Hai, ik las bij een ander onderwerp dat je de eerste dag ongesteldheid moet rekenen als je ook bruin bloed hebt. Ik heb dit dus al heel snel na mijn eisprong. De laatste 3 maanden begint het bruine verlies (is bruine afscheiding en bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest verder niet) al 3 dagen na mijn eisprong. Ik gebruik ovulatietesten dus weet ik wanneer mijn eisprong is. Ben al eens meteen nadat mijn ongesteldheid is opgehouden begonnen met ovultatietesten en heb toen net zolang getest tot die positief was. Mijn eisprong is rond dag 18/19 of 20. Vrij normaal dus. Vervolgens begint 3 dagen laten mijn bruine prut zoals ik dat noem. Dit kan toch niet mijn ongesteldheid zijn want dan zou ik 14 of 15 dagen ongesteld zijn bijna direct na mijn eisprong. Ik heb aankomende donderdag een afsrpaak met de huisarts omdat we al 14 maanden bezig zijn om zwanger te worden zonder resultaat helaas. Zal ik dit ook melden want ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Veel liefs Nataly
Hoi Nataly, wanneer je je eisprong hebt gehad, begint je menstruatie 14 dagen erna, dat kan dus beginnen met een beetje bruin en dan pas rood. Maar dus nooit eerder dan 14 dagen erna. Wat jij verliest is waarschijnlijk een beetje oud bloed van de eisprong zelf. Heel normaal, maar dus geen menstruatie. Groetjes Brigitte