gisteren getest, positief nu licht bruinverlies!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muisje14, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb gisteren positief getest, zaterdag en gisteren 1 veeg roze (nadat harde ontlasting had)
    Nu net had ik weer wat bruinverlies. Zou dit nog van de innesteling kunnen zijn? of van dat bloedvat wat gesprongen is van de harde ontlasting. Ik heb niet echt buikkrampen of zo (gewoon wat krampjes die iedereen heeft als ze net zwanger zijn.
    Pfff maak em toch wel zorgen, maar wie heeft ook bruinverlies gehad en is het toch nog goed gekomen?

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    in het begin vind ik bloedverlies helemaal een eng idee heb t zelf niet gehad (laatst bij 23 weken beetje bruin)
    als het je niet zint, bel gewoon een verloskundige of je huisarts even

sterkte ermee

3. misa

misa Niet meer actief

Ik heb bloedverlies gehad met 6 weken. Ook krampen. Maar ik ben nu 22,5 week zwanger!
    Dus het kan alle kanten op. Ik hoop voor je dat het snel over is.

4. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 5 weken volgens mij een beetje bruinverlies gehad, 2 dagen.. Was zo ontzettend bang!! brrr

Gelukkig daarna niet meer gehad en ondertussen bijna 15 weken zwanger dus vermoedelijk toch van de innesteling

5. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb met 6, 10, 11 en 15 week bloedverlies gehad maar ben nu ruim 29 week zwanger dus er hoeft niks aan de hand te zijn.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als het bij bruinverlies blijft zal ik me niet direct druk maken, vorige maand had ik ook roodverlies en wel een mk gehad maar met mijn jongste zoon had ik drie dagen echt rood verlies maar heel onregelmatig op de dag en ik schreef het al, hij is mijn jongste zoon. Dus even afwachten helaas.

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hier met geloof 5 of 6 weken een flinke veeg bruin.. en gezien mijn mk 2010 maakte ik me meteen flink zorgen.. gelukkig daarna niets meer en zit onze stoere knul nog steeds goed op zn plek!! maar achterom kijken na het plassen en staren naar mn papier bij afvegen heb ik nog steeds... succes!!

8. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Ik ben in de eerste tijd echt gewoon nog ongesteld geworden en nu 31 weken zwanger zonder problemen.. Maar idd al vertrouw je het niet bel je vk of dokter even snap je bange gevoel!

Groetjes

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik denk dat de dokter of vk niet veel zal en kan doen. Je bent nog niet overtijd...

IkHoop voor je dat het bruinverlies snel ophoudt

10. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb het ook gehad en dat beide keren! Het is helemaal niet leuk he je maakt je gelijk zorgen!

Maar het is afwachten....bruinbloed is oud bloed dus gelukkig niks nieuws...kan best gewoon nog van laatst zijn!

Deel Deze Pagina