Wij zijn vandaag voor t eerste bezoekje aan t consultatiebureau geweest.. Omdat er in de buurt kinkhoest geconstateerd is, word er dan al eerder gestart met de prikken.. Gijs was dus meteen de pineut al, met zn 5 weken oud.. Niet om iedereen bang te maken.. maar misschien wel iets om even rekening mee te houden dat dat dus zomaar kan.. Ook handig om de entingspapieren meteen in je groei-op boekje te stoppen. Verder gaat t super met Gijs.. Hij is al 55 cm lang en weegt nu 4770 gram
das inderdaad even schrikken, maar hadden ze je daar geen bericht van gegeven dan? Anderzijds: Dan kun je je er als moeder ook niet zenuwachtig om maken.. Lekker dat hij het verder zo goed doet !
Ze hadden er zelf ook net, via mail, bericht van gehad, dat die kinkhoest geconstateerd was.. Nee ik kon me idd nu niet zenuwachtig maken.. dat scheelt wel.. Maar aan andere kant.. zo erg vond ik t niet.. ( net als de hielprik.. dat viel me ook enrom mee..)
Jep, was hier de eerste keer ook. Hoorde ik ook pas op het bureau zelf. Ach ja, vond het toen ook niet zo erg, eens moet de eerste keer zijn.