Nou ja, misschien geen aangifte, maar op z'n minst het signalement doorgeven. Lijkt me wel zo sociaal.
Jemig, echt erg dit.........blijf toch gewoon van andermans spullen af, kan hier zo pissig over worden he:x
nou ik had laatst ook een stom verhaal.. ik werk in een winkel waar ik elke morgen braaf heen fiets. ik zet mn fiets altijd in de fietsen stalling die in het zicht van onze deur is. ik kijk naar buiten zie ik een busje aankomen rijden. nou rijden er vaker busjes dus ik dacht "zal wel"... zie ik ineens een man mijn fiets optillen! ik ging er natuurlijk heen, en ik riep ietwat hard "wat zijn we aan het doen?" toen zette hij m neer, in de rekken(ik zet hem altijd ervoor, ik heb zo'n leuke mand erop, past niet in de rekken) en toen begon hij n heel verhaal af te steken dat hij zijn fiets nergens kwijt kon en weet ik t wat.. hij had n zonnebril op, en probeerde ook vooral mij niet aan te kijken.. toen ik mn fiets dus weer uit t rek gehaald, liep hij weg.. ik was zo verbaasd dat ik hem ook niet meer kan herinerren, alleen die zonnebril. brutaal he??
Ben ik nu de enige die denk van hoe weet je zeker dat ze iets wilde stelen ?? En dan die reacties van dat je aangifte moet gaan doen ?? Kom op zeg, je weet niet eens zeker of ze echt wat wilde steelde. Had TS gewoon niet vergeten dr tasje dicht te doen ?? De politie ziet je al aankomen Zou leuk zijn dat je iedereen moet aangeven die tegen je aan botst .. Ik ben ook zo'n heerlijke lomperik die wel eens per ongeluk tegen iemand aan botst, zit ik met een aangifte aan me broek omdat ik lomp ben en wel eens tegen iemand aan botst, gaat nergens over.
mijn vader heeft het ook gehad in de tram toen we in parijs waren.t was super druk in de tram en iedereen stond tegen elkaar geplakt. stond ssn knul met een opgerolde krant langs mijn vader met een mesje erin. (daarmee snijdd ze je tas open en pakke wat ze pakken kunnen. mijn vader is een lange brede(niermt gespuerd maar vetjes hihi) heeft hem ff doordringend in de ogen gekeken sn die knul was meteen weg haha
Als ik in de stad loop hou ik ALTIJD mijn tas vast, de rits opening naar mij toe zodat die tussen mijn armen zit en alles zit altijd potdicht. Ik ben echt niet de meest handige persoon, maar ik ben nog nooit vergeten mijn tas dicht te doen nadat ik iets heb gekocht. Daar ben ik echt te neurotisch voor, dus effe serieus is het nou echt zo moeilijjk te geloven dat iemand zeker genoeg is van zichzelf dat ze zeker weet dat haar rits dicht was....
Doet me wel herrineren toen ik eens in de metro van Rotterdam stond met mijn tas over mijn schouder. En ineens een jongeman me zijn richting optrok. Ik schrok me rot, want ik werd schuin naar achter getrokken. Zegt tegen me: Blijf staan, die jongen probeerde in je tas te gaan. Wat was ik hem dankbaar, want had toevallig net een 'groot' geld bedrag in mn tas zitten omdat ik opzoek ging naar een laptop. Hij nog richting die jongen lopen, maar was een brede lange jongen. Dus hij was snel doorgelopen, en de metro uit.
Is het echt zo moeilijk te geloven dat niet iedereen die tegen je aan botst gelijk wilt stelen ?? Ik ben er ook wel eens zeker van dat ik mijn sleutels op een kastje heb gelegd maar die liggen dan toch echt ergens anders.. Je kan je altijd vergissen. En begrijp me niet verkeerd, als die gene echt wou stelen dan praat ik dat absoluut niet goed maar je weet gewoon niet zeker of het echt een dief was...