gisteren curretage gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door kimmetjuh1981, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    heleaas kwamen ze er eergisteren achter bij ons dat het hartje van onze kleine uk niet meer klopte
    gisteren kon ik meteen terrecht voor een curretage maar voel me nu zo verschrikkelijk leeg
    gelukkig kan ik er goed met mijn vriend , ouders en schoonouders over praten, maar ik kan gewoon niet stoppen met huilen, wat natuurlijk heel normaal is
    nu vroeg ik me af of hier mensen zijn die dit ook hebben mee gemaakt en hier ook graag over willen praten
    liefs kim

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi kimmetjuuh

ik heb hier geen ervaring mee maar wil je wel in elk geval heel veel sterkte toewensen de komende tijd en huil maar lekker

ben blij dat je er goed over kan praten thuis want dat is natuurlijk wel nodig

groetjes nathalie

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kimmetje heb 2x een curretage gehad meid als je wilt praten mag je me altijd een pb sturen
    heel veel sterkte

4. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb ook een curretage gehad, vind het heel erg voor je.
    Als je wilt praten mag je mij ook een pb sturen of me toevoegen op msn.....

Heel veel sterkte!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he kim, je verdriet kan ik ook volop begrijpen heb het zelf ook in augustus meegemaakt, al maar goed dat je geen week moest wachten voor ze het deden.
    Huil maar eens goed uit, heb ik ook een tijdje gedaan hoor.
    Het verdriet moet ergens heen he, maar realiseer je dat er hierboven naast jullie mooi sterretje nog minstens 1 zieltje over jullie waakt en wacht tot jullie tijd weer gekomen is om zwanger te zijn.

Dikke knufs

6. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Kim,

Allereerst heel veel sterkte met jullie verlies!

Ik heb het idd ook meegemaakt, kreeg een curretage na 13 weken.

Erover praten met mensen die dichtbij je staan kan erg helpen en ook met de lotgenoten op deze site.

Als je wilt praten, kun je me altijd een PB sturen.

Sterkte meid!

xxx Sas.

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heel veel sterkte met jullie verlies. Het lege gevoel en die huilbuien zijn zeer herkenbaar. Die kunnen ook wel even aanhouden. Net als Zico ook al zegt, het is goed, want het verdriet moet er toch uit.

Erg fijn voor je dat je er goed over kunt praten met vriend en ouders en schoonouders. Het maakt je verdriet niet direct minder maar helpt wel bij de verwerking ervan.

8. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank jullie wel voor alle lieve antwoorden
    als het goed is heb ik jullie allemaal een pb gestuurd
    ik merk dat veel praten met lot genoten idd wel heel fijn is
    jullie ook allemaal sterkte
    liefs kim

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey kim

vooreerst veel sterkte en laat die tranen maar komen hoort bij de verwerking en klinkt nu misschien nog onbegrijpelijk maar lichtjes aan zal het beteren met de tijd maar het verlies blijft altijd een wondje in je hart, zo voel ik het toch,

liefs
    flyke

10. Niet meer actief

Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met je verlies.
    Jammer genoeg ken ik dat gevoel van je vreselijk leeg voelen maar al te goed. Ik ben op 1 oktober gecurreteerd en het eerste wat ik voelde toen ik wakker werd uit narcose was dat ik me zo vreselijk leeg voelde. Als je het fijn vind om te praten stuur me maar een pb-tje.

Dikke knuffel Naatje

11. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Kim,

Ik heb woensdag een curretage gehad (12 wkn 2dagen). Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voel me ook heel erg leeg, eenzaam. Ik wens je heeel veel sterkte.

liefs bahar

Deel Deze Pagina