gisteren curretage gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door kimmetjuh1981, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    heleaas kwamen ze er eergisteren achter bij ons dat het hartje van onze kleine uk niet meer klopte
    gisteren kon ik meteen terrecht voor een curretage maar voel me nu zo verschrikkelijk leeg
    gelukkig kan ik er goed met mijn vriend , ouders en schoonouders over praten, maar ik kan gewoon niet stoppen met huilen, wat natuurlijk heel normaal is
    nu vroeg ik me af of hier mensen zijn die dit ook hebben mee gemaakt en hier ook graag over willen praten
    liefs kim

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi kimmetjuuh

ik heb hier geen ervaring mee maar wil je wel in elk geval heel veel sterkte toewensen de komende tijd en huil maar lekker

ben blij dat je er goed over kan praten thuis want dat is natuurlijk wel nodig

groetjes nathalie

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kimmetje heb 2x een curretage gehad meid als je wilt praten mag je me altijd een pb sturen
    heel veel sterkte

4. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb ook een curretage gehad, vind het heel erg voor je.
    Als je wilt praten mag je mij ook een pb sturen of me toevoegen op msn.....

Heel veel sterkte!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he kim, je verdriet kan ik ook volop begrijpen heb het zelf ook in augustus meegemaakt, al maar goed dat je geen week moest wachten voor ze het deden.
    Huil maar eens goed uit, heb ik ook een tijdje gedaan hoor.
    Het verdriet moet ergens heen he, maar realiseer je dat er hierboven naast jullie mooi sterretje nog minstens 1 zieltje over jullie waakt en wacht tot jullie tijd weer gekomen is om zwanger te zijn.

Dikke knufs

6. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Kim,