hey hey, een vraagje, ik moest afgelopen donderdag ongesteld worden maar dit was dus niet het geval...voelde me ook misselijk, moe, veel plassen ensjow dus ik dacht dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn... ik zit nu op dinsdag en ben vandaag dus toch ongesteld geworden, iets wat echt vreemd is want ik heb normaal echt een vaste cycles van 28 dagen, dat is zeker al langer als een jaar zo...dus dit is best wel vreemd, zou het zo kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben? alvast bedankt groetjes kelly
Ik werd ook rond mijn normale cyclus ongi, alleen maar een dag en dat was een innestelingsbloeding. Dus als het maar 1 dag duurt zou het idd kunnen zijn dat je zwanger bent en anders is toch je cyclus dit keer een beetje in de war. Groetjes Abigail
Er zijn mensen die pas na een aantal dagen overtijd positief testen. Zou op zich dus wel kunnen. Denk wel dat het bij het verkeerde onderwerp staat! Groetjes Sam
Of je cyclus is in de war of je bent zwanger en hebt een innestelingsbloeding gehad. Heb je al wel getest?
nee ik ga morgen nog even testen, het lijkt wel op gewoon menstruatie bloeding, lijken die 2 veel op elkaar?
ik zit met het zelfde probleem... ik ben ook 1 dag ongesteld geweest.. ik kan er niks over vinden .. wat is nu precies een innestelingsbloeding.. hoe herken je dat.. en waarom zou je 1 dag bloed verliezen als je zwanger bent?
Ik was 3 dagen ongesteld en bleek de innesteling te zijn. Ik herkende het alleen doordat ik normaal altijd 5 dagen ongesteld ben. Het komt dus door het vruchtje dat zich in je baarmoederslijmvlies nestelt, er kan dan bloed vrij komen.
ja ok .. maar die bloeding is dus niet goed? dat betekend een miskraam dan ofzo? ik heb net getest en ben niet zwanger...
Jawel, zo'n bloeding is wel goed. Dat komt heel vaak voor! Ik was dus ook echt zwanger, alleen is het bij 5 weken gestopt met groeien en toen bloedde ik ook weer en dat hield niet op. Maar zo'n innestelinsbloeding komt echt vaak voor!
Had je ook menstruatiekrampen? Ik heb nu mijn eerste ongi na de mk, maar deze is zo anders, veel lichter en korter. Ik ga nu dus ook twijfelen, omdat ik bijvoorbeeld nog wel gevoelige borsten heb... Ook kwam deze ongi wat eerder dan ik verwachtte...
Heey, Ik heb nu hetzelfde als jij. Ik was 5 dagen overtijd en vanochtend na toilet bezoek ineens bloeding en mijn buiksnede van bbz is nu pijnlijk met vlagen. Heb gister nog negatief getest maar jah ben eerder zwanger geweest en was ook niet snel positief. Heb nu wat helder rood bloed verlies en donkerbruin. Normaal met stolsels sinds dat ik zwnager ben geweest nu nog niet gezien. Dus ben benieuwd als dit nu een miskraam zal zijn of een verlate menstruatie. Heel vreemd. Hoop het beste voor jou. Groeten, Meid22