Hoi, Ik ben nu net over de 16 weken zwanger en voel al licht in m'n buik m'n kindje. Niet zoals je dat verder in je zwangerschap voelt (dit is m'n 2e kindje), maar ik voel wel duidelijk leven Wanneer voelde jullie je kindje het eerst? Met hoeveel weken? Liefs Mirre
Ben zwanger van mijn eerste kindje en met 15 weken en een aantal dagen voelde ik hem voor het eerste schoppen. Hele lichte schopjes, is niet meer te vergelijken met wat ik nu voel.
Ben zwanger van de eerste en voelde het voor het eerst met 17 weken. Kwam door echoscopist door achterliggende placenta en dat ik slank gebouwd ben van mezelf. Bij een tweede schijn je het soms al met 12-13 weken te kunnen voelen!
Ik voelde hem pas met 21.1 wkn door een voorliggende placenta en omdat ik van mezelf al een buikje had.
Ik voelde Jasmine pas rond de 22e week voor het eerst. Had er lang op moeten wachten, maar toen kreeg ze ook geen genoeg meer van het getrappel
Ik voelde mijn tweede kind met ruim 11 weken. Ik lag in een stoel in de tuin en voelde 'het' ineens. Ik geloofde het eerst niet, maar in de weken erop voelde ik steeds hetzelfde, maar dan steeds sterker. Een collega voelde het ook al zo vroeg, dus vandaar dat ik er van overtuigd ben dat het de baby was.
Ik voelde mijn keutel met 15w en 1 dag. En per week werd dat een steeds duidelijker getrap. Ik voel het nu dagelijks en het is een ontzettend drukke baby. Wat wel fijn is, dat als ik ga slapen de baby ook rustig word
Ik voelde ons kindje voor het eerst met 19w1d. M'n man voelde ons prutske voor het eerst met 21w. Ik voel hem dagelijks heel erg goed maar Toon heeft het nog maar een paar keer gevoeld...
Eva voelde ik met 19 weken. Placenta zat aan de voorkant. Deze baby voelde ik met 14 weken. Placenta zit aan de achterkant. Tot nu toe is deze baby veel rustiger dan Eva. Maar dat kan nog veranderen natuurlijk .
de 1e rond 20 weken, en nu de 2e met 15 weken. is net of er vanbinnen iemand met zijn vinger tegen je buik tikt
Met iets minder dan 16 weken voelde ik voor het eerst 'bubbeltjes' in mn buik, maar toen wist ik nog niet zeker wat het was. Dit is mn eerste kindje en de placenta ligt voor, het was dus nog erg vroeg om al iets te voelen. Vanaf 18 weken wist ik wel zeker dat het trapjes waren en nu voel ik hem de hele dag door.
Ik voelde lichte plopjes/spiertrekkingachtige beweginkjes rond 16 weken. Met onze bruiloft (op 17 weken) voor het eerst echt duidelijk gevoeld. Eerste kindje en placenta voor!
Met 16 weken voelde ik onze zoon heel lichtjes schoppen. Elke week daarna werd het steeds duidelijker. Nu met 25 weken voel ik hem super goed..
na de 18 weken begon ik het pas te voelen, wat plopjes en geborrel zeg maar na 22 weken begon ik het pas "echt" te voelen! eerste kindje en voorliggende placenta
Bij onze eerste voelde ik het rond week 20... Ik denk dat je het de tweede x eerder voelt omdat je nu weet hoe het voelde bij de eerste Maar tis nog afwachten voor ons