Hallo allemaal, Ik ging net boodschapppen doen en ik kreeg zn klapdeurtje keihard tegen me buik aan (zn klapdeur als je naar binnen wilt met je karretje voor inde winkel) kan dat heel veel kwaad nu? met 4weken en 6dagen? Veel Liefs Lieverdjuh...
nee denk het niet hoor, je kindje is goed ingestopt... Ik heb zeklf met 15 weken een autoongeluk gehad enne met mijn kindje was ook niks aan de hand.. je kan wel even langs je HA gaan kijken of ze je wil doorverwijzen voor een echo..
oke bedankt, ja ik ben erg geschrokken was best wel een harde klap. maar voor de rest heb ik geen last van me buik.. ik mag maandag voor me echo...
De eerste weken zit het kindje nog (goed beschermd) achter je schaambot en kan zo'n klap geen kwaad. Ook later in de zwangerschap moet er heel wat gebeuren voor het kindje er schade door kan oplopen. Het zit best veilig in je baarmoeder met vruchtwater. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Als je geen klachten hebt zal het wel meevallen, als je het niet vertrouwt zou ik even naar de verloskundige bellen. Het is wel fijn dat je toch maandag een echo hebt, dan zien ze het meteen of alles goed is!
nee hoor meid maak je niet teveel zorgen nog, het is nog maar net een vruchtzakje op dit moment, en zit heel diep van binnen dus daar kan wat dat betreft nog niet zo heel veel mee gebeuren... wanneer je direct aan de bel moet trekken is wanneer je bloedverlies hebt (nu of later) dan moet dat direct nagekeken worden.. maar als je je ongerust maakt moet je gewoon je ha bellen en even je verhaal vertellen dan kan hij - zij jou vertellen of het noodzakelijk is om even langs te komen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet, omdat als er nu een echo gemaakt zou worden er behalve het vruchtzakje niets te zien zou zijn....dus ook daar kunnen ze nog een info uit halen... succes tijdens je zwangerschap