veel uitleg,rustig en werd echt gerustgesteld.
Baukje,hier verschil in leeftijd omdat ik na de middelste voor mezelf begonnen ben en erg veel aan het werk was. Toen dat stopte voor nr 3 gegaan
Ik draag al 2 weken dezelfde broek (ik was hem natuurlijk wel he ) ik durf eigenlijk niet zo goed meer na dat fiasco dat ik alleen deze broek pastte en ik een huilbui kreeg, ik ga van de week maar weer eens proberen Iets wat ik ook niet eerlijk vind: normaal pas ik na een bevalling ALTIJD 2 dagen erna mijn gewone kleren, nu niet, de natuur neemt echt een loopje met me deze keer, juist nu het zo pijnlijk is :x Ik ben normaal ook vrij koeltjes, mijn man zijn nichtje zei vanmiddag nog tegen me dat ze zich zo'n zorgen had gemaakt, omdat het de eerste keer was dat ze me had zien huilen, want dat zijn mensen niet gewend van me. Vanmiddag ben ik met de kindjes, het nichtje, haar man en dochtertje en mijn schoonmoeder naar de kinderboerderij geweest, was erg leuk, lekker op het terras gezeten en de kleintjes in de speeltuin, daarna hebben ze gezellig bij ons gegeten, ik merk dat ik wel wat meer daar weer van kan genieten, van die kleine dingetjes, het schuldgevoel raakt nu ook iets meer naar de achtergrond toe...
Ik was vooral heel boos. Boos omdat ik zo'n pijn had. En waarvoor? Voor niets! Vond het zo ontzettend oneerlijk van moeder natuur.. Heb ook nog 2,5 lang gevloeid. Vond dat erg heftig. Elke dag weer die confrontatie met het feit dat je niet meer zwanger bent. Pff als ik dit zo typ, voel ik de pijn mentaal weer...
Herkenbaar Baukje... ik snapte het ook niet.Waarom zoveel pijn...alsof het verlies alleen niet erg genoeg is. Ik vond het ook echt heftig en baalde vreselijk toen ik toch nog na gecurreteerd moest worden. Maar nu heb ik daar vrede mee,ben wel dat we thuis samen dit verlies hebben kunnen verwerken. Mamabri,arghh daar zou ik ook niet blij van worden.Snap je frustratie helemaal.Misschien maar naar de stad gaan en een gave outfit scoren? Jezelf goed verwennen! Goedzo,genieten mag! Schuldgevoel is nergens voor nodig.Dat er maar veel van zo`n mooie dagen volgen
Mijn verhaal over Laurie staat onder de vlinder tot 16 weken. L is met 12 w overleden, ik ben bevallen met 13.3 weken, dus ik was wat verder en eigenlijk verwachtte ik het niet meer op die termijn, ik had nl met 7 en 9 weken goede echo's met een prima kloppend hartje, alles leek goed, heb ook geen bloed verloren, gyn kwam er achter toen ik gewoon voor controle moest....... Qua weeen heb ik dus niets gehad (gelukkig) alleen maar menstruatie pijn en pijn in mijn rug. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik ontsluiting kreeg, want ik voelde een druk van onderen, dat klopte blijkbaar, want toen voelde ik plop plop en zat ik in een plas met bloed, ik ben snel naar het toilet gegaan, daar hadden ze een po neergezet. Het vruchtzakje hing er half uit en de vk heeft haar handen eronder gehouden, en mij op bed gelegd. en toen moest ik persen...... Maar weeen heb ik dus niet gehad.
Ja, misschien dat ik dat maar ga doen, al heb ik een kast vol (die me niet past, maar komt wel weer denk ik) kregen jullie wel iets tegen de pijn dan?
Het is ook niet te vergelijken,het gaat bij iedereen anders.Het grote verdriet is iets wat we allemaal wel gemeen hebben. Ik zeg: grouphug En nu ga ik ook naar bed,welterusten meiden! Fijn dat we dit kunnen delen,doet me echt goed!
Mij ook, juist nu in een periode waar je gezamenlijk door heen moet is het fijn dat een ander aan een half woord genoeg heeft. Slaap lekker!
Gewoon shoppen,dat is altijd leuk Nee,heb niets voor de pijn gehad.Gyn schrijft normaal naproxen voor,maar kon ik niet pakken ivm borstvoeding. Heb wel paracetamol gepakt.
Moet dat? ik hou echt niet van winkelen hahaha, vind het vreselijk om te doen Maar paracetamol doet volgens mij niet veel tegen weeen
Goedemorgen Hou je niet van shoppen?? Haha ,dat is vast heel voordelig Maar helemaal in het nieuw zijn is wel leuk toch? Of ook niet Nee joh,paracetamol doet niet veel.Maar iets anders kan niet.In het ziekenhuis ongetwijfeld wel,maar we waren gewoon thuis
Pff,het is nu 2 weken geleden inmiddels.Vorige week vrijdag voelde ik me ook al zo ellendig..nu weer. Zou dat zo blijven voorlopig? Een beetje het morning after gevoel.Op donderdagavond is 2 weken terug miskraam begonnen,de hele nacht ellende en `s morgens zo`n gevoel van wakker worden uit een vreselijke nachtmerrie. Nu is het weer vrijdag,voel ik me weer zo.Terwijl ik gister zo blij was...