Hallo meiden, ik ben inmiddels 34 weken,maar heb dus nog steeds niets van Kruidvat gehoord. Weten jullie wanneer je dat pakket zo ongeveer mag gaan ophalen?Ik dacht eigenlijk rond de 7 maanden,maar dat is dus blijkbaar niet. Groetjes!
Ik heb het een week of 2-3 geleden opgehaald, maar ik vond het zelf erg tegenvallen. Moet dus zeggen, naar mijn mening mis je er niet veel aan. Eva.
Aha,dus je hebt het al kunnen ophalen...Vreemd zeg,dat ik er niks over gehoord heb.Jammer dat het tegenvalt,maar het is toch leuk als je iets krijgt waarvoor je je hebt ingeschreven toch?!
Ik ga gelijk op met Eva en heb hem ongeveer gelijktijdig opgehaald. Ik sluit me volledig bij haar aan..stelt niet veel voor
hoi ik heb hem ook gehad.. ook paar weekjes geleden! maar ik vond hem ook erg tegenvallen! Wij allemaal van de oktobermama's! Je mist er niet heel veel aan zeg maar! hihi!
Ik heb 'm ook een 2 weken geleden opgehaald en vond 'm tegenvallen. Ik heb trouwens wel een extra mailtje gestuurd omdat ze inderdaad zeiden dat je het bij 7 maanden kon halen en 2 weken geleden was ik al ruim 8 maanden, de volgende dag kreeg ik een mailtje dat ik 'm kon halen.
ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik 'm kan ophalen, maar weet nog niet of ik dat wel doe, iedereen zegt dat ie heel erg tegenvalt....
ik zit er ook al op te wachten dacht al daar zal binnen kort ook wel bericht van komen om hem op te halen. ach ja het is gratis dus altijd leuk, de etos doos stelde ook geen bal voor. vrijdag ga ik de blijedoos halen bij de prenatal, die schijnt leuk te zijn met veel inhoud.
Ben al bijna 37 weken en nog niks gehoord. Al wel een mailtje gestuurd, maar ook daar hoor ik niks op. Dan maar geen doos, maar ik vind het niet netjes. Marsja
Inderdaad Marsja,of het pakket nou totaal niks is of wel,het is gewoonweg niet netjes dat Kruidvat een belofte doet en deze niet nakomt. Inderdaad,de doos van Prénatal is erg leuk!
ja die ven de prenetal is erg leuk maar kruidvstvalt erg tegen althans dat was 4 jaar geleden, hahahahaha
Ik heb gisteren een mailtje gekregen met een code erop die moest ik uitprinten en meenemenen naar kruidvat. Maar hij valt tegen ja van de prenatal en etos zijn beter... Ach ja je krijgt het voor niks he!
Ook ik heb gisteren pas bericht ontvangen dat ik de doos kan ophalen bij de Kruidvat (ben 32 weken zwanger!). Het is heel vreemd dat je ze ook niet kunt bellen, je kunt alleen mailen, maar daar kreeg ik ook geen reactie op! De doos van Prenatal is in ieder geval wel erg leuk . Groetjes, Debby