Ik heb net mijn nieuwe polis van CZ binnen.. ben me kapot geschrokken! Alleen basisverzekering is 11 euro omhoog gegaan en dan betaal ik nog via het CJIB, hou mijn hart vast wat het gaat worden.. En dan ga je de nieuwe polis lezen, en wat je er dan voor terug krijgt.. Ik mag alles gaan betalen waar ik gebruik van maak.. waarvoor heb ik nog een verzekering?
als je goed gaat zoeken(ik weet het,het is veel werk) maar dan kun je wel wat besparen. Kijk bv eens bij anderzorg,czdirect,zekur enz die zijn met de basispremie alleen al 10 euro pm goedkoper
Ohja,en de eigen bijdrage wordt ook opgeschroefd naar 170,- En heel veel dingen worden niet meer vergoed!:x Dit jaar en voorgaande jaren werd de psyg ook vergoed onbeperkt,maar dit gaat ook terug naar 1000,- per jaar. Moedeloos wordt je ervan!!
Ja eigen risico is nu 170 euro! De mijne is op het laatste moment nog even opgemaakt.. of ik even mijn onderzoeken van de reumatoloog wil betalen.
Ik ook. Ga 20 euro in de maand omhoog. Ik kan niet anders. Heb vanwege medische toestand extra verzorgd 3 nodig (menzis) en dat maakt het alleen maar duurder en mag ook nog een heeeeeeeeel veeeeeeeel dingen zelf betalen...
ik zit bij menzis word ook weer verhoogt natuurlijk heb gewoon de basis verzekering anders valt het gewoon niet meer te betalen
ik heb de mijne nog niet binnen, die van me vriend wordt 10 precies duurder, de voorwaarde vallen mij nog mee, vind alleen zo dom van de tandarts, de mondzorg van 18 tot 22 jarige verdwijnt uit de basis, wel aanvullend, heel heel heel raar, gelukkig geen last van want we zijn wel ouder als dat... ohja hij zit bij iza
11 euro omhoog bij cz??? Jeetje daar ben ik vorig jaar naar overgestapt omdat het zoveel goedkoper was!
Ik heb nog niks binnen, maar VGZ schijnt de enige (grote) verzekeraar te zijn die niet erg omhoog gaat. Dus ik hoop op goed bericht. Overigens krijg je via United Consumers hierop ook nog eens korting van een kleine 130 per jaar!