Inderdaad Nuon. Toevallig kregen wij gisteren een brief van Liander dat we 55 euro teruggestort krijgen vanwege een gasstoring, waar we overigens niets van hebben gemerkt .
liep net weer zon jochie hier langs,.... stond bij de achterdeur naar binnen te kijken.... dus ik kijk heel raar.... loopt ie naar de voordeur, belt ie aan... zegt ie .. is dit de valkenaarstraat??? ikke, nee die zit hiernaast.... hij zegt--> oh is hier al een meting gedaan? ikke --> ja ze zijn hier gister geweest... zegt hij... oh en hebben ze de stand op gemeten? ik heb maar snel gezegd, nee ze hebben briefje door de deur gegooid en die heb ik ingevuld.... naja beetje vaag. hij reed ook in een gewone auto... had een beetje een aso petje op en een oorringetje in (niet dat ik vooroordeel maar vind dat niet echt representatief als je bij iemand naar binnen moet) Naja heb m wederom weer niet binnen gelaten haha.. ik zal me wel aanstellen hoor,m maar ze komen elke keer als het donker is, vind dat een beetje apart....
bij ons zij de meters vervangen. Nuon kan nu door de muur heem de meting doen, we hoeven dus niet meer thuis te zijn etc, dacht dat dat bijna overal was.
Dat ze wat later in de middag komen, begin avodn is niet gek des te meer mensen zijn er thuis. Maar als ze er zo onbetrouwbaar uitzien..... Dan zelf maar ff invullen
het klopt je krijgt zometeen ook 2 aparte rekeningen eentje van eneco en eentjevan je netbeheerder...