Ik heb hier dus eindelijk de echo van ruim 13 weken je ziet het allemaal nog niet duidelijk maar het is in elk geval een levend wezen.. het hartje klopt en snel ook .. gehoord en traantje weg gepinkt ons kleintje
Prachtig he, zo compleet als ze al zijn op deze termijn. En vooral die beginecho's zijn zo mooi, want je ziet je kindje helemaal in beeld. En zoals Susy al zegt: geniet, want het gaat allemaal heel erg snel. Ik dacht altijd: Jee 9 mnd, maar nu ik elk moment kan bevallen vind ik het toch wel iets te snel zijn gegaan.
Wat een mooie echo! Geweldig he om je kindje nu al helemaal te kunnen zien! En ja, het geniet er maar van, ik ben sinds 4 weken moeder en nu lijkt de zwangerschap omgevlogen
Heey meid! Gefeliciteerd met jullie goede echo! Zal een hele opluchting zijn geweest. Hoe gaat 't verder met je? (Pb mag ook hoor ). Liefs, Linda
Een hele mooie en duidelijke echo, ik zie er duidelijk je kindje in hoor! Gefeliciteerd, en ja zoals de meeste al zeggen, geniet ervan, toen ik zwanger was vond ik het ook erg lang duren, dan gaat het weer even snel en toen op het laatst, heeeeeeeeel langzaam! Maar nu, ik bedoel ze is alweer bijna 7 maanden, waar blijft de tijd Het is geweldig, dat is een ding dat zeker is!
Geeft je een goed gevoel heh?! Er volgen nog meer echo's hoor En desnoods een 3d echo.. Is ook prachtig!