Bandenpijn!

Discussion in 'Zwangerschap' started by joy1980, Jan 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

Nov 9, 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii,

Afgelopen week ben ik bijna flauwgevallen op mijn werk omdat ik zo last had van mijn onderbuik. (20 weken zwanger) Zo'n gemene pijn! Ben bij de verloskundige geweest en vertelde dat het bandenpijn is.
    Af en toe doet het pijn maar vannacht om half 3 werd ik er wakker van..... niet normaal.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips??

XXX

2. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Oehh.. heel herkenbaar. Ik ben met 20 weken 2 keer op het eerste hulp beland door bandenpijn. Ik zag sterretjes en kon niet eens meer ademen van de pijn.

Het enige wat ik je kan aanraden is om het heel rustig aan te doen. Veel rusten, gebruik een warme kruik en een hete douche.
    Doordat ik mijn kruik gebruikte merkte ik dat mijn buik wat minder hard werd en de pijn ook minder werd. Maar jeetje, wat was ik er ziek van zeg. Ik kreeg echt angstaanvallen door de pijn. Pffffff Wist niet dat bandenpijn zoooooo pijnlijk kon zijn.

Ow en vicks of tijgerbalsem hielp ook bij mij.

Heel veel sterkte, één grote troost.... en dat is dat het gauw over is. Ik heb er drie weken last van gehad.

3. joy1980

joy1980 Actief lid

Nov 9, 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kwekkie4you, bedankt voor je reactie en tips! Het gaat al een stuk beter, hopen dat het hierbij blijft!
    Werd zelf ook een beetje paniekerig, dacht als dit de voorboden zijn voor weeën......

Share This Page