Gisteren avond zeurende rugpijn vandaag weer

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel24, Nov 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik had gister avond last van rugpijn zeurende pijn in het midden van mijn rug, duurde tot dat ik in bed kroop.

Nu is het weer begonnen zeurende rugpijn ene keer heb ik boven in mijn rug pijn en andere keer weer in het midden.

Zijn hier meerdere meiden die er last van hebben, heeft dit iets met oefenween te maken?

Groetjes,

ANGEL24

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

heb je ze alleen in de rug? want het klinkt wel degelijk naar rugweeen!! Kan er over meepraten heb bij alle 3 de kids rugweeen gehad en die zijn niet fijn!

Even VK bellen misschien dat zij je meer kan vertellen!

3. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het alleen in mijn rug, nog steeds heb ik er last van ook al zit ik voel ik het heel goed.

Groetjes,

ANGEL24

4. liebrando

is het om de paar minuten of constant?

5. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Het is een zeurende pijn in mijn rug die constant aanhoud, gaat niet weg nu voel ik het precies in linkerkant van mijn rug. ( de zeurende pijn word soms beetje krachtig en na paar minuten lichter)

Het is geen hevig pijn maar ik moet af en toe bewegen om de zeurende pijn weg te krijgen gaat niet weg alleen verplaats de zeurende pijn zich soms naar boven in mijn rug.

6. liebrando

ja aan de ene kant zou ik zeggen dat het weeen zijn, omdat je zegt dat het eerst zwaarder is dan weer lichter word. Kan je niet even de VK bellen om te checken of er beweging is? Kan beter even het zekere voor onzekere vragen

Het kunnen ook voorweeen zijn maar die houden nooit zo lang aan. ik had vanaf 24 weken er al last van en liep letterlijk al met 3cm ontsluiting toch is ze netjes tot op de datum blijven zitten.

Gewoon even je VK bellen dan weet je iniedergeval zeker of het echt bezig is, of dat het oefenweeen zijn. Succes!!

Share This Page