gisteren dus 2 streepjes vandaag weer 2 streepjes!!!! ws dus zwanger, alleen hoe vertel ik het me marokkanse vriend, we zijn net uit elkaar!!!!!!
Jaaa kan niet anders dan dat je zwanger bent. Je moet t je vriend/ex wel vertellen. En er goed heeeeeeeeeeeeeeel goed over nadenken wat je wilt. Heeft jullie relatie nog een goede toekomst als hij je eventueel terug neemt. En onthoud goed dat hij je niet terug moet nemen omdat je zwanger bent maar uit liefde voor jou. Als hij t alleen doet omdat je zwanger bent gaat t hoe dan ook vroeg of laat mis. Jeetje wat moet dit lastig zijn voor je. Waarom zijn jullie uit elkaar? Liefs Anneke
tanks voor je reactie,we hebben al een aantal jaar en veel dingen gebeurt en dit keer heeft het de doorslag gegeven maar dat ik nu zwanger ben kan nog niet geloven!!!
Oke ja t lijkt mij dat t scheelt dat je niet maar een jaar of minder iets gehad hebt. Jullie hebben echt een verleden. Misschien kun je hem bellen. En rustig uit leggen dat je hem nodig hebt en dat je met hem wilt praten. En dat je duidelijk maakt dat het echt belangrijk is een zaak van leven en dood bijvoorbeeld. Een man wil meestal toch van te voren weten wat er is. Dus als je dat voorbeeld gebruikt lijkt t mij dat ie begrijpt dat t noodzakelijk is toch. Ja en dan spreek je met hem af. Op een vertrouwde en veilige plek en vertel je het. En dan afwachten wat hij zegt xxx
Niet om wat maar je zal nog heel wat te stellen krijgen als jou Marrokaanse vriend uit een gelovig gezin komt. Kinderen voor het huwelijk mogen niet en als hij naar zijn ouders luistert dan zullen ze hem zeggen om met jou te trouwen. Wil jij dat niet mag hij afstand van jou en je kind nemen. Is hij of zijn familie niet gelovig, dan toch vertellen hoe moeilijk ook. Heeft jullie relatie nog kans van slagen? Hij moet wel voor jou terugkomen niet omdat je zwanger bent dat gaat geheid mis en wil Jij je kind ook niet aan doen Sterkte!!! En natuurlijk gefeliciteerde met je zwangerschap Ps waren jullie bewust bezig met zwanger worden?
Bedoel dit niet gemeen natuurlijk maar ik hen zelf Marrokaanse vrienden dan zie en hoor je wel eens wat
bedankt!! en nee ik snap het,het is moeilijk 2 verschillende culturen,ik heb voorheen PID gehad dus ik heb bewust geen pil of iets dergelijks genomen we vreeen met condoom ik weet dat hij er nog niet aan toe is en omdat we nog niet getrouwd zijn en ik geen moslima ben is dit juist haraam, en zeker nu we in een relatiecrisis zitten met veel problemen.
Ja precies is haram...toch kan je dit niet voor hem verzwijgen dus hoe moeilijk ook zeg dat je met hem wilt praten, en kijk of je dat kan doen op een veilige plek (je weet nooit hoe iemand reageert) bv restaurantje in station, of iets dergelijks
Jeetje meid, dat waren de dingen waar ik niet over wilde beginnen. Bang je te kwetsen. Maar t is goed dat sweetlove80 er over begint. Ik zou hoe dan ook met hem gaan praten. Hoe streng zijn zijn ouders? Een meisje dat ik ken heeft dit ook mee gemaakt met een marokaanse jongen. Ze hebben veel gepraat en toen samen naar zijn familie gegaan. Ze waren in eerste instantie niet blij. Maar omdat ze toch wel iets 'verwesterd'waren hebben ze de situatie en t kindje geaccepteerd.Ze kreeg alleen in de 12e week een miskraam. Ze zijn wel nog steeds samen xxx
lief van je maar je ken gwn alles zeggen hoor annekelovenico,maarre zijn ouders zijn erg streng,alleen zijn moeder weet van onze relatie en hebben het al moeilijk om te accepteren dat ik een NL ben. Dus ik denk dat het er niet in zit om samen naar zijn familie te gaan.
ik ben super blij dat ik zwanger ben ivm dat ik PID heb gehad. alleen bang dat ik er alleen voor te kom staan, en dat ik dit mijn familie moet aan doen.
Owwww echt wat moeilijk dit. Ik hoop dat je je nu je met ons erover praat, iets minder alleen voelt staan. Ik hoop dat voor jezelf de juiste beslissing neemt meissie. En als je met hem gaat praten doe dat dan idd alsjeblieft op plek waar ook anderen zijn. Kun je er met je ouders of een van je ouders over praten? Ik moet even mijn paard gaan verzorgen en rijden, ben ik een paar uur mee zoet. Daarna kom ik snel hier terug xxx denk aan je
Ik begon er juist over om het feit dat jij vertelde hoe moet jij het je Marrokaanse vriend vertellen, anders had je vast wel gezegd hoe moet ik het mijn vriend vertellen we zijn net uit elkaar bij wijze van spreke Anyway...jullie woonden samen schreef je. zijn moeder weet het zijn vader niet..kwam hij nooit op bezoek dan of moest jij dan het huis uit..sorry maar begrijp het niet zo goed. Anderzijds praat er gewoon over en je mag hier altijd advies vragen natuurlijk dan sta je er toch niet helemaal alleen voor. En wees maar blij met je zwangerschap hoor geniet er van en dat kan je alleen maar volledig als je het je vriend oo vertelt hoe moeilijk het ook is. Het zal misschien in het begin wat moeilijker zijn, maar liever vertel je het nu dan kun je er misschien samen naar leven en kan hij en eventueel zijn familie oo in die 9 maanden aan het idee wennen. Laat je ons nog weten hoe het allemaal is gegaan.,, Heel heel veel sterkte nogmaals
we woonden samen en zijn familie kwam nooit op bezoek omdat we nog niet getrouwd zijn, pas als we getrouwd zijn willen ze op bezoek komen. Maar bedankt, ik zal het laten weten hoe het gegaan is!
hmm tja dat word moeilijk voor je mijn man is marokaans dus ik weet hoe de meeste marokanen zijn ik kan er niet veel over zeggen omdat ik niet weet hoe jullie relatie was! aan de ene kant ben ik bang dat als zijn familie het niet wil accepteren dat hij jouw laat vallen (sorry, ik bedoel dit niet gemeen, maar ik heb dit vaker zien gebeuren) maar als hij echt van je houdt, dan zijn er nog wat opties. je kan trouwen met hem, en meestal na verloop van tijd zal de familie dit dan gaan accepteren succes!