We zijn op zoek naar een goede trampoline. Maar welke is goed? We denken aan een trampoline van 3.66 mtr Nu heb ik er wel een gezien. Maar kan er geen recensies van vinden. Welke trampoline hebben jullie? Liefs!
Wij hebben er eentje van 3.66m van van Cranenbroek, die met een groene rand. Echt een mooie, stevige trampoline! Wij hebben 'm nu een jaar of 3 en hij is nog steeds als nieuw, terwijl hij altijd buiten staat. We zijn dus heel tevreden over de kwaliteit.
Hier ook eentje van de Cranenbroek, wel een maatje kleiner volgens mij. Maar ook hier heel tevreden. Stevig, en makkelijk op te zetten.
Wij hebben er 1 van Elfje. Erg stevig, rand met van die flapjes dat de voetjes er niet onder kunnen schieten en de veren zijn behandeld tegen het roesten. Wij hebben een rechthoekige, paste beter bij de tuin
Ik zou er niet op bezuinigen, de meeste huis tuin en keukenongelukken onder kinderen komen tegenwoordig van trampolines. Dus neem een 'veilige' met een net en graaf hem in...
Volgens mij gebeuren de meeste ongelukken niet zozeer als kinderen van de trampoline vallen maar omdat ze met meerdere kinderen tegelijk op dat ding aan het keten zijn. Maar dat terzijde
Wij zijn ook op zoek naar een trampoline. Ik lees dus even mee. Ze schijnen bij de Makro ook te hebben?