gek om hier niet meer deel te nemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hoi allemaal,

na ongeveer 8 maanden hier op het forum te hebben deelgenomen, (veel lezen, foto's plaatsen en vragen stellen), kijk ik na de geboorte van mijn zoon bij de andere onderwerpen. Toch mis ik het kopje zwangerschap wel een beetje :(. Het was zo leuk om met de andere moeders in spe foto's en ervaringen te delen. Af en toe kom ik hier nog eens spieken... Geniet allemaal nog maar lekker van je zwangerschap. Het is ook fantastisch als de kleine spruit geboren is, ik ben echt zoooo verliefd op mijn kleine mannetje, maar de zwangerschapsperiode is toch wel heel bijzonder...;)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Je gevoel herken ik wel, maar dan van het 'zwanger worden' topic waar ik dik 2 jaar heb rondgehangen..
    Nu dus lekker genieten van je kleine spruit! En af en toe adviezen geven in dit topic ;)

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik berijp je gevoel heel goed, maar je hoeft geen afscheid te nemen van dit deel van de site toch?? je bent nu deskundige, dus je kunt altijd goede adviesen en ervaringen uitwisselen.
    vind ik namelijk nog altijd leuk om te doen ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja herkenbaar hoor, heb er na de geboorte van Ties nog maanden last van gehad, echt heimwee naar die bijzondere periode.
    gelukkig hier voor de 2e keer zwanger, en weer net zo uniek. geniet er nu evenveel van als de vorige keer :)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Genieten doe ik zeker :D
    en ben blij met dames als jou die ons door de onzekerheden van het zwanger zijn helpen..

Dus dank je wel dat je toch nog hier blijft rondhangen :)
    Geniet van je mannetje!

xx

Deel Deze Pagina