Dat vind ik eigenlijk best wel raar en ik kan me ook niet voorstellen dat je dus eigenlijk blij bent dat je niet gebeld bent? Ik zou absoluut willen dat mijn vriend mij zou bellen, ik vind dat ook niet meer dan normaal. Dan kunnen we altijd over de telefoon nog even bespreken wat we doen (dus dat ik zelf een keuze kan maken of ik ook naar het ziekenhuis ga of niet) maar ik zou in ieder geval ook gewoon op de hoogte willen zijn! Maar ik was sowieso wel naar het ziekenhuis gegaan, al wist ik dat het niet heel ernstig was. Gewoon omdat ik bij mijn zoontje zou willen zijn. Ik zou dus al gebeld willen worden voordat ze uberhaubt naar de HAP zouden zijn gegaan.
hey hier ook al eens met bryan voor zoiets naar de hap geweest, we vierden op zondag zijn verjaardag en hij was heel enthousiast aan eht knuffelen met zijn nichtje zo liepen ze al knuffelend door het huis en toen verloren ze hun evenwicht bryan met zijn hoofd tegen de punt van de verwarming en zijn nichtje gewoon tegen de verwarming met bryan zijn we toen naar de eerste hulp gereden want bij de hap konden we pas een uur later terecht. buiten dat hebben we ook nog een wekadvies gehad dus meid stel je vriend maar gerust zoals je leest gebeurt ons allemaal zon dingen
inderdaad, helemaal mee eens! het eerste wat ik dacht was dat ik behoorlijk pissig zou zijn als ik niet gebeld zou worden.
gelukkig is iedereen anders he , zijn moeder was er ook bij en wist dus ook goed wat te doen en mijn vriend wilde me niet ongerust maken . nu is de lijm vandaag eraf gegaan en je ziet t amper nog
oh, van mij hoeft manlief ook niet per se te bellen hoor... manlief is zelfs een keer met blauwblauw afgevoerd door de ambulance en ik hoorde het pas toen hij weer thuis op de bank zat. Ging ongeveer zo:"ehhh schahat... ik moet je even iets vertellen..." (bleek niks aan de hand te zijn..) Achja, als er nu echt iets is, dan belt er wel iemand hoor. tuurlijk wil ik degene zijn die voor mn meissie er is, maar soms is het goed als papa het oplost. Hij is superveel alleen met haar, dus moet toch af en toe de dingen oplossen. Heb ook niet bepaald werk waar ik snel even weg kan.
Ja helaas kan je niet alle ongeukken voorzin bij onze kids. Gebeuren vast nog wel eens wat dingen. De meeste littekens gaan wel weer weg omdat ze zo jong zijn
dat vind ik nou ook hoor , waarom moetten wij mama's dat persee doen ??? wij moeders die thuis zitten overdag doen al genoeg , ik ben trots op mijn mannetje dat hij t es alleen heeft gedaan zonder mij te roepen !!!!
ik heb het een x gehad met jamie! wat voelde ik mij schuldig. we gingen eerst naar de winkel en nadien nog even naar de speeltuin. bij de winkel had ik toevallig tissues gekocht... in de speeltuin op de glijbaan, en ik liet hem los en ging beneden wachten... dat deed hij immers al een tijdje, dus hij zet zich af maar glijd niet echt hard waardoor hij zich nog een x afzet...dus wat gebeurd er: omdat hij zo hard ging kiept hij zo voorover en ik kon hem beneden nog een beetje opvangen maar hij raakte met zijn oog de rand van de glijbaan... heel zijn oog bloeden en dik en blauw... gelukkig dat ik tissues had, thuis koud washandje opgehouden maar het zag er niet uit... hij ging wel gewoon weer spelen enzo maar voor de zekerheid maar ff naar de HA geweest, gelukkig zag het er erger uit als het was... sindsdien doen we maar samen glijen!