Wij hebben gisteren de termijnecho gehad. Met de meting kwam de echoscopiste uit op 11w6d. Ze heeft ook even goed de NUB in beeld genomen, de theorie ervan uitgelegd en een gokje gewaagd... Helaas heb ik geen foto van die duidelijke NUB mee, maar wel de volgende echo's. Ik weet ook niet of het te zien is hoor, maar ben benieuwd of jullie hetzelfde zien als de echoscopiste.
Jammer dat je geen duidelijke foto vsn de nub hebt Overigens denk ik hem te zien op foto 1 en denk ik een jongen. hij lijkt iets omhoog te wijzen en heeft een bobbel op het eind.. Ben benieuwd wat de echoscopiste zei
Dank je voor je gokje Ze zijn niet duidelijk hé? Ik heb er zelf niet zoveel verstand van hoor, maar tijdens de echo liet ze een plaatje zien waarop een hele felle (bijna witte) lijn te zien was aan de onderkant. Deze lijn was helemaal horizontaal. Volgens de echoscopiste leek het op een meisje, ben benieuwd.
Aan de onderkant??? Hoe bedoel je dat? De nub zit op de plek waar het geslachtsdeel zich zometeen gaat vormen.
Ja, en dan loopt er zo'n licht gekleurde lijn naar binnen, langs ruggegraat, een beetje er vanaf. Ben niet echt duidelijk geloof ik hé.. Haha. Ik snap er zelf ook geen snars van, die nub theorie.
Toen je gister de foto in ons topic plaatste had ik al stiekem gekeken, maar kon er niet een duidelijke nub uithalen, sorry!
Ik denk dat de nub in het gele rondje zit View attachment 228811 En met lijntjes zie je hem zo View attachment 228812
Naar binnen ?? Een nub hoort juist uit te steken ....Die begint ong. waar het geslachtsdeel hoort te zitten en steekt dan uit van het lichaampje af (op jouw foto's steekt hij dan uit naar rechts)