Toen ik mijn jurk ging passen viel het idd mee met mijn taille. Hij zat er nog gewoon! Jippie. Dus ik doe dat corset niet aan denk ik. Zonde van het geld, misschien kan ik het verkopen! Het is wel een super grote maat!
Gefeliciteerd bruidspaar wens jullie heel veel geluk. Ene waar heb jij je buik gelaten? Je zag er mooi uit hoor. Veel succes met de zwangerschap.
Van harte gefeliciteerd. Jullie zagen er beiden stralend uit... Ik moest even goed kijken of ik een buikje zag, maar het valt op het eerste gezicht niet op... Leuk dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!
Hoi, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie foto's trouwens! Geniet verder van je zwangerschap! groeten mirjam
Van harte gefeliciteerd \/ Jullie zagen er geweldig uit Jullie lijken het koninklijke paar wel, zo op dat balkon Super leuk Heel veel geluk =D>
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Ik heb natuurlijk ook even de foto's bekeken en jullie zagen er prachtig uit !
Gefeliciteerd met jullie huwelijk en zwangerschap. Jullie zagen er mooi uit, hoor. En idd, je zwangere buikje is niet te zien. Gave foto, op dat balkon. Dat je een dag later de puf al had foto's te plaatsen: ik echt NIET de dag na ons trouwen. Maar fijn dat jij zo fit was, dat is ook echt lekker en dat alles dan geweldig is, mooi weertje erbij, lekker genieten. Tof hoor! Geniet er nog even van!