Gisteren dossier 23.00; natuurlijk ouderschap.

Discussion in 'De lounge' started by Nemo, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ja die aflevering had ik ook gezien, van die gehandicapte ouders, pfff ik kon die mensen wel een klap op de kop geven...en dan wilden ze nog doorfokken (sorry dat ik het zo moet noemen), ja en dat meisje van 9 had al eens een zelfmoordpoging gedaan inderdaad...en toen vroegen ze aan die zus vond je dat erg: nee hoor zei ze.
    En de luiers van die broertjes werden pas verschoond als de oudste dochters weer thuis waren tis zonde! Gewoon te erg voor woorden.
    De kinderen lagen overal in huis te slapen, op de grond onder de kinderwagen...echt heel erg zielig! Goed ik stop ermee voordat ik mezelf weer zo kwaad maak (heb die nacht ook errug slecht geslapen)!

liefs, misspuma

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ongelofelijk dat dat allemaal zomaar kan he?

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ja verschrikkelijk!

liefs, misspuma

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Hier gaat het vanavond over:

Dossier 2300: Ouders die doorslaan

Documentaire over voor- en tegenstanders van de disciplinaire klap die sommige ouders hun kinderen geven. Als je het aan de oudere generatie vraagt, vinden die het heel normaal dat een stout kind bestraft wordt met een klap, maar tegenwoordig is slaan een taboe en zelfs verboden in sommige landen. Een aantal families beargumenteerd waarom zij hun kinderen wel slaan als die zich misdragen.

Ben benieuwd!

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Ehm Bosi, is dat niet hetzelfde als gister dan? Of vanuit een ander oogpunt!?

Die natuurlijke opvoeding vond ik erg. Vooral die dame die al een dochter had die "normaal" was opgevoed en volgens moeders veel problemen had, juist door de onnatuurlijke opvoeding.
    Nou sorry hoor, maar als ik puber ben en mijn moeder gaat ineens mijn jongere broertjes en zusjes zo raar opvoeden zou ik ook opstandig worden...

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Op welke zender komt dat?

Over de topicvraag. Ik heb het niet gezien maar heb wel al vaker iets gelezen over natuurlijk ouderschap en mij persoonlijk staat het erg tegen.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Idd dat ze het toestaan :rolleyes: Ook toen dat meisje het niet meer zag zitten en zelfmoord had gepleegd. Ze zit bij zon organisatie voor jonge hulpen ofzo die leuke dingen voor ze organiseren en ze zou haar lidmaatschap kwijtraken als ze ermee zou stoppen. Te gek voor woorden, zon jong meisje chanteren. Dat kind barsste ook in tranen uit voor de camera. :cry:

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

RTL 4

9. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Die 2 blinden ouders zeiden ook gewoon dat ze zoveel kinderen hadden omdat het voor hen dan later makkelijker zou zijn ...ze deden echt niks (kunnen ze ook niet) maar kinderen maken kunnen ze wel ik vond het te ver gaan hoor.

En die extreem gelovigen die hun kinderen ook alleen boeken lieten lezen wat over god ging, ze kregen zelfs thuis onderwijs...zo dat de ouders hun ideeen konden overbrengen...kinderen worden hardstikke wereldvreemd zo en lekker voor geprogrammeerd door de ouders.

10. Niet meer actief

lekker hersenspoelen, wat natuurlijk opvoeden betreft, volgens mij ging het in de hippie tijd nog beschaafder :p

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Ik heb geen idee of het klopt. Ik heb het van tvgids.nl.

Misschien is dit inderdaad vanuit een ander standpunt. Gister was het vanuit de gelovige kant.

Maar anders is het een verrassing vanavond, :p

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik was wel geinteresseerd in dat poep en pies verhaal. Ff kijken of ik Giulian zindelijk kan maken...

Ik had trouwens al n site gevonden in het NL-s. Met een forum, maar daar mag je je alleen aanmelden als je onder de 26 bent en moeder (of zwanger probeert te worden). Echt irritant!

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ts wat een discriminatie zeg ! :confused:

14. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    hahaha, hoe kunnen ze dat nou controleren? Ik zou er gewoon lekker aanmelden. Of je hoeft natuurlijk niet meer zo nodig als ze al die eisen gaan stellen daar.

15. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Niet gezien maar met 2 in de bed van je ouders valt nog wel mee toch?! Mijn nichtje is 4 en ligt soms nog in het bed van mijn oom en tante!

16. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Miszmii: dit ging niet over soms maar altijd. Lijkt mij niet gezond hoor niet voor het kind en ook niet voor de relatie met je partner. Wel goede anticonceptie trouwens :)

17. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoi

ik vond het een vreselijke onderwerp!

18. Wolvin

Wolvin Actief lid

Jan 2, 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Nou ik heb ze bijna allemaal gezien alleen kijken wat vanavond komt als er een komt.
    Ik heb me behoorlijk zitten ergeren aan die gehandicapten ouders heb niks tegen gehandicapten die kinderen willen hebben en krijgen maar ze fokken alleen maar door zodat zij kunnen zuipen en roken en laat de kinderen het maar oplossen. Hebben jullie ook gezien dat die kleintjes na het schoonmaken van die poepluier nog de helft aan de votjes hadden zitten en die smerige kleren en pyama's.
    Heb echt zitten huilen kon er niet meer tegen. Heb het mijn vriend verteld toen hij thuis kwam van het werken heeft me echt moeten zeggen dat ik wat rustiger moest worden niet goed voor me te opgefokt! Ouders slaan door ook niet normaal heb mijn zoon ook wel eens een tik tegen de billen gegeven maar nooit met atributen als een potlepel.
    En dan het kindje wat niks mocht nog niet eens kijken naar zijn vader wat hij aan het doen was en hij kreeg ze al gereten.
    Wolvin.

Share This Page