Wat nu?? Moet even luchten.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chimpie, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Sorry dat ik weer een onderwerp aanbreek (is vervolg op mijn eerder onderwerp "3e IVF poging") en als ik warrig of "dom" overkom, maar moet verhaal even kwijt....
    Telefoontje gehad en van de 13 eiblaasjes die zijn geprikt zijn er maar 2 goed:(
    Mijn man is nog steeds positief("we hebben maar 1 goede nodig toch?!") maar ik ben wel geschrokken/teleurgesteld. Wil absoluut niet ondankbaar overkomen, want er zijn mensen die hélemaal geen goede eitjes krijgen, maar Was zo blij toen we hoorde 13 geprikt.....zoveel hadden we nog nooit gehad! Had zo gehoopt op meer bevruchtingen en dan nu misschien eens een keer wat À-tjes zodat we misschien ook konden invriezen deze 3e en laatste 'vergoedde' poging....Morgen de terugplaatsing en horen we ook kwaliteit. Ben erg in de war en verdrietig. Wat als het een A en een B is... Allebei terugplaatsen of alleen B en A proberen in te vriezen met risico dat fout kan gaan.... Heb eigenlijk nog nooit een A gehad dus ga er nu eigenlijk ook niet van uit, meestal B en C....maar toch wat als het nu wel zo is... Ik wil geen één eitje verspillen natuurlijk zéker niet nu.... Je zit ook met risico's van evt meerlingen, ziekenhuis heeft dat liever niet meer....Zijn er mensen die A en B hebben teruggeplaatst, en wat is jullie ervaring? Onderwijl ik dit allemaal schrijf voel ik me heel onzeker of ik dit wel kán en mág schrijven, maar ben zo vd waps dat ik het even niet meer weet.....hormonen in m'n lijf zullen ook nog wel meewerken aan mijn twijfels denk ik.....

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Dikke knuff.
    Tis een zware tijd en met al die hormonen kun je flink van slag raken.

Tegen mij zeiden ze dat ze laatste poging er altijd 2 terug plaatsen om de kans van slagen te vergroten.

Ik snap dat het moeilijk is want als je er 2 teug laat plaatsen en het gaat fout....dan is het ook over.

Ik wens je heel veel succes toe. Mijn duimen draaien

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je mag de derde behandeling inderdaad twee laten terugplaatsen. Ik zou dat zeker doen, als je twee embryo's hebt. Als je ze invriest, heb je altijd kans dat het ontdooien niet goed gaat. Bij een terugplaatsing van twee embryo's heb je een iets grotere kans van slagen. Als je twee top-embro's hebt, zou je kunnen overwegen om er eentje in te vriezen. Heb je niet twee top-embryo's, dan zou ik ze beide laten terugplaatsen.

Succes!

4. Ik zou ook zonder twijfel kiezen voor beide terugplaatsen, mocht je 2 bevruchtingen hebben!

5. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik zou er ook 2 terug plaatsen zeker als ze erg geen kunnen invriezen. Het probleem is dat ze pas later dan de terug plaatsing kijken of ze de embry kunnen invriezen. Ik zou dat risco niet nemen.

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Eind vd middag zh gebeld over mijn onzekerheid, ik MOEST nu beslissen wat het ging worden ookal weten we kwaliteit niet en eigenlijk hadden we tijdens kennismakingsgesprek nieuwe gyn al gekozen. Kon man ook niet meer bellen, moest keuze maken. Morgen kiezen kan niet meer, want als het 2 Aas waren en zouden voor 1 kiezen dan zou ie morgen al ingevroren zijn en was het te laat?! Heb me vandaag echt rot gevoeld, en nog beetje, baal van hele situatie en feit dat ik niet blij kan zijn, schaam me er zelfs voor dat ik me zo voel, maar zullen ook wel de hormonen zijn misschien... daarom is het wel fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen.
    heb nu toch gekozen voor 2 terugplaatsingen en bij 2 x A één ervan invriezen. dit kwam door wat zij allemaal zei, hoop maar dat ik juiste keuze heb gemaakt. Dat weet je natuurlijk nooit... Morgen de terugplaatsing hoop dat ik weer positief kan zijn. dat móet gewoon! Het feit dat het 3e poging is maakt het zo extra spannend herkennen jullie dat? Voor nu sowieso bedankt voor jullie reacties en medeleven... Wordt vervolgd....xxx

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Weer helemaal blij! Bleken twee A- tjes te hebben (nooit eerder gehad)!!
    Hebben er nu 1 teruggeplaatst en andere was invriesbaar en hebben ze ingevroren, wel spannend.
    Nu gaan we de killing wachttijd weer tegemoet.....maar door VM vorig jaar richten we ons meer op de 1e echo tot zover mogelijk.....hihi;)
    Zijn er nog meer mensen die vandaag terugplaatsing hebben gehad?
    Xx

8. Julez

Julez Actief lid

20 jul 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws! Hopelijk blijft je embryo zitten! Sterkte op het wachtbankje,

Groet, j

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend!!! Succes!!

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Goed nieuws.
    Duimen draaien. Succes en veel sterkte in deze zware weken.

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank jullie wel! Hopelijk gaat dit ons moment worden waar we van dromen. Fingerspitzengefühl crosses;)

Deel Deze Pagina