Dag dames, Leuk experiment gedaan gisteren, dacht deel m en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb een action test(gewone, niet de early) en een predictor express gedaan. Action zegt te detecteren vanaf 25 mIU/ml en express 50 mIU/ml. Ik vind er qua duidelijkheid streepje best veel verschil tussen zitten. Ik snap dat niet echt. Kan iemand van jullie dit verklaren?
Oke... dat kan inderdaad. Maar dan nog zou de verhouding anders moeten zijn toch? Die van de action zou toch duidelijker moeten zijn (ervan uitgaande dat beide testen gevoeliger zijn dan ze claimen)
Ik denk dat het met het inkt te maken heeft. Ik test al heel veel dagen (omdat ik dacht een menstruatie te hebben gehad) Nu heb ik met die certian dingen van zwanger en kids nooit een duidelijkere lijn gehad dan de test lijn, van de week dus een action ding gekocht en die was veel duidelijker. Zie foto, van de action was niet eens droog. Heb mij ontzettend druk gemaakt...
Misschien omdat de lijn van de action veel breder en dus vager is, terwijl die van de predictor mooi strak en compact is.
Simpel... de predictor is gewoon gevoeliger dan de action, ondanks wat er op de doos staat Wellicht zetten ze er 50 op de doos om zichzelf in te dekken of vrouwen ervan te behoeden niet te snel te testen
De kwaliteit van de inkt in de predictor is gewoon beter. Bij action is het zo’n vage blur, en predictie een strakke lijn, wat prettiger is voor je ogen en je ook gewoon echt beter kunt zien.