Gistere 3D echo ! En nu al eigenwijs !

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Miracle08, Jun 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Vriendlief en ik hebben gistere onze 3D echo gehad ennee eigenwijsheid is nu al vastgesteld. :D
    Toen we daar lagen zagen we al dat ze met der handjes tegen der gezichtje lag (we kregen eerst 2D echo).Dus werden er eerst wat metingen gedaan in de hoop dat ze anders ging liggen.
    Maar dat deed ze helaas niet.Dus toen we der in 3D zagen (oooohhhhzooo prachtig :D) lag ze met der handjes in der gezicht zodat we maar een kant konden zien.Was niet erg want we lagen der pas net dus ze kon nog ander gaan liggen.
    Dus de verloskundige ging naar de rest van de lijfje toe om te laten zien en toen ze terug naar het gezichtje ging waren de handjes weg ! Maar we hadden het beeld nog niet vastgezet of ze had der handjes weer in der gezicht.Na ff wachten want ze was wel heel druk bezig nog steeds de handjes daar.Dus weer even rondje buik en toen we terug kwamen weer de handjes weg ! Dus zo vlug als ze kon wilde de verloskundige het beeld vastzetten maar ze deed het erom.Ze sloeg echt der handje in der gezicht..Zovan Pets ! mooi niet !
    We hebben het daarna nog een keer geprobeerde en ze deed gewoon weer het zelfde en dan daarna nog heel mooi der vuistjes tegen elkaar aan , tegen der neusje en gaan daarna toch der vingertjes allemaal open zo van nenenene Lekker puh !
    Hoezo niet eigenwijs ?
    Maar het was wel heeel mooi en we hebben enorm genoten.Ze heeft duidelijk der kin van der papa en de verloskundige vond ook dat ze het profiel van papa heeft.Enneee... die handjes in der gezicht haha heeft ze van mij.:oops: ik slaap namelijk zo en als ik aandachtig iets aant bekijken ben zitten mijn handen ook in me gezicht.(gistere dus tijdens echo haha)

Sorry voor het lange verhaal :oops: maar wilde het even met jullie delen :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

Mooi meid!
    Ik ga de 30ste ben ook erg benieuwd....

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij zijn vandaag geweest en onze kleine was ook heel erg eigenwijs, hij lag ook heel de tijd met zijn handjes en armpje voor zijn gezichtje. Vind het heel erg jammer dat ik hem niet helemaal goed in beeld heb kunnen zien. We hebben wel mooie foto's meegekregen waar je zijn gezichtje van de zijkant ziet maar echt van de voorkant niet! Helaas, het is gewoon een eigenwijs kind en ja dat is zijn moeder ook :oops: haha!
    En dat hij met zijn armpje voor zijn gezicht lag, heeft hij ook wel van zijn vader want die slaapt net zo namelijk!
    Helaas wilde hij ook niet meewerken toen de echoscopiste het 1 en ander probeerde maar nee meneer vond het allemaal wel best!

4. carma

carma Niet meer actief

Hallo meiden

Leuk om jullie verhalen te lezen over de 3d/4d
    wij gaan de 24ste juni, wij zijn zo benieuwd.
    We hopen dan ook zeker het geslacht te weten te komen, het is al wel bekend maar we twijfelen nog omdat ze in het ziekenhuis heel stellig zeiden dat ze het niet zagen. (pretecho 20 weken wel).

groetjes Marieke

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze zijn zoooo stiekem die kleintjes :)
    Die van mij lag met dr gezichtje in de placenta gedrukt. Dus wij hebben ook alleen dr zijkantje gezien.
    En toen ze heeeel even niet met dr gezichtje in de placenta lag deed ze idd ook ineens dr hand voor de camera "no pictures please!" Nu al n diva? :)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    hier ook een eigenwijsje in mijn buik.
    met de 2 termijn echo liet ze alles gewoon zien maar ik heb tot 2 x toe een pretecho laten maken en tot 2 x toe liet ze helemaal niks zien :cry:
    de eerste keer was ik 28 weken op weg en lag ze helemaal dubbelgevouwen te slapen. t enige wat we zagen was een onderlip en een neus, en ze wilde ook echt niet mee werken.
    en de 2de keer was ze wel wakker maar had ze haar hoofdje helemaal in mijn bekken verstopt en konder we haar weer niet zien. toen was ik 33 weken op weg
    dus nu is t te laat en hebben we geen mooie beelden voor later van haar,
    en t wachten duurt nog zo lang, (hoe bedoel je ongeduldig?)

groetjes susanne

Share This Page