Ik heb via het internet een verlenging van m'n telefoonabonnement aangevraagd. Inmiddels heb ik het contract thuis, ik moet het nu binnen een aantal dagen ondertekend en met bijlagen terugsturen. Maar op het contract staat iets over verleningskosten dat ik eerder niet had gezien. Nu ik dat weet, neem ik liever een andere aanbieding dan deze. Weet iemand hier of ik er al aan vast zit door het contract per internet op aan te vragen, of is het pas bindend als ik het ondertekend terugstuur?
zolang je niks tekent zit je nergens aan vast. wat je hebt aangevragen is eigenlijk een offerte/contract en is pas geldig met jou hantekening erop. wel zou het netjes zijn als je belt of mailt dat je er van af ziet maar goed ook dit is niet verplicht.
Op zulke antwoorden hoopte ik al! Ga ze morgenochtend meteen bellen (als er niét 13 wachtenden voor me zijn, zoals nu...)
ik wacht altijd tot het afgelopen is dan bellen ze vanzelf of je het zou willen verlengen en dan krijg je ook nog een kado
Als je het niet wilt zou ik wel even bellen om het op te zeggen. Beter een telefoontje te veel dan te weinig.
maar beter ook.. gaat het om vaste telefoon of mobiel? ik heb mijn mobiele abonnement 2x verlengd en beide keren korting gekregen omdat ik klant bleef. er is concurrentie genoeg!
maare ff ander vraagje over mobiel abbo! ik heb hi van kpn in november verloopt mijn contract, wil idd wachten tot hun bellen voor een verlenging. wil graag een nieuwe mob, maar waneer ken ik dat ongeveer verwachten iemand enig idee ik weet namelijk nog niet welke mob ik nu wil
Bij T-mobile mag ik twee maanden voor het contract afloopt een nieuw toestel uitzoeken. Opzeggen daar is ook 2 maanden van tevoren. Ik weet niet of dat bij KPN ook zo is, neem anders even contact met ze op, dan weet je zeker dat je op tijd bent.
ze bellen niet altijd dat je abo verloopt hoor! hebben ze bij mij beide keren niet gedaan, liep gewoon door.
't is geregeld: ik heb dat aangevraagde contract afgebeld en een ander contract afgesloten (voor een leuk prijsje). Dit was geloof ik wel voor het eerst dat ik gebeld werd voor afloop van m'n abo. Vorige jaren liep het gewoon door, maar dan tegen vol tarief ipv dat leuke actiebedrag waar ik het voor had afgesloten.