uitstrijkje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by gewoonik, Jan 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gewoonik

gewoonik Lid

Dec 24, 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    ik ben gestopt al een paar maandjes met de pil mijn eisprong zit eraan te komen maar ik moet ook een uitstrijkje lten maken kan dat kwaad?/

2. Female

Female Niet meer actief

volgens mij niet hoor! alleen als je zwanger bent maken ze geen uitstrijkje. succes!

3. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is niet waar wat jij zegt Female. Omdat je nooit precies weet wanneer je eisprong is en je dus niet weet wanneer je zwanger wordt, wordt het afgeraden om een uitstrijkje te laten maken als je zwanger wilt worden. Ik heb van het najaar ook een oproep gehad en toen ik vertelde aan de assistente van mijn huisarts dat ik zwanger wilde worden hoefde ik niet te komen.

4. gewoonik

gewoonik Lid

Dec 24, 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    ik heb net de huisarts gebelt en die zegt dat het geen kwaad kan ik kan gewoon komen....... :confused:
    Ik weet het eerlijk gezegt ook niet meer

5. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey ik zou gewoon de afspraak plannen zon 4 dagen na je menstruatie. Heb je je ei nog niet gehad .

Succes meid

liefs sancho

6. Female

Female Niet meer actief

als je nog geen eens een ei hebt gehad snap ik het probleem niet. heb dat ook nog nooit van gehoord en volgens mij klopt het niet. maar ok

7. gewoonik

gewoonik Lid

Dec 24, 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    nee maar na ik gestopt ben met de pil heb ik wel een eisprong gehad 2x netjes 28 dagen en 1x na 35 dagen.

Share This Page