Nadat ik de hele week geen goedkope testen meer kon vinden bij het Kruidvat heb ik gewoon Kruidvat(hoofdkantoor) even gebeld omdat ik wou weten of de deze testjes inderdaad uit het assortiment zijn gehaald.Maar dat is dus niet zo. Wel is het zo dat de groothandel ze tijdelijk niet kan leveren maar daar zijn ze mee bezig. Je kan de testen dus nog wel krijgen bij sommige filialen van de Kruidvat en de Trekpleister.(die horen dus bij elkaar) En hopelijk worden de schappen snel weer gevuld. Vind de testen goedkoop,gevoelig en prettig in gebruik.
gelukkig hier bij het KV zijn ze ook al op en zeiden ze dat die niet meer binnenkwamen, maar ze komen dus binnenkort terug
Bij onze KV zeiden ze dat ze niet meer komen en de test 1 voor 7,49 de vervanger is. Tillers! Ik hoop voor jullie dat ze weer komen, want door deze test wist ik al drie dagen voor nod dat ik zwanger was!
annie1979...ik hoop het niet dat die van 7,49 de vervanger zal zijn want het zijn geen fijne testen.Hopelijk sprak de vrouw waarmee ik sprak de waarheid..het is afwachten dus.
He wat een goed bericht zeg! Heb inmiddels al 3 filialen KV afgelopen.. Maar fijn dat ze weer terugkomen en ik duik ook nog even de Trekpleister in dan! Bedankt Nessy voor het posten!
hai meiden, aangezien het over kv testen gaat... ik had er nog 2 liggen. zie mijn album. ik dacht vanmorgen een lichte streep te zien, toen ik na het douchen ging kijken zat hij er toch echt. is dit nu positief? ben zo bang dat mijn test niet donkerder wordt... mijn ovulatietesten zijn nog licht... liefs
hai annie, ja inderdaad ik heb ook zo n streep. ook op mn ovu. ik moet do ongi worden. vanmorgen een test van testpoint gedaan, een vroege, ook weer een lichte streep. zet de foto in mn album. mn ovu test was donkerder dan gister. mn gewone zw test negatief. maar ja...zit 4 dagen voor mn nod. pfff ik hoop het zo...