goedemorgen allemaal ik ben gisteravond bij de vk geweest omdat het het ook zo zou kunnen zijn dat ik bijna 9 weken zwanger ben maar op de echo bleek dat ik tog 5,5 weken zwanger ben maar nu zag ze het vruchtzakje wat prima in orde is en ze zag nog iets aan de andere kant van mijn baarmoeder nu zou het kunnen zijn dat ik 2 baarmoeders heb en tot in de andere ook een vruchtje zit maar het zou ook een cyste kunnen zijn (ze wist het zelf ook niet had nog nooit zoiets gezien) nu moet ik vandaag naar het ziekenhuis voor een spoedecho bij de gynecoloog ik maak me best wel zorgen wil echt weten wat het dan is maarja dat is afwachten geblazen ik moest hier even mijn verhaaltje kwijt lucht wel wat op in mijn album staan de foto's van de echo. greetzz grummelke
zouden er twee vruchtjes kunnen zitten die niet evenoud zijn? heb even gegoogeld en dat is mogelijk als je twee baarmoeders heb...
ja dat zei de vk ook dat het zou kunnen zijn maar ze weet het niet omdat ze nog nooit zoiets gezien had dus moet echt afwachten wat ze straks in het zielenhuis zeggen als ik daar weer een echo krijg
volgens de calculator kom ik dan uit op 5 weken en 6 dagen, uitgaande van een standaard cyclus van 28 dagen... wie heeft dan gezegd 9 weken..
ik ben ook 5,5 weken maar de maand ervoor heb ik 1 dag wat bloedverlies gehad dus kon het ook zo zijn dat ik bijna 9 weken was maar op de echo bleek dus van niet
jeetje spannend hoor, dus misschien zit er als ik het goed begrijp kans in dat je dubbel zwanger bent. hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
Jeetje, je echo's zien er echt apart uit. Je bent in ieder geval aan een kant zwanger. Heelveel succes vandaag. We horen graag hoe het met je gaat. Liefs Jodi