hoelang blijf het bloeden..:-(

Discussion in 'Miskraam' started by xprincess, Feb 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Heeft iemand hier een idee hoelang het kan blijven bloeden na een Miskraam (na gebruik pillen)?

Ik heb nu al 5,5 week bloedverlies en word er zo langzaam gek van..
    afgelopen dinsdag een echo gehad (omdat er niks gebeurde na gebruik pillen, geen extra bloedverlies en geen krampen) en toen was er geen vruchtzakje meer te zien.. verloren ben ik het ook niet 100%.
    Nu vandaag is het bloedverlies weer meer dan de afgelopen week en kramp het ook weer meer..

Stopt het ooit nog met bloeden...:(

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,120
    5,038
    113
    Female
    Bij mijn eerste miskraam (ma, ook opgewekt met pillen) bleek ik ook bloeden. Na 6 weken is er toen alsnog voor curretage gekozen. Misschien is dat voor jou ook een optie? Bij mij was het vruchtje toen ook 'weg' maar het laatste beetje wilde maar niet.. Na de curretage was het na een week over.

Deze keer nog geen week gebloed, maar deze miskraam kwam dan ook spontaan op gang.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Blijven bloeden is teken dat je niet goed schoon bent. Wat zei de gyn daarvan?

4. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Omdat de pillen "niks" deden was de curretage ook al ingepland maar toen was op de controle echo niks meer te zien.

5. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Heb vandaag via de mail nog contact gehad erover, het kan een restje zijn zei ze.. kan wel twee weken blijven bloedden zei ze.
    Zolang het bloedverlies "acceptabel" was/is moet ik afwachten.

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Wat naar voor je. Hoop dat het snel stopt!

7. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Ja word er zo langzaam echt debiel van..
    Het begon allemaal tegelijk met de positieve test, bloedverlies maar wel stijgende hcg...
    na ruim 1,5 week iets verloren en dag later was hcg iets gezakt. Gestopt met alle hormonen (nog steeds bloedverlies). Toen week later echo om te kijke of het schoon was.. was er ineens wen vrichtzakje zichtbaar doe groeide maar wel te klein was hcg ook weer gestegen, weer begonnen met hormonen en bloedden stopte.. week later weer controle toen was het iets gegroeid maar nog veel te klein en geen hartslag toen besloten nee het is definitief niet goed overal mee stoppen en afwachten.. direct bloedverlies weer (niet weinig maar minder dan ongesteldheid dus ook niet mega veel) na een week eerste dosis pillen gebeurde niks.. 24 uur later weer pillen gebeurden weer niks.. nog even veel bloedverlies & geen krampen.. toen dinsdag controle geen vruchtzakje meer ..
    maar nog altijd even veel bloedverlies & nu vandaag zelfs meer dan voorheen..

Share This Page