Kreeg vandaag een paar keer achter elkaar te horen dat ik ineens een ganze-loopje had gekregen en gister schijnbaar nog niet. Was er mij nog niet echt van bewust. Weer een complex erbij Waarom krijg je zo'n belachelijk loopje, en waarom van de een op de andere dag?
Hihihi sorry dat ik moet lachen ik zag je als een gansje rondstappen. Ik heb geen flauw idee waarom je zo gaat lopen. Een vriendin vna mij had het ook, die waggelde ook op het eind. heeft het misschien met het extra gewicht te maken?
Hehe, mijn vader zei helemaal in het begin al dat ik zou gaan waggelen. Nu doe ik dat al, maar dat is vanwege de BI.
hoi, ik heb ook het ganzenloopje. ik krijg steeds te horen dat het komt doordat de baby is ingedaald en in de bekken zit. een complex krijg je er wel van, omdaqt iedereen erom gaat lachen. ik had het eerst zelf ook niet in de gaten, dat ik als een gansje loop. liefs mamsie.
pfff heb je mijn gewaggel nog niet gezien... moet echt is een metertje of 12 / 13 lopen voordat ik me een klein beetje kan aanpassen... en dan alsnog waggel ik... maar wel ietsje minder...!!
WHAHAHAHAHA liep net in de winkelstraat bij mij beneden en zag ook iemand lopen HOOOGzwanger.... hahah die liep ook heel moeilijk en wijdbeens hahaha zat gelijk in de spiegelramen te kijken van OHH NEEH he.... IK loop toch niet zo!!!!!!!????
Volgens mij krijg je dat waggeltje doordat je bekken soepeler wordt omdat de baby er straks langs moet.
Als het goed is komt het doordat je kindje aan het indalen is of al helemaal ingedaald is. Daardoor zit het hoofdje in je bekken, wat het lopen lastiger maakt.
Ik loop ook als een gans, maar dat komt ook door de BI. Als ik m'n bekkenband om heb is het al wat minder. En die walrussenschuivel, die komt vast nog wel, hahahahaha!
Hier nog een gans!!!! Dat loopje heb je omdat je spieren slapper zijn dan normaal en je lichaam probeert je in evenwicht te houden en dat is natuurlijk erg lastig met zo'n gewicht voorop. Je bent meer in balans zeg maar. Groetjes Moeder de gans hahaha
Ik heb het al vanaf de 4de maand ofzo... Komt bij mij ook door de BI. Ik lach er zelf het hardst om geloof ik (samen met mijn dochter van 4 ) Vind het niet zo erg.. gaat gelukkig weer over. Ik werd vanmorgen alleen wakker met een vreselijk opgezwollen gezicht Dat vind ik dan wel weer vervelend!