Nou de titel zegt het al. Mijn zoontje poept in bad. Een keer kan gebeuren en dat vind ik natuurlijk niet erg (zelfs wel grappig ). Maar sinds die eerste keer doet hij het nu iedere keer dat hij in bad gaat . En dat vind ik toch wat minder, ik doe mijn zoontje in bad om lekker schoon te worden en niet om samen met een keutel in bad te spelen. Er is vast niks aan te doen, en er zijn vast geen tips maar als die er zijn hoor ik het graag. Want keuteltjes uit bad vissen is nou niet bepaald mijn favoriete bezigheid!
Eerst ff in een laagje water laten spelen en zodra hij gepoept heeft, het echte badderen? Hier gisteren voor het eerst dat ze dat deed, erg grappig Mijn moeder zette mij vroeger in een warm badje op die leeftijd, als poepen moeizaam ging... dus 't stimuleert gewoon wel/maakt het makkelijker. Nouja, of misschien dan het water wat kouder?
Mijn dochter deed het ook regelmatig, ik heb er geen oplossing voor gevonden.. Als ik haar in de Bumbo onder de douche zette deed ze het niet! Nu doet ze het gelukkig nooit meer. Wel wat anders trouwens, gaan staan in bad en dan plassen, en heel hard lachen omdat het zo spattert...
Ja hier heeft zoonlief de laatste 3 keer ook in bad gepoept Hij doet het als ie de hele middag nog niet gepoept heeft. Voorheen poepte ie vlak voor het eten. Ik hoop dat het snel over gaat
Ik doe hem altijd s'morgens in bad, maar heb dus voor de verandering ook maar s'avonds geprobeerd, maar dan drijft er net zo goed een heerlijke keutel in het water . Waarschijnlijk vind hij het zo ontspannend dat warme water dat hij er spontaan van moet poepen.
Ik moet er stiekum wel een beetje om lachen... J. plast vaak tijdens het luier verschonen....en dan zelf de grootste lol hebben.
Probeer anders de circel te doorbreken door hem een weekje of twee mee te nemen onder de douche. Misschien vergeet ie dan dat het zo lekker is in bad te poepen Ach, zolang ie niet aan de diarree is....
haha dat heb ik ook een tijdje gehad met mijn oudste dochter... gaan ze vanzelf een keer vies vinden hoor.. nu doet ze het allang niet meer en geeft het aan en gaat dan op de wc zitten.... mijn jongste heeft het pas 1 x gedaan...
Ik zou hem een tijdje in bad doen nadat ie net heeft gepoept. Twee keer poepen net na elkaar doet ie denk ik niet vaak? Ik zou het ook niet zo'n smakelijke badje vinden namelijk
Hier gelukkig geen ervaring mee. Ze heeft het in de kraamweek een keertje gedaan. Maar dat lijkt me wel balen ja. M. heeft er momenteel een handje van om mama onder te plassen terwijl we staan te wachten totdat ze bij papa onder de douche kan. Het klaterende water zal de aandrang wel stimuleren
Ahhhh, dat had mijn dochtertje dus wel laatst. Ze poept nooit in bad, maar had erge last van de diadunne en ze zit lekker in het bad te spelen en we hoorde ineens een harde knetter....en flats echt heel het bad onder de dunne poep. Bah! (lekker praatje poep he?)