Telefoonabonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    Ik heb via het internet een verlenging van m'n telefoonabonnement aangevraagd. Inmiddels heb ik het contract thuis, ik moet het nu binnen een aantal dagen ondertekend en met bijlagen terugsturen.

    Maar op het contract staat iets over verleningskosten dat ik eerder niet had gezien. Nu ik dat weet, neem ik liever een andere aanbieding dan deze.

    Weet iemand hier of ik er al aan vast zit door het contract per internet op aan te vragen, of is het pas bindend als ik het ondertekend terugstuur?
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zolang je niks tekent zit je nergens aan vast. wat je hebt aangevragen is eigenlijk een offerte/contract en is pas geldig met jou hantekening erop. wel zou het netjes zijn als je belt of mailt dat je er van af ziet maar goed ook dit is niet verplicht.
     
  3. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    lijkt me duidelijk............... zolang je je handtekening niet gezet heb is er geen NIEUW contract ;) ;)
     
  4. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    Op zulke antwoorden hoopte ik al!
    Ga ze morgenochtend meteen bellen (als er niét 13 wachtenden voor me zijn, zoals nu...)
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    verlengingskosten? nog nooit van gehoord... :(
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik wacht altijd tot het afgelopen is dan bellen ze vanzelf of je het zou willen verlengen en dan krijg je ook nog een kado :)
     
  7. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Als je het niet wilt zou ik wel even bellen om het op te zeggen. Beter een telefoontje te veel dan te weinig.
     
  8. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    Ik ga ze inderdaad gewoon afbellen.
     
  9. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    maar beter ook.. gaat het om vaste telefoon of mobiel? ik heb mijn mobiele abonnement 2x verlengd en beide keren korting gekregen omdat ik klant bleef. er is concurrentie genoeg!
     
  10. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    vaste telefoon hoef je volgens mij niet te verlengen dat loopt automatisch door volgens mij
     
  11. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    maare ff ander vraagje over mobiel abbo!
    ik heb hi van kpn in november verloopt mijn contract, wil idd wachten tot hun bellen voor een verlenging.
    wil graag een nieuwe mob, maar waneer ken ik dat ongeveer verwachten iemand enig idee ik weet namelijk nog niet welke mob ik nu wil :D
     
  12. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Bij T-mobile mag ik twee maanden voor het contract afloopt een nieuw toestel uitzoeken. Opzeggen daar is ook 2 maanden van tevoren. Ik weet niet of dat bij KPN ook zo is, neem anders even contact met ze op, dan weet je zeker dat je op tijd bent.
     
  13. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ze bellen niet altijd dat je abo verloopt hoor! hebben ze bij mij beide keren niet gedaan, liep gewoon door.
     
  14. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    't is geregeld: ik heb dat aangevraagde contract afgebeld en een ander contract afgesloten (voor een leuk prijsje).
    Dit was geloof ik wel voor het eerst dat ik gebeld werd voor afloop van m'n abo. Vorige jaren liep het gewoon door, maar dan tegen vol tarief ipv dat leuke actiebedrag waar ik het voor had afgesloten.
     

Deel Deze Pagina