ik ben naar wc gegaan had inlegkruisje mijn broek was licht nat geworden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik ben naar wc gegaan had inlegkruisje was vochtig, is mij opgevallen dat mijn broek ook licht nat geworden was.

Het ruikt niet naar plas kan het zijn dat ik beetje vruchtwater aan het verliezen ben, is dit normaal?

groetjes,

ANGEL24

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het kan vruchtwater zijn maar ook urine ik had ook met 36 weken dat ik de was aan het inruimen was en zomaar zonder iets te voelen wat voelde lopen..naderhand bleek dit gewoon overtollig vocht te zijn met wat urine. volkomen normaal omdat je kindje nu erg op de blaas druk.

maar bij de tweede had ik met 28 weken hetzelfde en toen waren de vliezen wel al gebroken.

ik zou als ik jou was nu gewoon even bellen en het laten controleren want als het kindje niet is ingedaald kunnen er veel risico's zijn dus toch heel belangrijk dat je ff laat checken

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

De baby is ingedaald, en dat mijn broek vochtig/nat aanvoelde maak ik voor het eerst mee, mijn hele inlegkruisje was vochtig plus de onderbroek en mijn broek.

Ik zal morgen even naar ziekenhuis bellen,

groetjes,

ANGEL24

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je mag daar ook in de nacht voor bellen dit is niet niks als het echt vruchtwater blijkt te zijn. als het blijft verliezen kun je toch beter vanancht nog bellen. Je bent ze echt niet tot last...daar zijn ze voor:D

5. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Loop je niet bij een verloskundige?
    die hebben toch een nood nummer als het goed is die kan jebellen.

Want als het wel vruchtwater schijnt te zijn, dan is er dus een opening aanwezig en daarmee ook de kans op infecties.

Ik wil je niet bang maken ofzo maar voorkomen is beter dan genezen.

(zelf had ik ondanks dat ik op tijd belde uiteindelijk toch een infectie en de baby dus ook, was allemaal geen pretje..)

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik heb soms zoveel afscheiding dat alles doorweekt is..
    maar hoop dat je toch even hebt gebeld vanacht..

Deel Deze Pagina