Ik heb echt geen flauw idee Vorige keer heb ik op 18 juli IUI gehad, en werd ik op 29 juli ongesteld.. Dat was dus na 11 dagen. Ik denk dat ik probeer af te wachten tot na die 11 dagen met testen. Ik heb er sowieso niet echt vertrouwen in. Ik durf niet te hopen. Als ik er nu al vanuit ga dat het niet is gelukt, is de klap straks minder hard, denk ik. Maar goed, dat zeg ik nu, waarschijnlijk word ik steeds nerveuzer als dag 11 in de buurt komt en begin ik daarvoor al te testen
@Shaddixxx: dat is wel vroeg dan,na 11 dagen al ongesteld worden.Proberen hoop te houden hoor...ook al moet ik eerlijk zeggen dat de moed mij ook wel eens in de schoenen zakt.Ik ben toch al 43 jaar...maarja,je weet nooit. Waarom word er IUI bij jullie gedaan? Ik dacht te lezen dat er weinig zaadcellen waren?
Wij komen eigenlijk al helemaal niet meer in aanmerking voor IUI. We hebben al 1 mislukte ICSI poging achter de rug. In november gaan we naar Duitsland om daar voor een 2e ICSI behandeling te gaan. Dat betekende wel dat we 2 maanden moesten wachten; eerder was er geen plek voor een intake. Ik kon het niet loslaten en heb bij onze oude kliniek gevraagd of zij in de tussentijd nog 1 keer IUI willen doen, en daar zijn ze mee akkoord gegaan. De arts heeft alleen wel aangegeven dat het niet zinvol is. Maarja, elke kans is er eentje.. Wij hadden deze keer 6 zaadcellen, voor IUI heb je er volgens mij minstens 5 miljoen nodig. Heel lief dus dat de artsen akkoord zijn gegaan met mijn wens, maar eigenlijk is het gewoon onmogelijk om hier zwanger van te raken.. Maar tja, we hebben er dan wel alles aan gedaan, in ieder geval.
Dat is wel heftig meid!Wel lief dat het ziekenhuis toch nog een keer IUI wil doen,maar ik begrijp je gevoel.Maar je weet nooit he.De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik duim heel hard voor jullie!
@Vlinderr en Shaddixxx: hoe is het met jullie? Voelen jullie al wat? Ik heb heel veel last van mijn onderrug en buik.Pijn trekt ook door naar mijn bovenbenen.Ook krijg ik af en toe een duizeling.Ben zo benieuwd! Jullie al klachtjes?